Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg beklager meget at jeg bailede, men jeg havde fået en forgiftning dagen inden som gjorde at jeg kastede op i 15 timer i streg, med 10 minutters intervaller. På et tidspunkt lå jeg under pavillonteltet i N og rystede og kastede op, og nogen af mine bekendte fik at vide at jeg var død og politiet var inde over og alt muligt, selvom jeg ikke husker det ret godt.
Dagen efter kunne jeg ingenting og det tog mig et par dage at komme over, selvom jeg havde set frem til at kaste en øl i nakken med jer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Må man spørge hvad forgiftningen skyltes? Det lyder satme nasty.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Ja det lyder fandme ikke rart Halose. Det er jeg ked af at høre.

Medlem
Brugeravatar

Trist at høre Halose, dog er min undskyldning for ikke at møde på en anelse mindre foruroligende - kombinationen mellem for lidt søvn, bajere, weed, og noget andet sjov gjorde at jeg fuldstændig glemte mødet for andet år i træk; tager mig sammen næste år fo sho!

Insane psychedelia user!

har du sliket på en blå vaffel hallose ? he he

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TommyTheBat skrev:
Jo, det var det rene panserland og blev busted med de 17 kilo hash jeg havde gemt i røven.
Ud over det var det cool at møde folk herinde fra irl.
Jeg kan dog kun huske 3 på brugernavn, jago, jospef von hashlujer og kyllingen.

dengulesaks og john Doe kan i ikke lige komme sige hvordna i så ud så jeg kan få sat ansigt på.. bøhat, dsb hat ? : P
kunne også være nice hvis i andre lige skrev :P

Jeg beklager lige overfor kyllingen at jeg ikke fik skrevet tilbage, men mistede min tlf ca. 30 min efter vi splittede.... : / heldigvis var det bare min reserve 3gser :D

Jeg sad i ulvetrøje, og snakkede mest med Jago og Resist (den lille samao eller hva han er hehe)..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Halose skrev:
Jeg beklager meget at jeg bailede, men jeg havde fået en forgiftning dagen inden som gjorde at jeg kastede op i 15 timer i streg, med 10 minutters intervaller. På et tidspunkt lå jeg under pavillonteltet i N og rystede og kastede op, og nogen af mine bekendte fik at vide at jeg var død og politiet var inde over og alt muligt, selvom jeg ikke husker det ret godt.
Dagen efter kunne jeg ingenting og det tog mig et par dage at komme over, selvom jeg havde set frem til at kaste en øl i nakken med jer.

:| Det lyder meget ubehageligt. Nu ved jeg jo ikke hvad forgiftningen skyldes, men vil bare lige huske alle jer der indtager alle mulige stoffer om at passe på jer selv.
Mange af jer ved det men jeg ser bare gentagne gange at forskellige folk herinde fra prædiker HR i et forum mens de andre steder beskriver deres egen omgang med stoffer på en helt anden vis.

Nogle af jer opfører jer som om at pushere arbejder for at give oplevelser til andre. Det gør de bare sjældent. De fleste lever for profit og med den lovgivning vi har nu kan det godt betale sig at snyde (med stoffernes renhed) om det så fører til andres menneskers død. Især på festivaller skal man passe på hvad man får fat i.

Det jeg skriver nu er blevet skrevet før og jeg tror ikke i vil erklære jer uenige. Men håber folk herinde fra stopper med at købe stoffer af tilfældige pushere og blande kombier som i ikke kender udfaldet af.

Hilsen en 19-årig der kun har røget hash men overvejer svampe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg snakker tit omkring stoffer på helt anden vis med mine venner, da jeg ved hvad jeg gør og ved, at jeg er mere inde i denne verden end udefrakommende. Man snakker som en kender. Og du skal tænke på, at de fleste hoveder på psy har en generelt forståelse og respekt for narkotika, og derfor også prædiker HR hvis de skal tage noget med andre som enten er nye til stoffer/stoffet - det er i hvert fald helt klart min opfattelse.
Ellers vil jeg opfordre alle der overvejer at tage narkotika at komme på IRC-kanalen, da jeg selv har haft positive erfaringer med at snakke med folk derinde om at prøve andet end cannabis.

Det lidt ligesom cannabisrygere; nogle snakker om hvor syg fire-grams chillum de røg, hvor andre tænker én joint med 0.2 er mere end rigeligt, det er jo heller ikke ligefrem god HR..

Dog har du ret i, at man skal vide hvad fanden man tager og på ingen måde være naiv når det kommer til indtagelse af narkotika! Jeg tror dog ikke Halose's forgiftning var forårsaget af narko, uden at vide det, men kan ikke forestille mig det.. Så skulle det måske være blandet med sprut/hash/what ever. Synes også det er lang tid siden vi har haft en tråd, med en naiv fyr/pige som er kommet ud for et badtrip.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg havde DSB Kasket på.. Kort eller farver tak!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Du har ret.
Det der tager røven på mig er oftest for meget alkohol + for meget tjald. Så går man lige ud og brækker sig og så er man - nogenlunde - klar igen.
Og en enkelt gang for meget amfetamin - det gør jeg så heller aldrig igen.

Hvis jeg er sammen med nogen der snakker om at prøve det for første gang/ skal til at prøve det for første gang så spørg jeg dem altid; Vil du have nogle gode råd?
Og når jeg så først er kommet i gang, så siger jeg altid til dem at de bare skal bede mig om at lukke røven, for kan snakke i evigheder om HR, og kommer også lige omkring alle stoffer.

Er også glad for at nogle af mine venner kom til mig og spurgte hvad de nu skulle gøre, her hvor de alle skulle prøve svampe første gang.
Så tænker man; Hm, nogen af alt det HR har fesen ind. :p

Men til næste år! Der er jeg klar på at møde nogle af alle jer narkomaner!! :cheers:

Medlem
Brugeravatar

undskyld! Glemte fuldstændig at møde op.. Havde den vildeste brandert på.
Lover at tage mig sammen næste år :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved stadigvæk ikke hvad forgiftningen skyldtes. En blanding af en træls bakterie og så det jeg havde indtaget + for lidt mad og vand, måske. Selvom jeg var flittig med håndhygiejne og hånddesinficering, så er man selvfølgelig stadigvæk ikke sikret.
Jeg havde dog ikke indtaget andre rusmidler end alkohol den dag hvor det skete, men det havde jeg et par dage forinden. Men det er IKKE rart at ligge ovre på Roskilde og have det på den måde, så er sgu glad for at jeg trods alt kom mig nogenlunde hurtigt, og kunne feste videre da jeg havde sundet mig lidt over et par dage.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kom som en af de sidste og der var 2 eller 3 der åbenbart troede jeg var Halose, så ham halose må være ret lækz...

dengulesaks - tænke det nok ! nice. ..

John Doe- det var dig jeg snakkede med lige i starten ved L-tårnet ?

Halose - Jeg vil vædde på du var nede af drikke af søen!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TommyTheBat skrev:
Halose - Jeg vil vædde på du var nede af drikke af søen!

Jeg boede godt nok lige ned til søen i K, men jeg havde slet ikke været i vandet endnu, på det tidspunkt.

Medlem
Brugeravatar

Haha så kan det være jeg har mødt dig, var du oppe ved en vandhane hvor der var lukket og så stod du "jeg har ligget og knækket mig 5 timer i træk blah lbah", jeg stod med en ny flaske vand i hånden og spurgte om du ville have noget, du sagde "kun hvis det er iskoldt ellers knækker jeg mig".

Ja i know its a long shot, men det ville sgu passe meget godt hvis det var dig også med dagene : P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er lige før at det ikke er meget ved siden af, havde idioten du mødte røde shorts på, og var det enten vandhanerne ved H eller K?

Edit: Rettede lige N til H.

Medlem
Brugeravatar

Ja, Jeg lå i H47 (Camp cockblock) jeg mener vi plejer at ligge i K derfor jeg også blander det lidt sammen.
Og det var de vandhaner tættest på svævebanen hvor jeg mødte "dig". Sorry kiggede ikke lige efter shorts, im more the pattårh kinda-guy.

Medlem
Brugeravatar

Kan du ikke linke til et billede af dig i en pm ? :P kunne være blæret hvis jeg havde mødt dig : P husker personen som lyst halvlangt hår.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har sendt dig en PM hvor vi kan fortsætte den, men jeg vil ikke have siddende på mig herinde at jeg har halvlangt hår!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tommy jeg spurgte ind til din solcreme et par gange :P Jeg havde et ok skæg, lidt rødt hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]