Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej med jer allesammen :)

Jeg skal til at starte på en aften med lidt amfetamin på bordet.

Jeg skal på arbejde torsdag kl. 10:00 (i dag er det tirsdag).

Hvornår vil i anbefale at jeg tager den sidste streg, hvis jeg skal kunne komme op torsdag?

Jeg har hash til at falde lidt ned på. Hvis i har andre forslag til hvordan dette kan gøres så kom endelig med dem :)

Jeg drikker altid rigtig meget vand når jeg tager amf, men fik at vide man skulle passe på ikke at drikke for meget, hvor meget er det så :S

Håber i kan og vil hjælpe

Romeo

Medlem

Har du tænkt dig at køre hele onsdagen også, eller hvordan?

Hvis du tager den sidste streg engang i nat, og ryger en pind, så burde du få noget søvn. Hvis du så ikke kan sove natten mellem onsdag-torsdag, så ryg en pind til. Ellers må du bide i det sure æble, og gå på arbejde uden alverdens søvn, eller helt lade være med amfetaminen ;-)

Junior medlem

Min plan var "kun" i aften/nat, så spørgsmålet er hvornår på natten skal jeg tage den sidste, for at have mulighed for at sove natten mellem onsdag og torsdag. Måske den samlede mængde også skal være en del af mit spørgsmål ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Har du ikke brugt amfetamin før? Dengang jeg tog det, stoppede jeg altid ved en 4-5 tiden, så passede det med jeg blev rigtig træt ud på den efterfølgende eftermiddag. Dog sov jeg så maks 1/2-1 time om morgenen.

Junior medlem

OverSoul skrev:
Har du ikke brugt amfetamin før? Dengang jeg tog det, stoppede jeg altid ved en 4-5 tiden, så passede det med jeg blev rigtig træt ud på den efterfølgende eftermiddag. Dog sov jeg så maks 1/2-1 time om morgenen.

Jo har jeg, synes bare jeg de sidste par gange har haft utroligt svært ved at falde i søvn/til ro. Har bare ligget i sengen uden at kunne sove selv 10 timer efter den sidste...

Altså natten/morgenen efter du var stoppet kl 4 pågældende morgen??

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Ja, jeg stoppede ved ca. kl 04 og tog hjem og fik mig en lille times søvn ved kl 08. Nu ved jeg ikke hvor meget du bruger på sådan en bytur, men jeg brugte det temmeligt moderat dengang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Er du lidt doven/svært ved at komme oven på igen fra naturens side? (Bare siden du spørg på den måde).
For så ville jeg da helt sikkert vente med amfetamin til du har bedre tid, jeg syntes godt det kan ødelægge en tur på amfetamin og vide man "snart" SKAL sove, da man skal tidligt op osv..

Fandme også nitten at skulle stå som en zombie på arbejdet, grundet du har suget for meget amf ..

Men Go tur! 8)

Junior medlem

Blodsplat skrev:
Er du lidt doven/svært ved at komme oven på igen fra naturens side? (Bare siden du spørg på den måde).
For så ville jeg da helt sikkert vente med amfetamin til du har bedre tid, jeg syntes godt det kan ødelægge en tur på amfetamin og vide man "snart" SKAL sove, da man skal tidligt op osv..

Fandme også nitten at skulle stå som en zombie på arbejdet, grundet du har suget for meget amf ..

Men Go tur! 8)

Hmm ja kan godt have lidt svært ved at komme i gear ;P

Du har ret det er den tanke der allerede driller mig lidt...

Men turen skal tages er første gang i et stykke tid jeg har lysten og muligheden..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Det der virkede bedst for mig i sin tid med amf, var at tage den sidste omkring kl 4, og så spise en ordenlig omkgang nudler omkring kl 12, derefter gik det ret stærkt med at blive døsig igen. Men det kan være svært at spise efter en amf tur.

Junior medlem

Geografisk sted: Hamp plantagen?
Det kan dog være ret individuelt hvor længe man er vågen efterfølgende - personligt skal jeg nærmest ryge mig bevidstløs + alopamer før jeg kan falde i søvn. Ellers kan jeg ikke falde i søvn 2-3 dage efter sidste streg.

Men normalt ville jeg også anbefale nogenlunde ovenstående. Syns bare lige du skulle vide at det ikke er ens for alle!

Junior medlem

Men alopamer er jo ikke noget man lige går ned og køber hos matas desværre...

Junior medlem

Geografisk sted: Hamp plantagen?
Nej det er rigtigt, men det er jo også bare min personlige løsning. :)

Medlem
Brugeravatar

Det afhænger af din vægt, din dosis amf og styrken af den.
Så syntes det svært at sige helt præcist. Bare sørg for at drik tæt under kogeren, så man lige kan mærke man har drukket. Selvom det svært at mærke andet end amfen, men stadig har jeg haft gode erfaringer med at drikke tæt i en amf koger og så kunne sove. men en enkelt pind eller to er også perfekt når man lige har lagt sig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ogger skrev:
Det afhænger af din vægt, din dosis amf og styrken af den.
Så syntes det svært at sige helt præcist. Bare sørg for at drik tæt under kogeren, så man lige kan mærke man har drukket. Selvom det svært at mærke andet end amfen, men stadig har jeg haft gode erfaringer med at drikke tæt i en amf koger og så kunne sove. men en enkelt pind eller to er også perfekt når man lige har lagt sig.

Det kan altså ikke anbefales at man drikker 'tæt' under en amfetamin rus. Ikke hvis man gerne vil gå ind til med HR-ånden i hvert fald. Det kan være rigtigt farligt at drikke for meget under en amfetamin rus, fordi man ikke kan mærke at man bliver fuld. Desuden får du det også sindssygt elendigt næste dag, fordi du både får amfetamin tømmermænd og tømmermænd fra alkoholen! Jeg har prøvet et par gange, hvor jeg bogstaveligt talt ikke kunne rejse mig op og tage et skridt ud af sengen, fordi jeg havde drukket alt for meget igennem under en feta brander. Så er det bedre at stoppe i god tid, få noget mad og et bad, og så ellers ligge de vågen i sengen i de timer som det nu tager at falde i søvn på fetaen. Det er ligesom noget man må tage med!

Medlem
Brugeravatar

At drikke tæt er også for upræcist. Men jeg holder min alkohol rus stille og roligt ved live. Man skal kende sig selv og hvad man plejer at drikke. Og når jeg tager amf drikker jeg kun øl og ingen sprut. Men selfølgelig skal man ikke bunde en hel flaske sprut i løbet af ingen tid.. det siger jo nærmest sig selv.. almindelig fornuft kan man altid komme langt med :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]