Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 12:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød
ledelia skrev:
tror det kommer fuldstænding an på hvem du er.. jeg kan fks. først få¨den ønskede rus efter mellem 10 - 20 2mg

Hehe det lyder da lidt vildt, en af mine kammerarter, siger at man kan få krydstolerance, hvis du nu drikker meget alkohol? men ved ikke om det er rigtigt :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Nå, jamen så er jeg da ikke den eneste :D

Junior medlem

krydstolerance ved at drikke alkohol, den forstår jeg ikke helt.. man kan spise mange flere hvis man ikke drikker.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
ChiQah skrev:

Når du kun har taget dem en gang hvor du bare hapsede den ene efter den anden, sikkert i de første mange timer fordi der ikke lige skete noget, så kan du jo ikke sige at du behøver så mange reelt :roll:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Ninjamel skrev:
ChiQah skrev:

Når du kun har taget dem en gang hvor du bare hapsede den ene efter den anden, sikkert i de første mange timer fordi der ikke lige skete noget, så kan du jo ikke sige at du behøver så mange reelt :roll:

Kan du jo så ha ret i :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydspanien
Har ikke lige læst hele indlægget igennem sorry..

Jeg åd her den anden aften 3 krydser på samme tid, og fik senere at vide, at jeg skulle tygge dem eller knuse dem, og derfor åd jeg 3 mere, og senere tyggede jeg 3 mere, og siden, kan jeg ikke huske noget i hvert fald et døgn frem, selvom jeg har været forskellige steder, og lavet aftaler, og snakket med folk, og været på arbejde.
Det lyder meget mærkeligt, men det er rivotril. Der står roche, og så er der et 2 tal, med en cirkel på hver side under.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Harald skrev:
Har ikke lige læst hele indlægget igennem sorry..

Jeg åd her den anden aften 3 krydser på samme tid, og fik senere at vide, at jeg skulle tygge dem eller knuse dem, og derfor åd jeg 3 mere, og senere tyggede jeg 3 mere, og siden, kan jeg ikke huske noget i hvert fald et døgn frem, selvom jeg har været forskellige steder, og lavet aftaler, og snakket med folk, og været på arbejde.
Det lyder meget mærkeligt, men det er rivotril. Der står roche, og så er der et 2 tal, med en cirkel på hver side under.

Det lyder slet ikke mærkeligt... jeg tror også min hukommelse ville blive et problem, hvis jeg indtog 9 af stortset ligemeget, hvilken kommercielt benzo-præparat...

Jeg forstår ikke, hvorfor folk herind tager så store doser benzoer. Jeg synes effekten af 1-1½ mg rivotril er behagelig og afslappende, mens større doser gør mig sløv, zombie-agtig, dum og til tider dysphorisk.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydspanien
Jeg var desværre ikke helt klar over virkningen, og jeg havde fået at vide, at man skulle skralde på dem, og derfor jeg tog så mange. Jeg ville mærke hvor stærk effekten var/kunne blive.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Harald skrev:
Jeg var desværre ikke helt klar over virkningen, og jeg havde fået at vide, at man skulle skralde på dem, og derfor jeg tog så mange. Jeg ville mærke hvor stærk effekten var/kunne blive.

Hvad betyder skralde? Vi kender ikke din omgangskreds' buzz-words.
Pas på med hvor meget du stoler på folk, kun med sparsom viden om stoffer ud fra virkning de selv har oplevet nogle gange - og (mis)information fra andre venner, der har 'hørt' noget.

Effekten kan blive stærkere.... og så dør du... Det er ikke den mest velovervejede tilgang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]