Ogrn, tag nu deres råd og tag en kold tyrker inden du selv lander i hullet...
Har selv stået i situationen hvor jeg begyndte at snakke meget med en tøs der røg, vi blev nærmest uadskillelige og røg hver eneste gang vi fik mulighed for det. Jeg er selv 16 nu, 15 på det tidspunkt, og da min mor opdagede det crashede jeg, rent psykisk.. De problemer der boblede til overfladen har jeg altid haft, men fordi hash lægger et låg på følelserne, burstede de jo frem da jeg holdte op med at ryge hver dag, grundet at jeg blev taget i det flere gange.
Den dag i dag har jeg ikke røget i en måned snart, og jeg er holdt helt op med at ryge i hverdagene, fordi det fuckede min skolegang op. Gik fra superfine karakterer til 02, 4 og 7-taller på meget kort tid. Og da min mor ryger selv en sjælden gang imellem, har hende og jeg lavet en aftale; jeg må gerne ryge i en weekend engang imellem, men det skal være derhjemme hvor hun ved hvor jeg er, og det skal være med nogen jeg virkelig stoler på. Dét er jeg tilfreds med, for jeg får stadig den fedeste rus ud af det, vild griner og jeg sover helt eminent om natten.
Og som Manze siger, det er ikke kun hash man ender ud i. Jeg har prøvet aaalt for mange ting, i forhold til min alder, og at jeg er en pige fra et 'velset' kvarter.. Men det begyndte med hash, og fordi vi var hovmodige og troede vi var 'seje' nok til at kunne klare alt muligt, så gjorde vi det jo, selv det at sniffe Ritalin midt i et frikvarter for at kunne koncentrere os i dansktimerne. NOT cool. Så pas på med at ryge hver dag mate

.