Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej alle :)
Jeg skal på lørdag prøve kokain for første gang, min ven har købt 1 gram til deling, så har lige nogle spørgsmål:
Vi vil fordele det over en hel dag, og behøver ikke at være helt væk på noget som helst tidspunkt, har vi nok?
Vi kommer til at drikke stærkt igennem hele dagen (det foregår på vognturen), kan man godt klare det, samtidig med man er på kokain?
Hvad er efter effekterne på at have taget kokain?
Jeg takker på forhånd
Venlig hilsen,
en newbie

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
http://psychedelia.dk/wiki/Forside <-- der står det meste af det du har brug for at vide. Det er ikke muligt for os at sige om det er nok... Men det burde det være.

Medlem
Brugeravatar

"A dose is generally between 1/48th to 1/32 of a gram. This is dependent on purity and how much cocaine the person is used too. It is either snorted or taken through a syringe. The effects last generally 20 minutes snorting, an hour with syringe."

går ud fra I vil sniffe det :P

Medlem

Lallebj skrev:
plejer man ikke at sniffe .1g for en effekt på 30-60 mins?

Jo, hvis man sniffer det rene +95% Kreatin, som er cuttet med en meget lille mængde kokain.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

1 gram gadecoke bør ikke give jer problemer fordelt over en dag.

Dog vil jeg lige gøre opmærksom på at alkohol kraftigt øger giftigheden af kokain, omend de to går super godt i spænd.

Medlem
Brugeravatar

Energi, glæde, snaksaglig,og udadvendt. Det er i hvert fald sådan jeg har haft det.
Jeg vil mene det ville være bedre, at tage stoffet en anden gang, da i skal være samme med klassen for sidste gang og alkoholen burde være nok. Evt. lidt røg. Derudover burde i prøve coke første gang uden alkohol (og andre stoffer for den sags skyld). Coke og alkohol er en fed blanding (personlig holdning). Dog skal man være opmærksom på det er farligt og at det ikke er godt for hjerne at kombinere de tog ting. Derudover har visse personer det med at blive agressive når disse stoffer blandes. Husk desuden at starte i det små, med små streger. Hvis det ikke er tydeligt nok, vil jeg anbefalede, at i IKKE gør det. Jeg ville personligt havde det fucked med at møde visse forældre for første gang brændt af på streger og bajere.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Empty space
Som sagt, gør det en anden dag en vognturen. Ellers gør det til festen efter vognturen. Og hvis i alligevel vælger at gøre det under vognturen, så det svært at sige hvor lang tid det holder, kommer jo an på kvaliteten af det i har købt. Gør det med måde og pas på, find grænsen selvom det er svært når man er blæst - mere vil have mere, sådan har jeg haft det med kokain.
Men håber i får en god fest med eller uden! :D

Junior medlem

Et halv gram til hver på en hel dag? I kommer knap nok til at mærke det. Det meste coke i landet er så fortyndet at det er løgn.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
kokain og alkohol er for mit vedkommende no go.
Måske en øl eller to.. klart da.

Men den dag jeg sniffede 2 gram, ingen mad spiste og drak som et svin,
gjorde aftenen og dagen efter til de værste timer i mit liv.. fy for satan!!

Har så også nogle venner der slet ikke vil tage coke uden at drikke hæftigt til samtidig, men jeg er sikker på at den dag det går galt skal de nok lære det.

Hvis altså ikke det er for sent

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Når du tager coke og alkohol bliver det i leveren omdannet til cocaethylene.
Som laver stor skade på hjerte og organer.

Jeg burde egentlig fraråde det, men fy for satan hvor er det en god kombi. :-)
Det som i måske skulle prøve er amfetamin, da det ikke laver det skadelige cocaethylene.

Men, nu har i jo coke, så vil jeg sige go for it.
Men vær klar over, at når i først har prøvet det.. så vil det at drikke aldrig være det samme igen.
Forestil dig at du er kongen, og ingen kan røre dig... Forestil dig hvordan du er overfor andre mennesker (meget ego) og mig mig mig!

Det er nogle ting du lige skal gøre op med dig selv.

Hvis du vil vide dosen, så plejer man som regel bare at tage en lille bitte bitte streg, ikke meget mere end 2-3 cm lang og et par mm eller 4 tyk.

Medlem
Brugeravatar

Kuma skrev:
Man var så sej dengang man var 17 år gammel, alle skulle vide konstant at man var wasted selv når man ikke var det, men man sagde det bare alligevel fordi det var så sejt at lyde som et omtåget vrag uden fremtid.

suk

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

alis skrev:
Kuma skrev:
Man var så sej dengang man var 17 år gammel, alle skulle vide konstant at man var wasted selv når man ikke var det, men man sagde det bare alligevel fordi det var så sejt at lyde som et omtåget vrag uden fremtid.

suk

Hvem har lukket dig ud af buret??.. :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Manze skrev:

Link? Forhåbentligt mere end den smule, der står på wiki (som slet ikke nævner noget med organ-toxicitet).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg mener også at have læst herinde at kokain og alkohol er en ubehagelig cocktail for lever og hjerte. Du kradser ikke af første gang, men det sgu ikke godt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
alis skrev:
Kuma skrev:

suk

Hvad har det med noget at gøre alis?
Jeg fortæller jo ikke af mine erfaringer for at vise jeg var blæst og havde det fedt, men for at fortælle folk at det kan være en ubehagelig og farlig erfærre at bevæge sig ud i, og som jeg helst ser at de undgå.

Kokain i sig selv er rigeligt for mig, når jeg først er kørt godt op på det behøver jeg ikke alkohol, den rene følelse af kokain vil jeg hellere have.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Adobe skrev:
Manze skrev:

Link? Forhåbentligt mere end den smule, der står på wiki (som slet ikke nævner noget med organ-toxicitet).

http://www.cocaine.org/cokalc.htm

Skulle nu også mene det er wellknown fact.

Insane psychedelia user!

Manze skrev:
Adobe skrev:
Manze skrev:

Slå nu for helvede din hjerne til. Du poster SÅ mange snotdumme ligegyldige indlæg[sup]1[/sup]. Der fremgår intet omkring toxicitet af dit link. Det hedder "well-known", og det er det ikke. I betragtning af at det har været kendt siden starten af halvfemserne, har der været chokerende lidt fokus på det.

Referencer:

[sup]1[/sup] http://i.imgur.com/Y9LUK.jpg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Manze skrev:
Adobe skrev:
Manze skrev:

Slå nu for helvede din hjerne til. Du poster SÅ mange snotdumme ligegyldige indlæg[sup]1[/sup]. Der fremgår intet omkring toxicitet af dit link. Det hedder "well-known", og det er det ikke. I betragtning af at det har været kendt siden starten af halvfemserne, har der været chokerende lidt fokus på det.

Referencer:

[sup]1[/sup] http://i.imgur.com/Y9LUK.jpg

Helt seriøst, hvad fanden er det for en attitude...
Angriber du også fremmed folk sådan der hvis de har taget deres trøje forkert på?

Og ud af alle de tråde som du har taget dig et fint lille billed af, hvis mig HVILKE der ikke har relevans? (udover holland-forbyder-drruwwgs tråden)
Jeg vil gerne vide det, ellers kan jeg jo ikke ændre det.
Før i tiden fik jeg postet meget lort ja, så lavede jeg om på det.
Nu det ikke godt nok, jeg svarer sku da på stort set alle indlæg med konkret info og viden..
Det må i godt nok undskylde rigtig meget, jeg tror bare jeg bliver ligesom alle jer andre og render rundt og mundhakker og flueknepper..

MOTHERFUCKING PLUR!

Medlem
Brugeravatar

Jeg har lige et spørgsmål ang. kokain.

Første gang jeg tog det blev jeg godt lokalbedøvet.

Jeg følte at mine tænder i overmunden var væk, mine gummer var bedøvet, mit næsebor var bedøvet, snotten stod ud.

Er dette helt normalt?? eller bliver kokain også cuttet op med andet lokalbedøvende, synes det var ret træls nemlig.
Udover det var det en total fed rus, nok ekstra meget pga. stort alkohol indtag, som har en god effekt sammen med kokain efter hvad jeg har kunne læse mig til.
Vil helt klart hellere det end amfetamin, hvis man så ellers kunne få fat på noget der bare virker halvt så godt som det jeg fik første gang. (ret svært)

Rusen varede 1½time (1 streg) Synes umiddelbart selv at det lyder som lang tid. Når jeg læser på nettet skriver folk 30-60min.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Uden at skulle gøre mig klog på kokain (for det er jeg bestemt ikke), så lyder det som om du har sniffet en god gang lidokain. Et andet lokalbedøvende middel, som kokain tit cuttes med.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]