Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hilser lige pænt :rocking:

- Jeg har læst en masse på det fourm, gennem årene. Men nu har jeg taget mig sammen til at lave en profil for at lære noget mere, standard !

Mig og en masse bekendte og randoms - havde den vildeste fest igår. jeg havde blæst en del amfetamin i løbet af aften. nok ca. 0,5-1,0g ... Og der intet der, det en ren amf som vi har haft igennem en acetone rens dagen inde :D mums... haha...

En af mine venner kom tilbage efter en tur på tanken, det skal siges vi var nok 50-60 mennesker i en villig, hvor der blev røget godt i gennem og alle var sprit stive! - okay okay til sagen, sidder her i et ondt efter trip ...

Min ven X havde taget nogen homies med, som igen kendt men cool dudes, ham den ene smider en pose på boret med ca 10-12g OG DET ER DER MIT SPØRGSMÅL KOMMER !

Maden havde ikke så godt styr på hvad det var han havde, men han var overbevist om det hed "EMT" findes det ? - og samtidig sagde han rusen var en blanding af MDMA OG COKE ? Hmmm det lyder jo fantastisk, ej. Men jeg var så hjernedødt blæst i hvorvejen at jeg igen fornuft havde med mig så hakkede 3 gode af dem, ca hver af. 0,3g

Og jeg rusen kom med det samme! virkeligt! - havde det bedste følelse jeg har prøvet i nu på narko, og var helt enig i hvad han sagde, at det var den sanselige MDMA og festen for coken + amf...

Har aldrig nydt et samleje/intimt kontakt før, aldrig!...

Mit spøgsmål lyder så ? HVAD FUCK ER EMT ? vis det findes ellers en skud på hvad det er jeg har blæst !?! :S
konsistensen, var lidt fugtig med kunne godt hakkes, helt vidt og svier lidt, men der var igen smag af laktose :D

KAN DU HJÆLPE OG UNDSKYLDER MANGE GANGE FOR DET TOTALT SLUKKET SKREVET TEKST ! HAR IKKE SOVET I NU :P haha 48 timer :P en fest til det ferie jo ....

MHV HvemDerHamDer

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Da jeg læste EMT tænkte jeg med det samme AMT.. Men det kunne det umuligt have været hvis du indtog 3x 0.3g..
Mit umiddelbare gæt vil gå på Mephedrone da jeg har hørt folk sige, at det virker som en blanding af coke og mdma..
Men meget dumt at indtage noget du ikke ved hvad er! Dummeslag til dig!!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kender efterhånden til en del RC's men har aldrig hørt om EMT.
Synes det er rigtig dumt at du tog næsten et gram af et stof du ikke kendte.
Ham fyren havde nok stoppet dig hvis det var et af dem der virker i doser á 0,02g, men du kunne stadigvæk risikere at komme meget galt afsted. Jeg går ud fra at du heller ikke kender interaktionerne mellem dette stof og amfetamin? Havde du overvejet, at doser som giver dig en rus hver for sig, kan slå dig ihjel når de kombineres?
Jeg synes du skal prise dig heldig over at du stadigvæk lever og overveje den måde du tager stoffer på. Find ud af hvad du tager, samt hvilke stoffer det har interaktioner med. Det skal dog nævnes at da fleste RC's ikke er studeret ordentligt, er det en dum idé at blande dem med noget som helst. Ikke fedt at lege forsøgskanin med livet som indsats.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tænkte også aMT i starten, men så havde du været blæst ud af dimensioner af de doser. Derfor tænker jeg også mephredron.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
:roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
HvemDerHamDer skrev:
Har aldrig nydt et samleje/intimt kontakt før, aldrig!...

Har du aldrig nydt samleje før? Du skal da have kigget på din libido så. Men det endte altså med at du fik fjæsing, på trods af at du var så hjernedødt blæst som du siger?

Og slap lige af med brugen af caps lock i tide og utide.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror ikke narko er for dig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
:roll:

+1 forresten.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
http://lmgtfy.com/?q=EMT+drug

I følge google findes der ikke noget der hedder EMT, spørgsmållet er så om man kan stole på det

http://www.google.dk/search?q=site%3Aww ... 18c2926da1

Og heller ikke på erowid ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Halugenlampe, Halose, SortSnog, Puny_pete

Nyttesløse, og nederen anlæg.

Som sagt, eMT har jeg aldrig hørt om.
Du tror ikke det har været Julemix?
kan du ikke få fat på dem der var der, og høre hvad det var? :)

Halose skrev:
Manze skrev:

Sådan nogen man kan smide i bilen, som der kommer musik ud af?
Jeg undrede mig over at han aldrig har nydt samleje før, og det med at han skal have kigget på hans libido var ment som en kammeratligt råd.
Og at man undrer sig lidt over at han fik fisse på trods af at han sejlede så meget som han giver udtryk for, kan da ikke komme bag på dig?

jaja, lige præcis dem. :)
Okay halose. Ud af de 4 nederen indlæg - der var du den mindst nederen :oops:

Senest rettet af Flux. 10 jul 2011 22:24, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Manze skrev:

Sådan nogen man kan smide i bilen, som der kommer musik ud af?
Jeg undrede mig over at han aldrig har nydt samleje før, og det med at han skal have kigget på hans libido var ment som en kammeratligt råd. Det kan da ikke være fedt at gå igennem livet, hvor man er nødt til at være på narko for at nyde samkvem med et andet menneske, hvis man kan gøre noget ved det.
Og at man undrer sig lidt over at han fik fisse på trods af at han sejlede så meget som han giver udtryk for, kan da ikke komme bag på dig?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]