Tias skrev:
Lad være med at tage stimulanser? Jeg ved godt det ikke er det svar du leder efter, men som udgangspunkt kommer "magien" ved et stof (som da du brugte det første gang) sjældent tilbage. At jage flere stimulanser eller flere måder at bruge dem på vil, i min erfaring,skade meget mere end det gavner.
Prøv istedet at se på hvad du kan gøre for at blive udadvendt og snakke og have det skægt på andre måder (nogen der brænder ud på stimulanser finder det ved at ryge hash, men det er jo bare et andet stof..). Jeg havde dit problem og har igennem terapi og en ny hobby (er blevet fodboldfan og er begyndt at synge i ensemble) fundet en masse nye måder at være social og udadvendt på.
Magien er væk for mange år siden. Men det er heller ikke magien jeg søger.
Ofte føler jeg mig bare lidt kedelig på stimulanser, har mest bare lyst til at være lidt alene og tage min narko i fred.
Ikke fordi jeg ikke er social til dagligt. Overhovedet ikke, elsker at være omkring andre og snakke osv.
Jeg må prøve at finde ud af næste gang jeg tager stimulanser hvad det er der "går mig på" siden at jeg ikke kan "folde" mig ud, som jeg plejede. Jeg må prøve at åbne op. Få snakket igennem, og hygget.
Måske noget MDMA/methylone, længe siden jeg har indtaget det. Godt selvskab, preloade med 5-htp, Bløde sofaer, puder, tæpper, lidt sødt at tygge på, levende lys og noget lækkert progressive.
Det må være det jeg har brug for