Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: grøn kage.?
Medlem
Brugeravatar

nu har damen bestemt sig for at prøve at være skæv og da hun ikke ryger har jeg tænkt at lave kage :D

har købe sådan en færdig blanding til det. men hvordan ville i lave det så den virkelig slår.?

jeg ville jo bare smilte hashen i fedtstoffet.?

ved der er stavefejl.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Er du sikker på, at du vil lave en kage der "virkelig slår" til din kæreste, som ikke har prøvet at være skæv før?
Men jeg er ret sikker på, at hashen skal opløses i smør og så er det vist bare at bage afsted...

Jeg var lige ved at skrive, at hash skal opleves i smør.. Det tror jeg kunne være hyl nok.

Insane psychedelia user!

Ja, imo lyder det også som en hjerne død ide, at lave en kage som "virkelig slår", til en uerfaren. 0,2 er mere en rigeligt, hvis det altså er en nogenlunde galar du har,.

Medlem
Brugeravatar

Odden skrev:
Er du sikker på, at du vil lave en kage der "virkelig slår" til din kæreste, som ikke har prøvet at være skæv før?
Men jeg er ret sikker på, at hashen skal opløses i smør og så er det vist bare at bage afsted...

Jeg var lige ved at skrive, at hash skal opleves i smør.. Det tror jeg kunne være hyl nok.

nej glemt at skrive at jeg laver to. en til mig en til hende :) hvor meget ville i smide i sådan en pak.?

Billede
Billede

Medlem
Brugeravatar

det er en sort slasker. men også skal nok holde lidt igen ved hende's kage :)

Insane psychedelia user!

Hallo!

Hvilken bums spiser sin kæreste af med fucking Amo?

Stay classy, mini-møller.

PS. Jeg ville klart hellere give rygning et forsøg. Effekten er så langtrukken ved oral indtagelse og i nogle tilfælde overvældende.

Senest rettet af Dr. Phibes 31 maj 2011 17:40, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Dr. Phibes skrev:

PS. Jeg ville klart hellere give rygning et forsøg. Effekten af så langtrukken ved oral indtagelse og i nogle tilfælde overvældende.

:stupid:
Ikke vær så pjattet med at det kradser lidt og er dårligt for lungerne, det er alt det smog man dagligt indånder også... Hvis hun slet ikke kan holde røgen i lungerne, så bed hende om at holde det i munden i 30-60 sek - er hun helt grøn vil hun sandsynligvis godt kunne mærke dette, hvis hun da kan give slip til rusen...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg vil bare lige sige at mine erfaringer siger at cannabis oralt ikke er mere voldsomt end rygning. Jeg smed ca. 10 gram hjemmedyrk i smøren til en cookie dej. Det blev til 25 kager altså ca. 0,4 g i hver kage. En kage gjorde mig godt skæv men det var altså ikke en sindsyg anderledes aften end når man ryger 0,4 gram pot. Mine egne erfaringer siger i hvert fald at reglen om at oralt indtag virker flere gange så godt er noget værre pis. Til gengæld kan det godt være at en stor dosis virker vildere ved oralt indtag, det har jeg ikke prøvet. Men rusen varer længere tid.

Medlem
Brugeravatar

hun har astma. og jeg er en spade til at bage. hvorfor skal folk herinde hække på andre hvis man ikke lige gøre alt på deres måde.? jeg har fundet en opskrift på en mild kage, og det var alt jeg spurgte efter ikke alt muligt andet.?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
mini-møller skrev:
jeg har fundet en opskrift på en mild kage, og det var alt jeg spurgte efter ikke alt muligt andet.?

Hvis du har fundet opskriften, hvorfor spørger du så efter den?

Medlem
Brugeravatar

Snoezel skrev:
mini-møller skrev:
jeg har fundet en opskrift på en mild kage, og det var alt jeg spurgte efter ikke alt muligt andet.?

Hvis du har fundet opskriften, hvorfor spørger du så efter den?

har lige fundet den. blev jeg jo nød til når folk ikke kunne besvare mit spørgsmål.? ikk :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Bag du bare din kage, det du har fundet der er fint - selvom chokolade muffins eller chokolade kage er at foretrække IMO.
Pas på med at putte for meget hash i, især til din kæreste som ikke har prøvet det før. Hash indtaget oralt kan på nogle virke meget kraftigt.

Junior medlem
Brugeravatar

Husk bare at hvis det er hendes første gang, så skal hun kun spise et stykke kage hver halve time indtil virkningen er som hun vil have det..

Har flere gange lavet den fejltagelse at sidde og spise løs af kagen fordi den jo smager godt, og så ende med at blive sønderlig skæv og ude af stand til at lave andet end at kigge ud i luften :P

Hvis du vil have hende til at kunne lide at være skæv, så skal hun hellere være mildere skæv end meget skæv, for første stoner er altid med til at danne synet på weed, og om man har lyst til at prøve igen.

Medlem
Brugeravatar

HolmQ84 skrev:
Husk bare at hvis det er hendes første gang, så skal hun kun spise et stykke kage hver halve time indtil virkningen er som hun vil have det..

Undgå at lytte til dette råd.
Der kan gå flere timer før rusen sparker ind ved oral indtagelse.

Junior medlem
Brugeravatar

Så har du vidst jordens langsomste stofskifte..

Der går aldrig flere timer.

Men der kan gå op mod en time..

Og derfor er rådet stadig gældende, jeg ville bare frem til at man skal mærke virkningen fra første stykke, før man spiser nr 2.

Dedikeret medlem

Har nogle gange kunne blive skæv af guldkakao, mens jeg drak min kop, og andre gange oplevet at mine småkager først indtraf, efter 1½ ca. Så jeg vil ikke mene, at det som ny bruger af cannabis, er en dårlig idé at vente hvert fald en time, før du byder hende på det næste stykke. Det afhænger rigtig meget af hvor meget mad hun har fået i løbet af dagen, og om hun drikker noget til.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HolmQ84 skrev:
Så har du vidst jordens langsomste stofskifte..

Der går aldrig flere timer.

Men der kan gå op mod en time..

Og derfor er rådet stadig gældende, jeg ville bare frem til at man skal mærke virkningen fra første stykke, før man spiser nr 2.

Det er et lorte råd. For mit vedkommende plejer der at gå minimum 3 kvarter og i starten er det bare et lille buzz man får. Rusen træder for mit vedkommende først for alvor i kraft efter 1½ time. Det kan sagtens være det virker hurtigt for dig men det er dårlig HR at påstå at sådan er det for alle, især når det ikke er sådan for alle.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

1. spis morgenmad
2. sæt en chai over, og lad simre i 3-4 timer
3. Drik et glas og gå igang med at lav lækker mad.
4. 20 min før maden er klar, drik et glas mere.
5. Spis og spil klodsmajor.

Ovenstående fungerede for undertegnede den anden dag... Det var i øvrigt med 28 gram godt rystede usle skud + dækblade til 3 personer.

(Baudelaire 1860).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jack Pot skrev:
1. spis morgenmad
2. sæt en chai over, og lad simre i 3-4 timer
3. Drik et glas og gå igang med at lav lækker mad.
4. 20 min før maden er klar, drik et glas mere.
5. Spis og spil klodsmajor.

Ovenstående fungerede for undertegnede den anden dag... Det var i øvrigt med 28 gram godt rystede usle skud + dækblade til 3 personer.

Klodsmajor er genialt når man er skæv!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]