Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Jeg har bestilt 25 g tørret kaktus fra ethno og skal trippe næste fredag. Men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg laver ekstraktet; Hvis jeg tager kaktussen og kommer i en gryde, fylder op med vand så det lige dækker kakti, lader det småkoge i en time, hælder vandet fra, hælder nyt vand i gryden osv. en tre-fire gange, og til sidst koger det resterende vand i en halv time, vil det så virke?? Please help me [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Og er 25g tørret nok til 2 pers.?

Mvh
CobZ!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

EDIT: Det er mit første meskalintrip, så ønsk mig held og lykke *LOL* Nogle gode råd som i vil mene er gode at have i baghovedet?
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Har sørget for en masse lækkert psy og evt lidt amazone hvis det andet ikke skulle virke, så set & setting er vist 10-4! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 09 Marts 2003: Besked ændret af: Cobz ]

[ 09 Marts 2003: Besked ændret af: Cobz ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
fremgangs måden ser fin ud kan evt krydres som chai, men 25 g til 2 pers er i underkanten dosen er efter min mening til 1 mild/mellem trip alt efter kvalitet, supler endelig hvis der er nogle der har andre erfaringer hv. doeneg

ps godt trip

Medlem

Må jeg spørge hvad chai er?

Jeg er åben overfor alt i denne sag...

Insane psychedelia user!

Jeg mener at det var Zionboy som udtalte at 25 g. tørret var til én person.

Jeg er for doven til at lige finde links til det :P men chai er noget som man laver med hampplanter, og jeg er sikker på at du kan finde en opskrift, hvis du søger i hampforum.

Held og lykke

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Chai er en indisk the med mælk i... den kan laves med eller uden hamp, svampe eller andre psykoaktive substanser.

Medlem

Okay, tak for det, bare lige for at få det på det rene... Better safe than sorry! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Damnit jeg glæder mig for vildt! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Meskalin Chai LOL

Man kan IKKE få meskalin kaktus til at smage godt, med eller uden mælk, honning og hvad der ellers skal i en go chai.

Meskalin kaktus smager af LORT x 10 !

Men kig forbi denne side, der kan du finde lidt info. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Meskalin Kaktuser

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Piercer har helt ret.
Lad være med at blande noget i, det kommer kun til at smage værre - og det er skidt i forvejen.
Saml benene og få det ned - hvis du bliver dårlig så hold det tilbage 10 min. Derefter kan du brække dig uden problemer - og det gør som regel godt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Tjek den her opskrift:

Nan's pedro syrup

Og det her:

Mescaline extraction [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Det forum kan iøvrigt varmt anbefales.

Mvh
Ashoka

Medlem

Tak for alle indlægende! Jeg fik de tørrede kakti her idag, de ligner bare noget der er løgn! Nå, men jeg føler mig da ihvertfald godt rustet nu til at tage på eventyr på fredag!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

CobS!

Medlem

Geografisk sted: Århus
Hmm.. Kan det passe at jeg så San Pedro i brugsen til 15 kr stykket??!??!??!!??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
sidst jeg spidste mescalin frøs jeg mit afkog og hakkede det til passende klumperog slugte dem det er lidt ubehageligt for halsen men men får ikke nær så meget af smagen men kvalmen er der stadig vh doeneg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af LeSeiD:
Hmm.. Kan det passe at jeg så San Pedro i brugsen til 15 kr stykket??!??!??!!??<HR></BLOCKQUOTE>

Ja det kan det godt. Det er ikke ualmindeligt at San Pedro sælges i supermarkeder.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Doeneg: God ide med at fryse lortet!

Er det nok at holde det nede i 10 min inden man brækker sig? Så vidt jeg ved går der da længere inden sagerne optages i tarmen! Og endnu længere hvis man vil have det fulde udbytte (og det vil man, hehe ) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nu er det oftest også peyoten, folk får de vilde bræk ture af. San Pedro og de andre arter indeholder ikke nær så meget af de stoffer der fremkalder kvalmen. Man kan finde en masse om det på nettet.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
AD> Jeg vil mene at man bør holde det nede noget længere tid end 10 minutter for at få det fulde udbytte. Det tager alligevel et stykke tid for maven at få trukket al meskalinen ud af plantematerialet. Jeg synes heller ikke at kvalmen er så slem i starten; da skyldes den kun smagen, og hvis man har lidt selvkontrol og indtager det langsomt, er det ikke noget stort problem. Den ene gang jeg har prøvet det, fik jeg kun en middelstærk kvalme efter omkring 3 timer, og den forsvandt ret hurtigt igen.

Junior medlem

Geografisk sted: K.b.h.N.V
jeg kan kun anbefale at i læser min trip rapport (sweet dreams are made of this)
det er noget af det fedeste jeg nogensinde har oplevet selvom det var en one timer. Kvalmen var ikke noget problem at undertrykke selvom at dette var ubehageligt.
Og hvad smagen angår så kan detb da ikke være værerer end at slikke en sur f....
KEEP ON TRIPPING [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
MEN VI SLIKKER IKKE SURE ...... AF SAMME GRUND!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jo vi gør [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: K.b.h.N.V
der er nogle der spiser kaktus af egen fri vilje andre slikker sur f....
mennesker er sgu nogle mærklige væsner

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]