MHardstyle skrev:
Hey alle.. Jeg er en pige på 21 år og ny herinde, og har et par spørgsmål angående amfetamin.
Torsdag, fredag og lørdag tog min veninde og jeg amf.
Torsdag nok 3-4 streger, fredag delte vi et gram og det samme lørdag.
Vi sov ikke om natten men festede, og jeg drak en smule alle dagene også, men ikke så meget.
Havde ingen appetit, men tvang alligevel mig selv til at spise lidt og drak også masser af vand.
Søndag havde jeg det bare helt vildt underligt, sådan helt ved siden af mig selv. Min lunte var også kortere end den plejer og humøret svingede.
Nu er det bare sådan at nu, tirsdag, føler jeg stadig ikke at min appetit er helt normal. Jeg spiser mere nu end jeg gjorde i weekenden, men stadig ikke så meget. Jeg sveder meget om natten og havde så svært ved at sove i nat selvom jeg var træt. Det hjalp at ryge, så jeg faldt i søvn ved halv 4 tiden. Mine muskler er meget ømme, specielt ryggen, det føles som om den er overanstrengt. Mine læber er meget tørre(?) Jeg har også hovedpine men ved ikke om det skyldes amf eller at jeg har røget idag.
Jeg har læst lidt rundt omkring på nettet om amf abstinenser. Det kan da ikke passe man får abstinenser så hurtigt? Jeg synes jeg genkender mange af symptomerne. Jeg føler ikke psykisk trang til det, andet end jeg tænker jeg klart vil ta det igen some time.
Det skal lige siges at jeg på ingen måde er vant til at tage amfetamin, jeg har prøvet det en enkelt gang før og oplevede ikke det vilde.
Går det snart væk? Er det normalt at have det sådan så længe efter? Og er det abstinenser?
så ka jeg fortælle dig at det vil
Aldrig gå væk igen.
Det er det der sker når man tar den sløve, tøse piger..