Min erfaring... man kan holde længe på det hvis man gør det rigtigt...
Hvis du indtager det oralt (the f.eks) er effekten meget længere end hvis du sniffer det...
det er min erfaring at hvis du først har været på et hvis niveau i dit trip, og ryger for langt ned igen, kan du ikke nå derop igen i samme trip, så start småt, og gi den større og større lines hvis du sniffer... hvis du drikker det i the (husk en masse sukker for smag og optagelse) så har du et meget hårdere og længer varende trip, men der vil jeg anbefale du drikker 2/3 af det du har planlagt at trippe på også supplere med lidt streger i starten hvis du er utålmodig
foreskellen på at drikke og sniffe er mindst lige så stor som med mdma snort/oral foreskellen... så hvis ud ikke har indtaget det på den måde før vil du blive meget overrasket, for man bliver mere "solidt" ramt...
du ryger dog nemmere i kanin-hullet ved at putte det i næsen, da onsettet er hurtigere
snif = hurtig kraftig peak men også hurtigt forbi = mere vedligeholdelse men også mere kontrol
oralt = langsommere tiltag, kraftigere virkning , ingen vedligeholdelse = mindre kontrol
umiddelbart vil jeg sige du kan holde i 12 timer hvis musikken er noget for dig og selskabet er godt, for du mærker dit trip bedre med god musik, gode mennesker og visuel stimulans. men også længere, det kommer an på hvor blæst du vil være og hvor god kvalitet du har og hvor stor mængden er... jeg har selv opdaget at peake hurtigt og sidde med 2g tilbage og ikke blive mere ramt, så ja start småt men husk at holde dig kørende så du ikke ryger ned... for mig virker det til at du ikke kan trippe hvis din hjerne er for træt. men dette er ingen tommelfingerregel, personligt er det også meget godt at anskaffe lidt mere end man skal bruge, hvis du lever i nuet tripper du bedre og det gør du hvis du ved du har nok

- men ikke hvis du brænder huslejen af på det