Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
^ Enig

Snif snif snif, stop aldrig.

Nej, ikke nok med at amf er et lortestof, så er det fandme også et lortestof.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
17 år og på universitetet?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

For nogle mennesker er gymnasiet og universitetet det samme... de mennesker er ikke værd at have en samtale med.

Senest rettet af Silvio Berlusconi 06 maj 2011 11:11, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
qdaniel skrev:
De unge lærer noget ved at udforske nogle ting såsom Amfetamin, og det er også det mindst farligste af stofferne på gaderne... (;

Ok du vækker gamle tråde til live, det er hvad det er.... Men lad nu være med at lukke lort ud... Amfetamin lærer man ikke en skid af, andet end at man skal holde sig fra det... Ellers må du meget gerne komme med et eksempel på hvilken nyttig viden amfetamin har givet dig...?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Den eneste nyttige viden jeg har fået fra folk der har taget amf, er at man bør undgå at tage det....

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
qdaniel skrev:
SKY. skrev:
Jeg har lavet denne "advarsel" fordi, jeg både her på sitet, og ikke mindst blandt folk i byen osv. Har fået den opfattelse at ekstremt mange tager
amfetamin i weekenderne, for at peppe by turene lidt op. Både fordi amfetamin er så billigt, men også fordi man praktisk talt får det smidt i nakken.
Det er virkelig fristenede at tage når man er i byen, og jeg vil våge og sige det aldrig bliver det samme uden.
Jeg tror også det er det narko de fleste mennensker startet med at tage.

Amfetamin er virkelig et ulækkert stof. Jeg har haft et weekend forbrug af amfetamin det sidste år, og har virkelig kunne mærke det,
både fysisk og psykisk. Humør svingninger, vægtab, små-deprissioner, og til tider paniske tilstande med ubehagelige små hallucinationer og angst,
efter byture hvor det gik lidt over gevind.

Jeg håber på at jeg med denne post vil kunne få folk der evt. har tænkt sig at tage amfetamin eller allerede har et overforbrug, til at
tænke mere over hvad det er de suger op i skallen.

- Peace

MEGET UENIG!!!! De unge skal have lov til at prøve det, jeg vil faktisk anbefale jer at prøve det. Jeg sidder og tager det nu, og det bliver aldrig kedeligt. Det er da ikke vores skyld at ham der skriver ovenover ikke kunne styre detm og var nød til at stoppe.. Han skal bare holde sin mund, og ikke ødelægge ungdommen for de unge mennesker der vil prøve det. jeg kender en dreng på 17 der har prøvet stort set alt, han går da på universitet og harop karakterer i stort set alle fag. De unge lærer noget ved at udforske nogle ting såsom Amfetamin, og det er også det mindst farligste af stofferne på gaderne... (;

Kan vi lige få sat en prop i ham qdaniel

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

qdaniel skrev:
mindst farligste

lol

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
qdaniel skrev:
MEGET UENIG!!!! De unge skal have lov til at prøve det, jeg vil faktisk anbefale jer at prøve det. Jeg sidder og tager det nu, og det bliver aldrig kedeligt. Det er da ikke vores skyld at ham der skriver ovenover ikke kunne styre detm og var nød til at stoppe.. Han skal bare holde sin mund, og ikke ødelægge ungdommen for de unge mennesker der vil prøve det. jeg kender en dreng på 17 der har prøvet stort set alt, han går da på universitet og harop karakterer i stort set alle fag. De unge lærer noget ved at udforske nogle ting såsom Amfetamin, og det er også det mindst farligste af stofferne på gaderne... (;

Venligst stop med at tage stoffer, du kan tydeligvis ikke beherske det.

Dedikeret medlem

qdaniel skrev:
SKY. skrev:
Jeg har lavet denne "advarsel" fordi, jeg både her på sitet, og ikke mindst blandt folk i byen osv. Har fået den opfattelse at ekstremt mange tager
amfetamin i weekenderne, for at peppe by turene lidt op. Både fordi amfetamin er så billigt, men også fordi man praktisk talt får det smidt i nakken.
Det er virkelig fristenede at tage når man er i byen, og jeg vil våge og sige det aldrig bliver det samme uden.

Amfetamin er virkelig et ulækkert stof. Jeg har haft et weekend forbrug af amfetamin det sidste år, og har virkelig kunne mærke det,
både fysisk og psykisk. Humør svingninger, vægtab, små-deprissioner, og til tider paniske tilstande med ubehagelige små hallucinationer og angst,

Jeg håber på at jeg med denne post vil kunne få folk der evt. har tænkt sig at tage amfetamin eller allerede har et overforbrug, til at

- Peace

Nice troll

Medlem

qdaniel skrev:
SKY. skrev:

- Peace

Edit: der kom I andre mig sku i forkøbet

Medlem

"De unge lærer noget ved at udforske nogle ting såsom Amfetamin, og det er også det mindst farligste af stofferne på gaderne... (;"

Haha :shock: , hvad med hash o_O, alkohol?

:joint:

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Der er vel ikke noget galt i at manden påpeger at han oplevede stoffet som noget dårligt? Det gør ham hverken til modstander af fri narko eller moralist.
Gælder vel for alle stoffer at overforbrug er himmelråbende dumt og selvdestruktivt, og et stof der i den grad får kroppen til at arbejde for hårdt kan umuligt være sundt. En måneds pause som absolut minimum er sikkert et godt bud - ligesom med MDMA. Og nej, man skal nok heller ikke lamme sig i begge to hver måned.

Har selv prøvet amfetamin en enkelt gang, og det var da fint nok at være ekstra frisk, men synes ikke det var skadevirkningerne og nedturen dagen efter værd; blev virkelig gnaven og med en meget lav stresstærskel. Så hellere MDMA eller kaffe og sativa pot hvis jeg partout skal være frisk :mrgreen:

Er noget skeptisk overfor amfetamin, men mener sgu stadig at det skal være lovligt på ikke-kommercielle vilkår.
Synes bare at der er stoffer som giver sjovere/mere spændende oplevelser og som ikke smadrer én nær så meget eller har så stort afhængigshedspotentiale.
Generelt behøver der jo ikke være nogen modsætning mellem at hygge sig med drugs og samtidig have en ambition om at blive over 60 :wink:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg er stadig af den opfattelse, at det må meget begrænset med stoffets skadelige virkninger, så længe man holder doserne lave, får sin søvn (5-8 timer) og mad nok i forhold til det øgede energi niveau. Som jeg har skrevet i et andet emne, så tager jeg det regelmæssigt, måske hver dag, i en uge om måneden og har ikke oplevet nogen synderlig påvirkning af min hverdag. Mit forbrug er steget en smule, så jeg skal passe på, men det er også det eneste.

Jeg prøver på ingen måde at spille hellig, men det virker som om, at mange har et forskruet syn på amf. Det kan altså sagtens bruges til andet end at holde sig vågen flere dage i streg og være fucked.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Entheo skrev:
Jeg er stadig af den opfattelse, at det må meget begrænset med stoffets skadelige virkninger, så længe man holder doserne lave, får sin søvn (5-8 timer) og mad nok i forhold til det øgede energi niveau. Som jeg har skrevet i et andet emne, så tager jeg det regelmæssigt, måske hver dag, i en uge om måneden og har ikke oplevet nogen synderlig påvirkning af min hverdag. Mit forbrug er steget en smule, så jeg skal passe på, men det er også det eneste.

Jeg prøver på ingen måde at spille hellig, men det virker som om, at mange har et forskruet syn på amf. Det kan altså sagtens bruges til andet end at holde sig vågen flere dage i streg og være fucked.

Nogen kan tåle et forbrug som det du har... Men når du er helt oppe og tage det hver dag, så tror jeg godt du kan regne med, at det er mere held end forstand, at du ikke har oplevet nogen ubehagelige bivirkninger. Du har været heldig, at din hjernekemiske sammensætning har kunnet holde til sådan et forbrug, men pas på med at opfordre andre til at gøre det samme, for det vil gå galt for forholdsvis mange (men langt fra alle), hvis de kører den stil du gør.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Lige et spørgsmål om amfetamin i en stadig eksisterende amfetamin tråd. Jeg har nemlig en teori.
Amfetamin sætter forbrændningen op, så kroppens energidepoter, og den energi man får sin daglige kost hurtigere bliver forbrændt. Derfor må man jo skulle indtage mere væske og mad på amfetamin end som, hvis man ikke var på amfetamin. Da det er meget svært at spise på amfetamin glemmer folk det ofte, og man har jo også svært ved at sove. Så man sover altså mindre og spiser mindre end man plejer, til trods for det sætter forbrændingen op, og man burde indtage mere.
Kroppens energidepoter er med andre ord fuldstændig tømt efter en god amfetamin tur. Så derfor tager kroppen længere tid om at fylde energidepoterne op og omsætte alt den mad man skal indtage efterfølgende, og man er dermed ikke på toppen før efter et par dage.
Kom til at tænke på det som et kæmpe paradoks, og jeg tror simpelthen det er derfor man får så F*****K mange tømmemænd.
Eller hvad siger i?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Problemet består ikke kun i hvordan man har det MED amf. Problemet består rigtig ofte i hvordan man har det UDEN.
Det stof kan ikke være HELT uskadeligt på lang sigt. Og hvis man kommer så langt ud at man ikke kan klare sig UDEN så let som man gjorde før - så er det noget lort.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Solataris skrev:
Lige et spørgsmål om amfetamin i en stadig eksisterende amfetamin tråd. Jeg har nemlig en teori.
Amfetamin sætter forbrændningen op, så kroppens energidepoter, og den energi man får sin daglige kost hurtigere bliver forbrændt. Derfor må man jo skulle indtage mere væske og mad på amfetamin end som, hvis man ikke var på amfetamin. Da det er meget svært at spise på amfetamin glemmer folk det ofte, og man har jo også svært ved at sove. Så man sover altså mindre og spiser mindre end man plejer, til trods for det sætter forbrændingen op, og man burde indtage mere.
Kroppens energidepoter er med andre ord fuldstændig tømt efter en god amfetamin tur. Så derfor tager kroppen længere tid om at fylde energidepoterne op og omsætte alt den mad man skal indtage efterfølgende, og man er dermed ikke på toppen før efter et par dage.
Kom til at tænke på det som et kæmpe paradoks, og jeg tror simpelthen det er derfor man får så F*****K mange tømmemænd.
Eller hvad siger i?

I så fald burde overvægtige ikke få så hårde tømmermænd, da de har store energidepoter at tære på. Nogen der har erfaring med dette?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Overvægtig eller ej, så tror jeg det er lige meget.
Du har en del glykogen oplagret i lever og muskler i tilfælde af fald i blodsukker hvilket ret hurtigt kan give dig glukose i blodbanen igen. Der vil også ske en masse forbrænding af decideret muskelvæv pga. kroppens behov for proteiner. Desuden har du fedtdepoter til at klare dig i lang tid uden mad. Overvej hvor mange kalorier der er i 1kg fedt. ;) Selvfølgelig går en del af denne energi til at spalte molekylerne. Hvis du ikke spiser i et-to døgn taber du dig måske et par kilo. Dette er primært væske og glykogen.
Konklusion: tykke mennesker får ikke mindre tømmermænd. Men de er længere tid om at dø af energimangel. Men det tager LANG tid. Tror man ville få andre komplikationer af så lang en faste. ;)
Efter ikke så lang tid (langt før du er ved at dø af sult) ville din krop tro at den var ved at dø af sult og derfor nedsætte sin forbrænding til et minimum.
Dette får dig til at blive sløv, deprimeret og svækket. Men tykke menneskers kroppe er også sådan opbygget, så de ville også blive svækkede. De bliver jo også sultne ligesom os. Sult er jo et tegn fra kroppen på, at nu skal der noget ned. Hvis dette krav fornægtes, er det, at kroppen går i en overlevelsesfase.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og netop derfor er det hamrende vigtigt at få shitload af kcal ned på dagen og dagen efter man har været på amfetamin.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yes. Desuden bliver du så trist hvis du ikke æder, om du kan mærke sulten fordi du er ædru eller ej. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]