Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 22:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@Daskido: Yes yes, vitaminer og L-Dopa, det vidste jeg godt i forvejen, men det var ikke det, jeg spurgte til...
Sunshine Reggae lader til at sidde på den allerhelligste men meeeget kontroversielle gral, som han mener alle herinde ikke kan tåle at høre. Det er et HR-site... Alle har godt af at høre eventuelle guldkorn, og den holdning han lægger for dagen kan vi egentligt ikke bruge til noget herinde.

Junior medlem

Mit råd er nok lidt som de andres - altså væske nok (2-3 l om dagen) masser af frugt (det giver dig sukker) gerne chips (for salt) og så ud i den friske luft.
Jeg ved det kan være svært at komme ud, men luften har altså en god virkning - især når humøret er lidt nede.

Håber I begge snart er oven på igen.

Junior medlem
Brugeravatar

MHardstyle skrev:
Hey alle.. Jeg er en pige på 21 år og ny herinde, og har et par spørgsmål angående amfetamin.

Torsdag, fredag og lørdag tog min veninde og jeg amf.
Torsdag nok 3-4 streger, fredag delte vi et gram og det samme lørdag.
Vi sov ikke om natten men festede, og jeg drak en smule alle dagene også, men ikke så meget.

Havde ingen appetit, men tvang alligevel mig selv til at spise lidt og drak også masser af vand.
Søndag havde jeg det bare helt vildt underligt, sådan helt ved siden af mig selv. Min lunte var også kortere end den plejer og humøret svingede.

Nu er det bare sådan at nu, tirsdag, føler jeg stadig ikke at min appetit er helt normal. Jeg spiser mere nu end jeg gjorde i weekenden, men stadig ikke så meget. Jeg sveder meget om natten og havde så svært ved at sove i nat selvom jeg var træt. Det hjalp at ryge, så jeg faldt i søvn ved halv 4 tiden. Mine muskler er meget ømme, specielt ryggen, det føles som om den er overanstrengt. Mine læber er meget tørre(?) Jeg har også hovedpine men ved ikke om det skyldes amf eller at jeg har røget idag.
Jeg har læst lidt rundt omkring på nettet om amf abstinenser. Det kan da ikke passe man får abstinenser så hurtigt? Jeg synes jeg genkender mange af symptomerne. Jeg føler ikke psykisk trang til det, andet end jeg tænker jeg klart vil ta det igen some time.

Det skal lige siges at jeg på ingen måde er vant til at tage amfetamin, jeg har prøvet det en enkelt gang før og oplevede ikke det vilde.

Går det snart væk? Er det normalt at have det sådan så længe efter? Og er det abstinenser?

så ka jeg fortælle dig at det vil Aldrig gå væk igen.

Det er det der sker når man tar den sløve, tøse piger..

Junior medlem

Dubstepperen skrev:
så ka jeg fortælle dig at det vil Aldrig gå væk igen.

Det er det der sker når man tar den sløve, tøse piger..

jeg håber det er mig der bare ikke forstår dit svar, for ellers er det da noget underligt noget at skrive.

Hvilket belæg har du for at komme med sådan et svar?

Insane psychedelia user!

Ja, ærlig talt, Dubstepperen, det kunne jeg også godt tænke mig at få uddybet lidt?

Junior medlem
Brugeravatar

Nej.

Jeg vil la jer hænge lidt i mystikken..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
@Dubstepperen;
Har du ikke andre forums du kan trolle lidt rundt på. I stedet for at vælge et HR forum, hvor folk rent faktisk søger information om rimelig kritiske ting, burde du så ikke hoppe tilbage på din arto-profil? Det matcher nok også din intelligens lidt bedre :)

Junior medlem
Brugeravatar

Highroller skrev:
@Dubstepperen;
Har du ikke andre forums du kan trolle lidt rundt på. I stedet for at vælge et HR forum, hvor folk rent faktisk søger information om rimelig kritiske ting, burde du så ikke hoppe tilbage på din arto-profil? Det matcher nok også din intelligens lidt bedre :)

:life:

Jeg tror sgu jeg kender dig derinde. Du må være Sjovfyr_89

Junior medlem

Tror det er forskelligt fra person til person hvor kraftige "amf tømmermændene" er. Synes selv de er blevet meget mindre med tiden. Er selv nået til et stadie, hvor jeg ikke selv synes, jeg kan mærke nogen "tømmermænd" længere.

Men så vidt jeg er orienteret skaber Amfetamin ikke fysisk afhængighed.
Correct me if im wrong.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Tror det er forskelligt fra person til person hvor kraftige "amf tømmermændene" er. Synes selv de er blevet meget mindre med tiden. Er selv nået til et stadie, hvor jeg ikke selv synes, jeg kan mærke nogen "tømmermænd" længere.

Men så vidt jeg er orienteret skaber Amfetamin ikke fysisk afhængighed.
Correct me if im wrong.

Alligevel en halvgammel tråd at vække til live, for at tilføje.. Ja, egentlig ikke ret meget. Og hvis det var henvendt til hende, så har hun ikke været her siden marts 2011.

Junior medlem

Jeg beklager at jeg ikke har checket nærmere op på det. Der gik vidst lige en tand for stærkt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg beklager at jeg ikke har checket nærmere op på det. Der gik vidst lige en tand for stærkt.

Har du heller ikke tjekket datoen på meth-tråden du også lige har skrevet i, fra 2010? Der kommer endda en advarsel ved skrivefeltet, hvis tråden man skal til at vække til live er gammel.

Junior medlem

Må ærligt indrømme at jeg ikke har set sådan en advarsel. Jeg beklager :)

Medlem
Brugeravatar

And the Darwin aways goes to.....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mhhh amfetamin! Den klassiske stimulans!

"Jeg havde det fedt i 10 timer, hvorefter jeg havde lyst til at dø i tre dage.. Det var herre fedt, må hellere gøre det igen næste weekend!" :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]