Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har stødt på nogle valium piller på det sidste og har prøvet dem to gange - begge gange fuldstændig uden effekt og spiste endda en stor mængde. Jeg fik svært ved at sove og en anelse ubehag dagen efter.

De er lyseblå og der står 10 på den ene side og på den anden side er der bare en knæk streg. De smager ikke af noget og den lyseblå farve er meget grumset.

Er der andre der har kendskab til den omtalte pille - og endnu bedre - om der er nogen som ved hvad de reelt set indeholder?

Jeg plejer at kunne nøjes med 20 mg diazepam (ægte) for at være angstfri. Jeg ville kunne spise mig mæt i de lyseblå før jeg mærker nogen effekt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det er ikke så smart bare at tyre piller, fordi du ikke får den ønskede effekt. Overvejede du ikke at lade dem ligge, i situationen, da du ikke fik effekt ved en forholdsvis stor dosis?

Men der står altså ikke 'ROCHE 10' på den ene side?

Junior medlem

Der står ikke roche på dem (desværre).

Junior medlem
Brugeravatar

Det er jo slet ikke sikkert det er diazepam?! Hvis du bare ved de er blå, præget med tallet 10, og ikke giver nogen effekt, slet ikke angstdæmpende så kunne det jo være noget helt andet...

Junior medlem
Brugeravatar

Det kunne evt være 10 mg diazepam fra Watson Labs...

http://pi.watson.com/product_shot_images/00591_5620.jpg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Mr Benzo skrev:
Det kunne evt være 10 mg diazepam fra Watson Labs...

http://pi.watson.com/product_shot_images/00591_5620.jpg

Derfor burde der jo stadig være effekt hvis han har spist så mange som han siger, samtidig med at han ikke har nævnt noget andet end det numeriske præg på den ene side.

Junior medlem
Brugeravatar

Nej jeg ved det godt, det var bare det nærmeste jeg kunne komme det, hvorfor jeg også skriver "evt", det kunne jo være smuttet ;-) jeg undrer mig også netop over den manglende effekt, hvilket også er grunden til at jeg sætter spørgsmålstegn ved om det overhovedet er Valium eller diazepam... på den anden side har jeg selv oplevet at forskellige benzoer som i teorien skulle være det samme, har haft forskellig virkning på mig, nogle med stort set ingen virkning! Selvfølgelig skal man ikke bare spise flere fordi de ikke virker, benzoer er farlige og skal i den grad bruges med forsigtighed!!

Junior medlem

De piller du har købt er for hård mave demer der mange af fordi de ligner Valium

Medlem

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... f=4&t=9088

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]