Highwaytoheaven skrev:
Skaf dig noget ordentlig narko, i stedet for at taget ADHD medcin, som er beregnet til netop behandling.. Det er dig der er et glimrende eksempel på, hvorfor diagnosen bliver sværre og sværre at blive stillet...
Ordentlig narko? Hvad er det lige som gør, at Methylphenidat ikke er ordentligt narko? Bare fordi det bliver brugt som medicin, gør det det ikke til mindre narko af den grund. I England kan man få heroin som smertestillende medicin. Er det så heller ikke ordentligt narko mere?
Det er imo noget smartere at fylde sig med Metylphenidat, end langt det meste gade amfetamin, som er pisse urent.
At diagnosen bliver sværre at få stillet ser jeg absolut ikke noget dårligt i, tvært imod vil jeg sige. Mange psykiatere har det næsten som standard diagnose for unge mennesker med problemer. Da jeg for ca et år siden søgte behandling hos misbrugscenteret i min by, var det første som konsulenten sagde til mig: "du har nok ADHD" og så kørte den ellers bare der ud af, med fokus på det.
Når man tænker over det er det tragikomisk. Gi' misbrugerne narko for at komme af med noget andet narko.