Jeg tager en gang imellem lidt, når jeg skal holde mig vågen og klar i hovedet

Hvis jeg skal tage en hård dag, med skole og mange lektier, efter ikke så meget søvn, snupper jeg som regel 100-200 mg om morgenen.
og kun hvis det er nødvendigt tager jeg 100 mg omkring middag..
Du ved det nok allerede, men siger det alligevel

Det vil ikke hjælpe dig med at koncentrerer dig (direkte i hvert fald) som så meget andet vil, det virker mere som søvn på pille, og vil holde dig 100% udhvilet, hvilket så sandelig også kan hjælpe en meget. Jeg havde det før det ofte med at være meget træt i første time, så bare lidt ukoncentreret i anden time, og derfra kunne jeg så følge lidt med, hvis ikke jeg er for smadret. (Jeg ved godt, det nok bunder i dårlig livsstil, men det kan være svært at fixe, når man har en travl hverdag der skal opretholdes)
ps. Jeg håber det er okay jeg lige hurtigt stiller et relateret spørgsmål. Første gang jeg tog Modafinil, tog jeg 200mg, hvorefter jeg cyklede over til en ven. Der spillede vi Nintendo 64 (okay, jeg kan godt høre det her kommer til at lyde meget dumt), og jeg levede mig ret meget ind i det, her oplevede jeg pludseligt at mine fingre og fødder begyndte at sitre og jeg fik det lidt dårligt.. Vil høre om det kan skyldes Modafinilen (dårligt kredsløb?

), eller var det bare placebo? (det var første gang jeg tog et rigtigt stimulans, ud over at have drukket et par redbulls)