Morten på 14 skrev:
Francis Begbie skrev:
Syntes bare det var underligt, ikke overraskende eller weird, men bare underligt.
på min efterskole lavede vi en kortfilm om en skitzofeen hvor min kammerart sad og snakkede med sig selv, så han var i billedet to gange. det var faktisk ikke så svært at lave.
Kameraret skal bare stå stille og der må ikke være noget der bevæger sig i bagrunden for så passer de to billeder ikke med hinanden.
det kunne du jo prøve ar eksperimentere med hvis det var.
Men synes alligevel din lille video her er okay lavet, god billede kvalitet og faktisk en okay idé.
alligevel for jeg fornemmelsen af at det ikke rigtigt er gået i dybden, men bare sådan et eftermiddags projekt.
Synes den måde, som man hører stemmerne i hovedet på hovedpersonen er kanon udført, ligesom jeg godt kan lide detaljen, hvor det går fuldstændigt galt hen imod slutningen (selvom der måske godt kunne have været noget andet, end et fastfrosset billede...), og hovedpersonen lige pludselig står et nyt sted, uden at vide hvordan han havnede der. Det er originalt, og fremstår desuden realistisk. Det er ikke noget jeg før har set lavet i nogen film, på trods af simpliciteten.
Jeg kunne sagtens forestille mig sketchen som en scene i en okay seriøs film.
Hardts, jeg synes virkelig du har et kreativt talent udover det sædvanlige... har du overvejet en mere seriøs tilgang til filmskabelse, for ellers synes jeg du burde overveje det

Tak tak.. Som jeg skrev, så er filmen endt som et resultat af tilfældige hændelser i min hjerne.. Jeg nød at redigere det, altid underholdende..
Mht til film så har jeg ikke helt overvejet det seriøst, jeg er interesseret i flere aspekter af filmskabelse, men jeg kunne godt tænke mig at spille mere skuespil. Det var en udfordring at gå rundt og opføre sig mærkeligt på hovedbanegården (ved ikke om det fremstod så tydeligt..), og det krævede meget af mig mht til at overskride grænser, sociofobi osv... Men det var sku sjovt nok og jeg ville gerne gøre noget lign igen.
Nu må vi se om Hr. Jantelov ovenover stadig har fået noget galt i halsen

...
Cheers