Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 18:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: sydnordjylland eller nordøstjylland
Manze skrev:
ErfarenGartner skrev:
Manze skrev:
Det lyder sku spændende.
Du har ikke nogle billeder?
Velkommen til. :)

Mange tak for velkomsten.

Billeder af hvad ??? Fra mit arbejde ??? Ens arbejde sådan et sted er nogenlunde som at arbejde i en bank, du må aldrig gå med kamera end ikke en mobil med kamera i da branchen har store problemer med indbrud i deres lagre, derfor er det at komme ind i sådan et gartneri nærmest som at gå ind i fort knox... hehe, ikke at jeg nogensinde har været inde i fort knox... Så de eneste typer billeder jeg har er fra når konen og jeg har været på ferie et eller andet sted, men dem formoder jeg ikke at du er interesseret i at se... hehe

Når okay. Det giver nu også meget god mening :)
Ejj, dem beholder du bare for dig selv :p
Med mindre du har en pervers lyst til at ligge dem op, så go ahead - men gør det lige under offtopic :P
Glæder mig til at høre nogle af dine ekspert råd. ;)

hehe det skal jeg så gøre... Tror også jeg ville få problemer på hjemmefronten hvis jeg begyndte at ligge dem op på nettet... hehe
hehe, ekspert råd sikke fint det lyder, nede på arbejdet var jeg bare ham den nye eller den bette knejt, fordi de andre haavde alle været i faget nærmest siden de blev født... Men jeg er ihvertfald villig til at hjælpe hvor hjælpes kan...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder sgu for nice! Er der mange af sådanne steder i Tyskland, med bevilligelse? Kunne være et alt for nice job. Fik du lidt frynsegoder med hjem så? ;)

Junior medlem

Geografisk sted: sydnordjylland eller nordøstjylland
InnerNetExplorer skrev:
Det lyder sgu for nice! Er der mange af sådanne steder i Tyskland, med bevilligelse? Kunne være et alt for nice job. Fik du lidt frynsegoder med hjem så? ;)

Hmm jeg ved faktisk ikke hvor mange steder der er i Tyskland... De steder der er prøver jo at holde det skjult for at undgå indbrud... F.eks mens jeg arbejdede dernede måtte jeg kun fortælle folk at jeg arbejdede som gartner jeg måtte ikke fortælle hvilken type planter vi havde med at gøre... Men ja jeg har da været "tvunget" til at tage arbejdet med hjem mange gange... Vi kaldte det for en kvalitetstest af vores varer... hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]