Og grunden til at han var kommet frem til HBRS ligger jo naturligvis i Hawaiian Baby Woodrose (et ord) Seeds

... nå men øjenene tilbage på bolden?
Jeg havde selv det mest fucking vidunderlige storslåede og livsændrende trip på min første omgang LSA ...
Vi gjorde således at vi knuste frøene (det er et fucking stort arbejde, men det værd!:)) og så smed vi det i en lille bundsjat frisk presset lime og lod dem stå i komplet mørke (en bog oven på et krus :p) og trække i en halv time, spicede så op med appelsinjuice, og drak det jævnt fordelt over en halv time og sørgede for at gnaske os vej igennem frø resterne i mens ..
Jeg kan anbefale at drikke et krus ingefær the eller lign. inden - det hjælper på kvalmen, kakao var også et hit

... og mariekiks ... vi havde i hvert fald alle ting til rådighed, og ingen af os fik mavesmerter - eller har haft det på nogle af de andre trips sidenhed ...
Min oplevelse af forskellige psykedelikas er at så længe af man overholder 'reglerne' så går alt godt

Det virkede efter en halv times tid .. men fuck i satan .. og undskyld mit franske .. men dét var noget af en tur! .. og det har det så været lige siden ....
Hvilke settings har I i tankerne? Og måske aller vigtigst - hvorfor vil I lege med LSA ?

(ingen dom, ren nysgerrighed)