kenz_aps skrev:
Hej drenge. Jeg er ny på dette board, men håber der sidder nogle sjæle med den hjælp jeg skal bruge.
Jeg ville forleden bestille nogle plantefrø, til indendørs brug (altså indica sort), men de billeder der er ud fra frøene, ligner til dels slet ikke de billeder i har uploadet herinde i sektionen med jeres planter. Hvad hedder de frø specifikt? tror jeg kiggede på noget skunkværk, men skal bare bruge femi frø til en indendørs plante med højt THC, der minder om de billeder i har uploadet? (dette indebærer ikke opfordring om salg, kun oplysning).
Er det muligt at skille krystallerne ad, på en anden måde uden at skulle købe sig sådan en dyr aluminium grinder? (Ville bruge den process hvor man kommer den krystalliserede tørrede plante i ovnen).
Håber på hjælp! Og bær nu over med mine newb-spørgsmål.
Der er mange muligheder mht. valg af sort. Lad være med at købe for dyrt første gang. Forskellen mellem middelmådige og gode frø er langt mindre end den mellem en ny grower og en erfaren.
Det med at skille krystallerne ad forstår jeg simpelthen ikke. Mener du nuldre dit bud ud for at kunne ryge det? Det kan du bruge fingrene til. Eller du kan putte det i en kop og bruge en saks. Og forklar mig lige hvorfor du vil putte den i ovnen?