Fjas skrev:
Yea wateva, manze.

Edit: Har du overhovedet gidet kigge på det link, jeg postede til dig?
Experts hashguide skrev:
Hvorfor ryge god hash?
1. Bedre for helbredet, THC-olie er ikke specielt usundt for lungerne, undersøgelser viser tegn på at THC er begrænsende på kræft i luftveje og lunger. Alt røg er skadeligt for lungerne, så det er bedst at minimere sit indtag af plante. Det kan fx. gøres ved at ryge så ren THC-olie som muligt.
Noget af det farligste rent fysisk ved hashrygning er tilsætningsstofferne og tobakken der bruges i joints, hvis alle røg ren THC-olie på vaporizer ville den fysiske skade være af så minimal karakter at den ville være ubetydelig.
2. Mere økonomisk. Du får mere ud af at købe for 100kr god hash end 100kr dårlig hash. Det er et faktum der kan være svært at forstå når dårlig hash er så meget billigere. Men det er også så meget dårligere. Plus at kvaliteten af indholdsstoffer ikke er særlig gode. Tit er dårlig hash fremstillet uden bevarelse af THC for øje, hvilket reducerer potensen da THC bliver nedbrudt til CBD og CBN som er mere sløvende cannabioder. Rusen er mere anderledes med god hash, og selvom hashen måske koster dobbelt så meget er THC-indholdet måske 4 eller 8 doblet i forhold til en dårlig hash. Prøv selv at købe 1g 100kr's og 2g 50'er-standard. Se hvad du bliver mest skæv af.
Ja, det da godt nok et fint link?
Det beviser jo ingenting.
Det bare en klog man der skriver en masse kloge ord - teoritisk set.
Hvis jeg tog det hash jeg få for 200 kr, og så købte 2 gram god ryger.
Så vil jeg VOVE PÅSTÅ at jeg kunne trække mset nol på semi'e. ryge flest mennesker skæve, være skævest i længst tid.
Uanset hvordan du vender og drejer det.