Hej Soma juice
Nu ved jeg ikke HVOR du skal hen i nepal, men i Kathamdu, hovedstaden, og Nepal generelt var cannabis lovligt indtil starten af halvfjerdserne, dette betyder at de indfødte har en meget afslappet forhold til det, og hvis du går ned af hovedgaden i turistkvarteret thamel. Vil du blive spurgt om Røg(Smoke) op til 5 gange på sådan en lille spassertur. dog vil jeg ikke anbefale dig at købe dette, eller at købe af de unge drenge der driver Rickshaw foretningen.(de vil give dig dårlig røg + dyrt i forhold til andre steder, og "tvinge dig til at købe" ved at stå med barberblad fremme)
Lidt mere generalt er deres Pot generalt rigtig dårligt(medmindre du har gode kontakter) med mange frø, så vil som udgangspunkt altid anbefale dig at købe deres Hashish både den helt sorte Nepali Hashish men også den mere lyse KIF udgave er rigtig gode.
De steder jeg fik det bedste Hashish og tildels Pot var ved at kende andre rejsende som kom fra forstæderne (hvor de gror cannabis som vi gror hvede) også rejse indtil kathamdu med det, i disse tilfælde er kvaliteten sikret.
Ellers kan du gå ind i nogle af butikkerne som sælger rygerustyr(der er mange) og spørge efter røg. så vil ejeren forlade butikken og komme tilbage med noget.
Det siger sig selv at alt smugling er for stor en risiko(dette gælder også ved indlandsflyvning)
Ydermere vil jeg ikke anbefale dig at ryge, og drikke alkohol hvis du skal op og trekke i bjergene, da dette kan forværre symptomerne på højdesyge drastisk(har dog hørt at coca blade, dæmper dem, men der skal du til sydamerika)
God rejse og god ryger i det fantastiske land som er Nepal
Venlig hilsen Schroomers