I ved, når øjnene prøver at kigge på hinanden gennem næsen?
Jeg blev stoppet i firmavognen her til aften og fik blandt andet spørgsmål på om jeg kunne skele med øjnene og derefter bevise at jeg kunne? Mærkelig oplevelse!
Der er vist landsdækkende kontrol på vejene hvor politiet blandt andet tjekker om folk er på div stoffer og de kiggede blandt andet én DYBT i øjnene, jeg blev næsten hypnotiseret, nå.. Jeg spurgte så ham æggeskallen om hvad det var for stoffer der fik ens øjne til ikke at kunne skele, hvis man kunne, og til det svarede han at hvis jeg ikke vidste det så var det nok bedst jeg ikke vidste det!
Kan se hans ide med harm reduction, men for mig er viden mere sikkerhedsgivende end uvidenhed, blandt andet hvis man har børn og et ønske at beskytte dem via oplysninger og viden.
Hvis de ikke vil ud med det lige nu, så er det mere betryggende at man ved hvad det evt kan være de er på, nogen skal kickstartes før de begynder at snakke og ét ord kan gøre det!
Derfor spørger jeg jer på sitet, dvs dem der stadig er aktive, om hvilke stoffer der kan gøre at, man ikke kan skele?
Også, at øjnene:
Flakker fra side til side.?
Store pupiller, selv i skarp sol. (kan jeg nogenlunde regne ud, der jo flere)
Røde øjne (blodsprængte, det kan jeg især regne ud)
"Langsomme øjne"?
Der var 2 mere han kiggede efter, dem kan jeg ikke lige huske?
Mvh
PS: Har stadig kortet, der var intet han kunne bonge mig på