Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 05 apr 2011 12:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Substans/er: Salvia Divinorum
Setting: I byen
Var du sammen med andre: ja
Erfaring: ved en del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
Salvia Divinorum 30x ekstrakt. ved ikke hvor meget præcist da min ven lavede hovedet.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
var lidt skæv. røg det på bong

Triprapporten

Min ven, som jeg kalder for S, havde bestilt noget salvia på nettet, og han havde tilbudt et hoved af det, så det skulle selvfølgelig prøves. det skal lige siges, at vi inden da havde røget noget skunk.
Jeg kan huske var lidt nervøs da jeg inhalerede røgen, men jeg holdte den inde så længe jeg kunne, og det sidste jeg husker inden jeg forsvandt var min ven M, der sagde "Farvel *****", hvor jeg svarede at jeg stadig var der, men så kunne jeg godt mærke jeg blev suget ud af verden. jeg kan stadig ikke helt finde hoved eller hale i hvornår hvad skete, så derfor beskriver jeg de forskellige steder jeg var.

Det første jeg rigtigt kan huske var at alle væggende i rummet blev til grønne puslespilsbrikker, som alle faldt ned på gulvet og forsvandt og straks blev erstattet af røde brikker osv.
det var meget voldsomt og jeg kunne slet ikke forstå det, og af en eller anden grund mindede væggenes farver mig om røde og blå m&m's. pludseligt væltede hele verden til siden, og jeg væltede rundt, da det føltes som om tungdekraften og verden ændrede sin position, her slog det mig at det var meget mere kaotisk og ukontrolleret end jeg havde regnet med, og det gik op for mig at jeg slet ikke var forberedt. (havde kun hørt og læst lidt om salvia)
pludseligt var jeg tilbage og jeg kan huske at jeg sad og slog og sparkede til min ven J som sad ved siden af mig, inden jeg blev suget ud igen. Denne gang var jeg tilbage i rummet, men i en anden verden. den ene væg manglede og udenfor var der var bare tomt og mørkt. så kom der en slags robot arm og hev mig ud af rummet, og da jeg kom ud, så jeg bare det samme rum igen og igen, stablet i et kæmpe uendeligt tårn. maskinen placerede mig i et rum længere nede og der gik der op for mig, at jo længere ned jeg kom, jo længere tilbage kom jeg i tiden. lige nu stod jeg bare og så på mig selv, der sad og røg salviaen. Pludseligt kom maskinen tilbage og satte mig ind hvor jeg hørte til, så slog det mig at ingen i rummet havde ben. alle sad bare som overkroppe, ligesom en legofigur uden ben. det forvirrede mig helt vildt, så jeg prøvede at rejse mig op, men det lykkedes ikke, for pludseligt kom maskinen tilbage og hev mig ud. der var åbenbart sket en fejl, og maskinen troede at jeg var placeret forkert, og ville derfor smide mig ud i intetheden. det var ekstremt ubehageligt, og jeg skreg efter hjælp, mens jeg klamrede mig til maskinen for ikke at falde ned. pludseligt var jeg ude på en tom og tåget slagmark, som mindede mig meget om en blanding af den frodo, sam og gollum krydser i ringenes herre, og så den fra Stronghold slottet i Heroes III. Det eneste jeg fattede var at der kom et lys fra tågen, som så viste sig at være fra min vens mobil der filmede. Det gik mig ekstremt på og jeg bad ham om at slukke. Efter det begyndte jeg så småt at komme tilbage, og inden jeg fattede det lå jeg bare sammenkrøllet på gulvet, var forvirret og svedte. Jeg så stadig lidt mønstre på væggene, men jeg fattede nu at det jeg havde oplevet ikke var ”virkeligt”. Jeg blev bare liggende i 10 minutter og tænkte over hvad der var sket, og ville ikke rigtigt snakke med nogen, før der var en joint. Blev så glad for jointen, da det var noget jeg kendte og vidste hvad var, det fik mig til at føle mig hjemme/tilbage. Resten af dagen lå/gik jeg bare og tænkte over hvad der lige var sket.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Senest rettet af Buttkraken 29 aug 2013 19:06, rettet i alt 3 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2011 20:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2010 16:07
Indlæg: 105
Geografisk sted: beyond imagination
Woaw, det lyder virkelig som om du er blevet slynget langt væk :D
har selv prøvet salvia et par gange, men har dog aldrig har en så vild oplevelse.
Jeg kunne godt tænke mig og se den video der blev optaget, ikke mindst for og se hvad jeg formentlig selv har foretaget mig xD

_________________
Det vigtigste er dig SELV!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2011 01:53 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Det med puslespilsbrikkerne, verden der falder sammen om én og en fucked up tyngdekraft oplevede jeg også elementer af i min første rus - men ikke så klart som du beskriver det. Men intenst - det er det. God rapport :)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2011 20:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
wow lyder vild. Jeg har aldrig selv prøvet salvia, men vil gerne. jeg har bare læst ret meget om det efterhånden, og hvad rapporterne angår synes jeg altid at personerne der er påvirket laver/oplever et eller andet der er ret langt væk fra virkeligheden, og jeg forestiller mig tit hvad i hulen personen så laver i virkeligheden, har man bare lukket øjne og sidder stille mens man, som Buttkraken oplevede bliver slynget andre steder hen, eller er man i virkeligheder der hvor hvor man tror man er?? :D
og god rapport du har fået skrevet der, det lyder som om det var en ret intens oplevelse :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2011 20:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2010 20:28
Indlæg: 82
Haha, spillede også en del Heroes III da jeg var mindre :D Salvia lyder dælme interessant, video tak! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2011 18:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 feb 2011 23:50
Indlæg: 9
Wow rimelig intenst trip lyder det som om :D Jeg kunne meget godt tænke mig at prøve salvia, men jeg har også tit tænkt, hvad fanden man laver imens men er påvirket. Så du må lige sende mig den video da jeg er meget nysgerrig :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2011 20:16 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2011 13:54
Indlæg: 10
Geografisk sted: Århus
Lyder som et sindssygt trip! rigtig fedt beskrevet og udmærked rapport ;) jeg kunne vildt godt tænk mig et link til den video ;-)

-Bandaron


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2011 18:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
simohejr skrev:
wow lyder vild. Jeg har aldrig selv prøvet salvia, men vil gerne. jeg har bare læst ret meget om det efterhånden, og hvad rapporterne angår synes jeg altid at personerne der er påvirket laver/oplever et eller andet der er ret langt væk fra virkeligheden, og jeg forestiller mig tit hvad i hulen personen så laver i virkeligheden, har man bare lukket øjne og sidder stille mens man, som Buttkraken oplevede bliver slynget andre steder hen, eller er man i virkeligheder der hvor hvor man tror man er?? :D
og god rapport du har fået skrevet der, det lyder som om det var en ret intens oplevelse :)


de fleste jeg har set sad enten bare og trippede eller væltede rundt. en ven gemte sig bag et tv! xD

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2011 21:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 okt 2011 08:16
Indlæg: 27
Vil du ik lige sende videoen? kunne godt tænke mig at se andres trip inden jeg selv kaster mig ud i det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2011 00:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 dec 2010 14:03
Indlæg: 6
Jeg ville meget gerne se videoen, hvis du ville må du gerne sende den til marcbirkholm@hotmail.com



det der med at folks ben forsvinder prøvet jeg også i mit salvia trip! det er fandme en sær tøs at danse med!! ville med glæde fortælle dig om mit første(og eneste, men ikke sidste) salvia trip :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2012 13:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 00:29
Indlæg: 405
send den også gerne til mig :)

_________________
Chicks N Weed + Loads of funny cannabis pictures - https://www.facebook.com/pages/Chicks-N ... 8084602410


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jul 2012 20:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 aug 2011 14:19
Indlæg: 120
Lyder sygt, jeg kunne forresten også tænke mig videoen:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2012 13:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Fed rapport og godt beskrevet!
Det må være en underlig fornemmelse at se sig selv sidde og ryge salvia'en uden man faktisk sidder der.

Havde din ven noget bestemt at fortælle dig efter du kom ordentlig ned på jorden igen? Kunne desuden også godt tænke mig at se videoen hvis den stadig eksisterer :)

Mvh.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2012 05:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
det var virkeligt fjernt at se sig selv!

men jeg kan ikke rigtigt huske, hvad folk ville mig da jeg vågnede. jeg går udfra at de ville spørge om jeg var okay eller hvad jeg havde oplevet

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2012 13:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2007 19:33
Indlæg: 454
"Det er nu lidt over et halvt år siden, og jeg føler det har givet mig dybere indsigt og generelt forståelse overfor ting."

Kan du ikke prøve at forklare hvordan det har givet dig indsigt? Jeg er bare nysgerrig. Sådan som jeg har forstået er Salvia ikke videre bevidsthedsudvidende, blot en underlig oplevelse. Men jeg har aldrig selv prøvet det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2012 23:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2005 00:44
Indlæg: 553
Geografisk sted: 2 km under år 2000
Fed rapport!
Jeg er også blandt det crowd der godt kunne tænke sig at sample Salvia Divinorum - og se din video :D

_________________
(YOUTUBE) HardtsOnFire: http://www.youtube.com/Hardtsonfire
(SOUNDCLOUD) http://www.Soundcloud.com/Hardts
Historien om Kvadroskidamid: http://www.Facebook.com/Kvadroskidamid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2012 02:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
"Det er nu lidt over et halvt år siden, og jeg føler det har givet mig dybere indsigt og generelt forståelse overfor ting."

Kan du ikke prøve at forklare hvordan det har givet dig indsigt? Jeg er bare nysgerrig. Sådan som jeg har forstået er Salvia ikke videre bevidsthedsudvidende, blot en underlig oplevelse. Men jeg har aldrig selv prøvet det.

jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, føler bare jeg har større forståelse for verden, og virkeligheden. det er svært at forklare

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2013 19:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2013 19:49
Indlæg: 0
Geografisk sted: Århus
Vældig god rapport, gav god indsigt.
Jeg ville vældig gerne se videon da jeg selv snart skal ud og høste :)

_________________
A drug is not bad. A drug is a chemical compound. The problem comes in when people who take drugs treat them like a license to behave like an asshole.“
― Frank Zappa


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2013 17:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Lyder til at have været en voldsom oplevelse, kunne leve mig ind i din rapport. Godt skrevet, god rapport. Video? Ja tak

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2013 00:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
har smidt videoen i rapporten nu ;)

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team