Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Hey Psy :)
Vovede mig igår ud på et LSA trip. Jeg tog ca 80 - 90 Morning glory frø, som jeg havde købt, og fået det anbefalet som en begynder dose. jeg knuste frøene og lavede the på dem, drak det. Herefter mærker jeg en smule summen i kroppen i ca 2 - 3 timer, og lidt ubehag. Da det aftager chiller jeg bare lidt film osv, men opdager så at mine lår gør sindsygt ondt når jeg bruger mine ben.
Er det normalt? :D
Mose-ræven

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted mellem den anden og tredje Bardo
Hej Mose-ræven
Det korte svar på dit spørgsmål er Ja!
Frøene Hawai baby Woodrose og Morning Gloy som indeholder LSA, har som sideeffekt en "vasco-constricting" effekt, dvs. at det for dine blodårer til at trække sig sammen, dette kan føles af personen som ømme lår, eller smerter i ledende.

For at undgå denne effekt plejer jeg altid at afspænde min krop før seancen ved hjælp af yoga, og ofte også ryge noget cannabis under selve trippet, cannabis har nemlig som side egenskab at det for dine blodårer til at udvide sig, (derfor du for røde øjne i øvrigt)

Ud fra egne erfaringer, kan jeg berette at jeg skulle op over 250 frø, før der begyndte at ske noget interessant, og når du kommer op i heavy dosen 400+ så bliver det til at fuldblods potent psychedelia.(det må man helst ikke undervurdere)

Håber det hjælper, hilsen Schroomers

Medlem
Brugeravatar

Du har garanteret siddet og spændt helt vildt i lårmusklerne under trippet, også uden du måske selv at have bemærket det.
Det er ihvertfald ikke unormalt at opleve, hvis du også har fået lidt træk kan det også forstærke det, det er mit bud.

Jeg har ihvertfald prøvet noget ligne selv, ved at trippe en kold vinternat i fælledparken sammen med et par venner.

EDIT: ja, det er jo nok shroomers har nok helt ret her ;P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Schroomers skrev:
Hej Mose-ræven
Det korte svar på dit spørgsmål er Ja!
Frøene Hawai baby Woodrose og Morning Gloy som indeholder LSA, har som sideeffekt en "vasco-constricting" effekt, dvs. at det for dine blodårer til at trække sig sammen, dette kan føles af personen som ømme lår, eller smerter i ledende.

For at undgå denne effekt plejer jeg altid at afspænde min krop før seancen ved hjælp af yoga, og ofte også ryge noget cannabis under selve trippet, cannabis har nemlig som side egenskab at det for dine blodårer til at udvide sig, (derfor du for røde øjne i øvrigt)

Ud fra egne erfaringer, kan jeg berette at jeg skulle op over 250 frø, før der begyndte at ske noget interessant, og når du kommer op i heavy dosen 400+ så bliver det til at fuldblods potent psychedelia.(det må man helst ikke undervurdere)

Håber det hjælper, hilsen Schroomers

Hey, det forklarer en del ;D tak!
Det var bare trist at jeg KUN fik bivirkninger, og ingen hallucingener eller noget :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
mose-ræven skrev:
Hey, det forklarer en del ;D tak!
Det var bare trist at jeg KUN fik bivirkninger, og ingen hallucingener eller noget :D

Næste gang så vælg Hawaiian Baby Woodrose næste gang :)! .. der skal du bare ha sølle 5-7 frø for et ganske udemærket trip - og du kan vælge ligefra at tygge dem til at lave ekstrakt på dem og få et fantastisk trip i alle tilfælde :) ..

Jeg har også selv leget een gang med morning glory .. og det blev ligesom ved det ... HBWR hurraY! :P

Junior medlem
Brugeravatar

Alle jeg har talt med der har prøvet LSA frø, har rapporteret mange bivirkninger. Ondt i musklerne, kvalme, opkast og dårlig smag af frøene (bare tanken om knuste Ipomoea frø i vand, er nok til at jeg får brækfornemmelser).

Jeg selv har prøvet Ipomoea tricolor og Argyreia nervosa frø, 2-3 gange hver for en del år siden, mener jeg.
Fik udpræget kvalme og kraftige muskelsmerter. Så meget at jeg ikke har lyst til at prøve dem igen, medmindre det ville være i form af et ekstrakt.
Desuden føltes det subjektivt giftigt. Ved ikke om der ligger noget bag det.

Jeg kan ikke huske doserne på Morning Glory. Men det var nok til en relativt kraftig psykedelisk effekt. I hvert fald over 250 frø, men målte det i gram.
HBWR frøene var i dosen 5-7 frø mener jeg og var mit første rigtige trip.

Nogle synes at der skal være ubehag ved det og det skal være lidt sejt at gå igennem.
Ved ikke hvorfor de vil torturere sig selv på den måde. Ser jeg ingen grund til.

Så kort sagt, jeg kan ikke anbefale at spise de frø.
Vil til hver en tid 100 gange hellere spise noget LSD, hvis jeg vil trippe. Det er der ikke noget pis med.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted mellem den anden og tredje Bardo
Jeg må erklære mig uenig med både xzybca og QuaZ.
Det er da rigtig at hvis du spiser Hbwr eller Mr frøene hele så vil de give dig kvalme og mavegener, men det er derfor jeg altid plejer at lave en "cold-water extraction", her for jeg nemlig isoleret LSA'en og kan dosere meget præcist, efter hvilket trip jeg ønsker
Og til smagen... tjoo det smager lidt af hasselnød som har ligget for længe i solen, men i forhold smagen af kaktus er det et kulinarisk sammensurium :D
ydermere kan ingefær og Cannabis effektivt kvæle den forholdsvis lille kvalme som det lSA'en medbringer.

Jeg synes HBWR men specielt Heavenly Blue morning glory er et glimrende alternativ, til folk som mig der ingen anelse har om hvor man for fat i det sagnomspundne LSD-25

LSA kommer ifølge mig først til sin ret når man oplever det i naturen, og i kombination med noget godt skunk.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Schroomers skrev:
Jeg må erklære mig uenig med både xzybca og QuaZ.
Det er da rigtig at hvis du spiser Hbwr eller Mr frøene hele så vil de give dig kvalme og mavegener, men det er derfor jeg altid plejer at lave en "cold-water extraction", her for jeg nemlig isoleret LSA'en og kan dosere meget præcist, efter hvilket trip jeg ønsker
Og til smagen... tjoo det smager lidt af hasselnød som har ligget for længe i solen, men i forhold smagen af kaktus er det et kulinarisk sammensurium :D
ydermere kan ingefær og Cannabis effektivt kvæle den forholdsvis lille kvalme som det lSA'en medbringer.

Jeg synes HBWR men specielt Heavenly Blue morning glory er et glimrende alternativ, til folk som mig der ingen anelse har om hvor man for fat i det sagnomspundne LSD-25

LSA kommer ifølge mig først til sin ret når man oplever det i naturen, og i kombination med noget godt skunk.

Jeg plejer at lave udtræk, ikke bare tygge dem - hvis jeg skal trippe :) .. men jeg synes de kan være hyggelige at tygge et par stykker til en god joint :) .. det giver ligesom det hele et ekstra lag uden det "store arbejde" ;-)! .. husk at skrælle !!

Ellers plejer jeg at lave udtræk i limesaft ..

Jeg vil tilgengæld gi' dig mega meget ret i at det virkelig er i naturen de kommer til sin ret! :] det har også været genstand for mine bedste LSA trips ..

Senest rettet af QuaZ 05 feb 2011 16:33, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Tror egentligt ikke vi er så uenige Schroomers.

Nu har jeg trods alt ikke prøvet at lave nogen former for ekstraktion, så min post var mest rettet mod det at spise frøene uden forbehandling. Kan godt være det ikke skinnede så kraftigt igennem.

Mht at få fat i LSD, tror jeg ikke det er nogen stor hemmelighed hvordan man gør eller at jeg ville bryde nogle regler ved at sige hvordan.
Du finder simpelthen en psytrance fest, så finder du en fyr med skæg og dreadlocks som står lidt lidt for sig selv, så spørger du ham høfligt og diskret om han tilfældigvis har noget syre eller ved hvor du kan få fat i det. Det vil nok hjælpe på det, hvis du ikke ligner en popsmart person, ikke lugter langt væk af parfume, ikke har en slayer trøje på eller voks i håret. Nogle af hippierne er lidt sarte med folk som falder for meget ud for hippie stilen. Du kan let blive dømt til ikke at være god nok.

God fornøjelse med det hele i hvert fald.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]