Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I helvede.
asdasd asdasdasdas desdasdrfeasdasdesdasde

Senest rettet af DenMandligeHeks 04 maj 2011 19:17, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Læs alt det her!

med hensyn til indtagelsesmetode så skræl den yderste "skal" (det er faktisk ikke en skal, nærmere bare en kappe af hår. Frem med en kniv og skrab på livet løs, hehe) af, og så ellers bare spis dem. Jeg har tidligere været overbevist om at et vandudtræk er bedre da man undgår kvalme, men der går temmelig meget til spilde. Hvis I skal brække jer, så ingen grund til at holde det nede, bare ud på toilettet og ud med det. Når først man har brækket sig går det som regel op ad bakke (bare rolig, du "mister" ikke noget LSA fra din krop), og ved HWBR (ikke HBRS... hvordan i al verden kom du på den forkortelse, haha) skyder en meget euforisk følelse ofte ind lige efter man er kommet ud med det :) 5 frø lyder som en fin dosis til begyndere... husk at afsætte 10 timer til trippet.

Men det er langt fra nogen selvfølge at man brækker sig, så vær ikke bange for det. Hvis det sker så er der ikke noget problem, hvis ikke, ja så er det jo bare super ;)

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
the dude "og ved HWBR (ikke HBRS... hvordan i al verden kom du på den forkortelse, haha)"
HBWR og ikke HWBR eller HBRS....hvis du skal rette på folk så gør det ordentligt!:)
Hawaian Baby Wood Rose..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Hehe udelukkende en tastefejl men fair nok ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Og grunden til at han var kommet frem til HBRS ligger jo naturligvis i Hawaiian Baby Woodrose (et ord) Seeds :-P ... nå men øjenene tilbage på bolden?

Jeg havde selv det mest fucking vidunderlige storslåede og livsændrende trip på min første omgang LSA ...

Vi gjorde således at vi knuste frøene (det er et fucking stort arbejde, men det værd!:)) og så smed vi det i en lille bundsjat frisk presset lime og lod dem stå i komplet mørke (en bog oven på et krus :p) og trække i en halv time, spicede så op med appelsinjuice, og drak det jævnt fordelt over en halv time og sørgede for at gnaske os vej igennem frø resterne i mens ..

Jeg kan anbefale at drikke et krus ingefær the eller lign. inden - det hjælper på kvalmen, kakao var også et hit :) ... og mariekiks ... vi havde i hvert fald alle ting til rådighed, og ingen af os fik mavesmerter - eller har haft det på nogle af de andre trips sidenhed ...
Min oplevelse af forskellige psykedelikas er at så længe af man overholder 'reglerne' så går alt godt :-P

Det virkede efter en halv times tid .. men fuck i satan .. og undskyld mit franske .. men dét var noget af en tur! .. og det har det så været lige siden ....

Hvilke settings har I i tankerne? Og måske aller vigtigst - hvorfor vil I lege med LSA ? :-) (ingen dom, ren nysgerrighed)

Medlem
Brugeravatar

asdasdasdasdasddasdas

Senest rettet af DenMandligeHeks 04 maj 2011 19:18, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
qauz: "Og grunden til at han var kommet frem til HBRS ligger jo naturligvis i Hawaiian Baby Woodrose (et ord) Seeds"
ok, men hvor har du gjort af "W" i din mærkelige forkortelse, for baby woodrose er IKKE ét ord. desuden har trådstarter slettet sin forkortelse, så man må jo gå ud fra at det var en fejl.
jeg synes bare det er vigtigt med korrekte forkortelser så man ikke forveksler dem, med et "uheldigt" trip til følge mdma/mhrb/hbwr osv

Medlem
Brugeravatar

asdasdasdasdasd

Senest rettet af DenMandligeHeks 04 maj 2011 19:18, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
MagnusMagusManus skrev:
Tak til jer. :D
tror jeg vil lege med lsa for at udforske min hjerne.
Og nok selvudvikling. :)

er der har nogen sjove ting man kan lave nå man er på dem ?
:peace:

Planlæg ingenting, muliggør alting :D ...
Er det nogenlunde fair :-P? hehe

Jeg har dyrket LSA en del gange, flere gange med 1. gangs trippere .. Ingen lighed i mellem trippene overhovedet ^^,
Min egen erfaring er at ingen forventninger varsler et nice trip ^^,

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]