Hej allesammen.
(Jeg er ny her!

)
Mig og 2 kammerater har nu i en længere periode snakket længe om, at vi skulle have den fedeste aften sammen.
Vi er 3; A, B og (Mig) C.
Her beskrives hvad vi har prøvet før;
A: Coke 8+ gange. Amf 1 gang (Vha. bomber)
B: Coke 1 gang. Amf: Aldrig.
C: Coke 10+ gange. Amf 1 gang (Vha. bomber).
Vi har indtil videre planlagt det således;
INGEN Byture, da vi ikke har eksperimenteret så meget med det endnu. Fredag, laver vi noget lækker aftensmad sammen, hvor efter vi tager hjem til A, for at finde noget fest (det vides ikke endnu om vi kan finde noget). A bor hjemme hos sine forældre, derfor ønsker vi helst ikke at holde fest der, men det er vores nødplan i sidste ende, (vi forstyrres ikke af dem, da de sover tidligt pga. arbejde).
Vi ønsker helst at bombe, da det er hvad vi har prøvet før, og har hørt meget om hvordan det skær mm, men også fordi at bomber kan tages i mens der er folk omkring os.
Det amf. vi får er noget "lyserødt" til 150-200kr / G.
Vi har aftalt således, at jeg (C) ikke tager noget amf, kun coke, da en af os helst skal kunne holde hovedet koldt i gennem hele aftenen, HVIS NU at tingene går over gevind.
Nu er resten faktisk op til jer, jeg håber virkelig at i har nogle super gode råd/ideér til hvad der kunne gøre vores aften til noget vi aldrig glemmer (Film? Damer? Musik? Chips? Billeder? mm), og altid vil tænke tilbage på.
Jeg vil med glæde skrive en lang trip rapport efter!
Tak på forhånd!