Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Randomname skrev:
HrKnudsen skrev:
Jeg har tænkt meget på at kvitte smøgerne

Mit råd vil være at gøre det. Drop E-cig, nedskæring og hvad ellers af indfald man kan få for ikke at stoppe helt men nærmere "stoppe lidt".

Har du selv erfaringer med e-cigaretter, eller er det bare en holdning du har påtaget, fordi du selv havde succes med en kold tyrker?

Dedikeret medlem

Shambhala skrev:
Har du selv erfaringer med e-cigaretter, eller er det bare en holdning du har påtaget, fordi du selv havde succes med en kold tyrker?

Ikke e-cig som produkt nej, de fandtes ikke "dengang". Men fra dem jeg kender der har forsøgt at stoppe eller er stoppet, og hvad man ellers observere af folks erfaringer, er det min opfattelse at dem der bruger nikotin plastre, tyggegummi, færre smøger, smøger med mindre nikotin osv osv blot udskyder det uundgåelige - at de skal stoppe med at indtage nikotin. Når folk bliver ved med at hænge ved det trækker man blot smerten ud og det er meget lettere at ryge i igen - plus det er da lidt 'fesent' ikke bare at kunne lade være, hvis det er dét man ønsker.

Jeg synes E-cig som produkt er genialt for folk der ønsker at indtage nikotin men gerne vil være fri for røg, eller som vil omgå den nuværende rygelovgivning, samtidig kan den jo bruges som vaporizer til andet end blot nikotin ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Jeg har gået igennem det samme. Jeg kan ikke huske hvornår jeg stoppede med at ryge. Tror det er for et år siden, og havde røget i 4-5 år. Stoppede kold tyrker og havde ikke så svært ved det, heldigt for mig.

Når jeg ryger hash nu plejer jeg at ryge det rent på bong, altså nulre lidt hash ud og ryge det på en rist.

Hvis jeg skal lave en joint til jeg er på farten, så rister jeg altid tobakken godt i en gryde på fuld varme. Jeg aner ikke om alt nikotinen fordamper, men jeg bliver ikke nikotinskæv, så jeg tror, det virker.

Det bedste er selvfølgelig at ryge skunkjoints, men det er stort set umuligt at få fat i.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Indtil videre går det også fint for mig, so far.
Jeg har hverken røget smøger eller joints siden d. 17 juni. og jeg har absolut ikke nogle problemer med det. To be honest, så havde jeg forventet at det ville være meget mere vanskeligt. :)

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
HrKnudsen skrev:
Jeg har hverken røget smøger eller joints siden d. 17 juni. og jeg har absolut ikke nogle problemer med det. To be honest, så havde jeg forventet at det ville være meget mere vanskeligt. :)

Jaja, 17 juni.
Det jo ikke lang tid.
Det svære er at sige nej tak efter man har holdt en pause.
fordi; arg, nu har jeg holdt mig sååå længe (man føler 12 uger er ekstrem længe)

Jeg røg lige i går, og damn jeg blev dejlig dejlig skæv.
Synes mine venner så ikke var så fedt, siden det var fredag og jeg bare ville nyde min skævert og ikke andet. :p

Medlem
Brugeravatar

Myggen skrev:
Hej hej alle sammen, er ny herinde og ville endeligt gerne høre om der er nogen af jer der er stoppet med at ryge ? (smøger)

Grunden til jeg spørg er at jeg selv går med et bette ønske om at stoppe da jeg ikke syndes det er særligt fedt at ryge, der er ingen fed virkning af det og man bruger MANGE penge på det. Dog ønsker jeg ikke at stoppe med at ryge hash - eller bare blive høj.

Så vil høre om nogen har smidt smøgerne på hylden og stadigt fyrer op i ny og næ ? eller om jeg skal finde mig en anden måde at blive høj (med hash)

- Vh Myggen.

Lidt off topic -

Jeg forstår det ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Manze skrev:
HrKnudsen skrev:

Jaja, 17 juni.
Det jo ikke lang tid.
Det svære er at sige nej tak efter man har holdt en pause.
fordi; arg, nu har jeg holdt mig sååå længe (man føler 12 uger er ekstrem længe)

Jeg røg lige i går, og damn jeg blev dejlig dejlig skæv.
Synes mine venner så ikke var så fedt, siden det var fredag og jeg bare ville nyde min skævert og ikke andet. :p

Bare fordi at du ikke har nok selvrespekt til at kunne holde op, behøves du ikke at tvivle på andre. :wink:

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

haha, du alt for grineren. Mafia-baws knudsen. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mafia-baws lige frem?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mafia baws!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]