Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ibo...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er der nogen der ved om det er muligt at købe Ibogaine her I københavn?

Jeg vil blive meget glad hvis nogen kan delagtigøre mig i deres viden?
Tak. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Gonzo:
Er der nogen der ved om det er muligt at købe Ibogaine...<HR></BLOCKQUOTE>

Mener du i ren form? Man kan købe noget Iboga-rod på Ethnoplanet, ved ikke om det er det du leder efter.

C....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Trold din røver.
Jeg har gået og dummet mig her på det sidste,og er gået hen og blevet hooked på Hero-dero igen.

Derfor. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men jeg er allerede så langt nede i dosis,så det er ikke alvorligt,men jeg har dybt brug for den indsigt Ibo giver mig.(HAR prøvet det før). [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg HAR allerede snakket med Ethno,og tingene er ved at blive ordnet.

Hygge

[ 14 Februar 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Masser af positive tanker og +karma til dig Gonz!!

/Hyggehej!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
/mode #psychedelia +karma Gonzo!

ja positive tanke til dig.jeg + finge og min tære.for at du klare den.men skal du nok!!
ikke mere nedtur for den her siden i år tak [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Håber sq du kommer ud af det Gonzo!!!
Lykke og gode tanker fra Farum!

VH Jonas

Insane psychedelia user!

Gonzo, mand, det er noget fucked up shizznizz, hold lige op med det [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Ej, en smule seriøs, pas nu på dig selv, og hold nallerne væk fra det shiat.

Kan du fortælle lidt om dine oplevelser med iboga (synes det ville være vildt spændende).

Håber du får noget positivt ud af det, igen !

Alt godt herfra.

/Jensus

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak skal i have.Jeg HAVDE faktisk tænkt,at jeg ville delagtigøre jer i hvad der sker.Jeg vil ihvertfald skrive en slags rapport om det.

Det er en ret kraftig oplevelse.Man kan faktisk sammenligne det med omkring 5-10 års intensiv psykoterapi,som man går igennem på 4-7 timer.

Men det rigtig fede ved Ibo,er den omstændighed,at det
1:Blokerer abstinenser 85-100%.
2:Giver en et fuldstændig objektivt syn på ens situation,som jeg ville have set det før jeg begyndte at bruge.

Danmarks narko behandlings system er en vittighed.I stedet for at fylde folk med Metadon,skulle de tage at lave Ibo klinikker.Men det er der ikke så mange penge i,plus at der er mange "behandlere" der ville blive arbejdsløse. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gonzo : hvor stor en dosis skal man bruge for at få et ordentligt iboga trip? Jeg har en kammerat der har samme problem som dig, og overvejer samme løsning, men vi har ikke kunnet finde noget om dosering nogen steder.

Jeg vil iøvrigt ønske dig held og lykke med foretagendet!

Child

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Toronto Hemp Company (lidt underlig refence...hehe) skriver om Iboga:

First of all, iboga is not a cure for addiction, but a good interrupter, many people also stopped using drugs after taking iboga. The trip is very strong and might last for days.

The dose: It is difficult to dose iboga, but for most people 6 grams should do it, and if you are treating any kind of opiate addiction I would recommend to have 1 or 2 grams of iboga extra, ready for use right after the treatment. This is helpful for physical after cravings and it also helps for depression. Especially methadone.

Prepare: First of all you will need a "baby sitter (+s)" that will set of several days for you. Never, ever, try to take iboga alone. Take the iboga lying down on a bed in a dark room and have a bucket ready for throwing up (if needed, let´s hope not) You will need help going to the bathroom since you lose your balance.

Important!: Mixing iboga with any kind of opiate is very dangerous, often deadly, stay clean minimum 6 hours before starting the treatment. Or better: start after the first signs of withdraws.

Ingesting; To prevent throwing up the iboga is split up in max 2 gram doses. Start with two grams and then wait 1,5 hours for the next two grams. The iboga will start to give effect after 3 hours. Then take the third 2 grams. Now you should wait 3 hour to feel all the effect from the 6 gram already ingested before taking more iboga.

An interesting alternative that I believe much in:
Since several people still have been throwing up after ingesting iboga. Also the last part of the dose, a terrible waist of material. Simply use the "back door" instead, in rectum position. You can use the same capsules as for ingestion, they will melt, just takes some more time. Still you might throw up BUT you will keep the iboga to help you get clean.

After coming down from the trip you might need some extra, dose these in one gram doses.

AND MOST IMPORTANT!! After taking iboga your tolerance for opiates are reset to *ZERO*. This meaning that the risk for taking an over dose is great!
<HR></BLOCKQUOTE>

Håber at det satte lidt på plads ? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Link til Toronto Hemp Company's hjemmeside: http://www.torontohemp.com/iboga.htm

/Jensus

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
God information til en god post! +karma til Jensus også!

Virker som et vidundermiddel i netop denne sammenhæng!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
kedeligt at høre Gonzo, håber du slipper af med det hø igen.

@jensus, fed info du har fundet der

gonzo
jeg går ud fra du godt hved at Ibogaine er en af naturen .stærkeste stoffe.så hvad er formåle med om jeg må spøre?.
men det enste der efter hviden har det er indre .ethno
mvh trold

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Gonzo > HUSK en tripsitter... og ellers held og lykke!
Glæder mig meget til at høre hvordan det virker i den sammenhæng.

Så vidt jeg har læst mig til i TIHKAL, er oplevelsen nok noget nærmere 2 døgn.

/Dex

[ 15 Februar 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sidste gang gik der sq næsten 3 døgn før jeg var helt nede igen.

Det er ligesom om det er indelt i faser.Først kommer der en euphori periode,mens det begynder at starte op,så kommer den terapeutiske fase,så en form for "behandling af det man har oplevet",og så en slags "landing" der tager laanng tid,og hvor man hele tiden bliver mindet om hvad der er noget skidt og hvad der er vejen frem.

Jeg skal nok skrive en rapport om det. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
venter spændt

Insane psychedelia user!

En anden god side om ibogain

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er blevet lidt nysgerrig :

Er der nogen der ved hvordan Ibogain virker på afhængighed af andre typer stoffer end opiater? F.eks. uppere? Virker det primært på den fysiske afhængighed, eller er effekten lige så kraftigt virkende på den psykiske afhængighed?

Jeg har kigget lidt her og lidt der, men jeg kunne ikke finde noget om ovenstående... nogen der har nogle links? Personlige erfaringer?

C_I

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det har den samme virkning på,Speed,Alkohol,Coke og Nikotin.Den bremser abstinenser,men man må vist sige at den største virkning,er dens evne til at få folk til at indse hvor destruktive de har været over for sig selv,når verden har så mange andre gode ting at byde på.

Selv om man ikke har taget stoffer vil de fleste have gavn af en dosis.Godt nok ikke så stor en dosis som ved en afgiftining,men måske 5 mg pr.kilo(eller mindre) HCL.Jeg er ikke rigtig klar over hvor stærkt exstraktet er.
Jeg er sammen med Ethnoplanet ved at finde ud af det. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 02 Marts 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]