Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 20:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem

Morten på 14: et gram er vel et gram.
Et gram freebase kokain vejer vel det samme som et gram kokain hcl.
At du så "normalt" får en under et gram freebase pr. gram gade kokain er der jo en anden forklaring på.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Alshabab skrev:
At du så "normalt" får en under et gram freebase pr. gram gade kokain er der jo en anden forklaring på.

Forkert! Det, at kokain er konverteret til HCl-saltet giver ekstra vægt.
Det med at freebase din kokain for at teste renhed er ikke noget hit, hvis det feks er cuttet med lidokain.HCl, og lignende salte.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
noname skrev:
Alshabab skrev:

Forkert! Det, at kokain er konverteret til HCl-saltet giver ekstra vægt.
Det med at freebase din kokain for at teste renhed er ikke noget hit, hvis det feks er cuttet med lidokain.HCl, og lignende salte.

Hvad vejer mest: Et kilo fjer eller et kilo bly ? :D

-Tramper :)

Moderator
Brugeravatar

Suk... Læs nu lidt kemi børn, og bagefter kan I overveje, hvad der vejer mest. Et mol kokain freebase eller et mol kokain.HCl

Svar: Et mol kokain.HCl vejer ca 339,9 gram mens et mol kokain freebase vejer omkring 303,4 gram. Da et mol er 6,022*10E23 molekyler vejer kokain.HCl mere end en ækvivalent mængde kokain freebase.

Børnehavesvaret: Et gram af det ene vejer lige så meget som et gram af det andet (Dette svar giver bare ingen mening, når man læser trådens kontekst)

@Alshabab: Man vil aldrig kunne få et gram freebase kokain ud af et gram gadekokain (da gadekokain er kokain.HCl).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hahaha, utroligt, som diskussionen lige pludselig kan dreje over i noget så dumt, når man har med blæste mennesker at gøre :D Selvfølgelig vejer 1 gram freebase det samme som 1 gram salt... doh?! Men mon ikke i var klar over hvad jeg mente, ingen grund til flueknepperi :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Morten på 14 skrev:
Hahaha, utroligt, som diskussionen lige pludselig kan dreje over i noget så dumt, når man har med blæste mennesker at gøre :D Selvfølgelig vejer 1 gram freebase det samme som 1 gram salt... doh?! Men mon ikke i var klar over hvad jeg mente, ingen grund til flueknepperi :)

Jeg tror sku det er dig der knepper fluer....

Junior medlem

Geografisk sted: Øen
Undskyld hvis jeg lige springer over til en off-topic :P jeg ville bare lige høre: Coke, det lammer dig så du ikke kan mærke noget?

Medlem

Jeg mener kokain har (tror ikke at det stadigvæk gør?) været brugt som bedøvelse, har i hvert fald set nogle eksempler på det. Jeg vil sige, at det har en form for lokalbedøvende effekt, altså, du bliver ikke følelsesløs i hele kroppen. De gange jeg har taget kokain (2-3 gange) er jeg blevet semi-følelsesløs i bl.a tungen. Jeg har læst at kokain visse steder bliver cuttet med benzokain, hvilket er et lokalbedøvende/smertelindrende stof, og med benzokain-sugetabletter, fx. Hexokain, bliver man lam i hele kæften efter at have sutter på dem, så effekten af ren kokain er formentligt at man bliver (lokal)bedøvet.

Junior medlem

Geografisk sted: Øen
Tak for den hurtigt besvarelse! ;) - det hjalp ligesom på forståelsen af det her topic!

Junior medlem

phornuphto skrev:
Jeg får altid kokain i klump og det siger sgu ikke så meget. Kvaiteten er stadig elendig i Danmark sådan generelt.

Bedøvelse er et godt tegn men andre stoffer end kokain kan bruges af dealere til at fremme en bedøvende effekt og dermed overbevise køberen om at han får den gode vare.

Bedøvelse er ikke altid et godt tegn.. Folk der cutter kan selv tilsætte bedøvelsesmiddel så du bliver lammet i hele ansigtet, hvilket ikke er en god ting :)

Moderator
Brugeravatar

IngenFestUdenHest skrev:
phornuphto skrev:
Jeg får altid kokain i klump og det siger sgu ikke så meget. Kvaiteten er stadig elendig i Danmark sådan generelt.

Bedøvelse er et godt tegn men andre stoffer end kokain kan bruges af dealere til at fremme en bedøvende effekt og dermed overbevise køberen om at han får den gode vare.

Bedøvelse er ikke altid et godt tegn.. Folk der cutter kan selv tilsætte bedøvelsesmiddel så du bliver lammet i hele ansigtet, hvilket ikke er en god ting :)

... Hvilket jo er lige præcis det, der bliver skrevet...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Lad være med at købe narkotika i Danmark generelt - procenten ifht prisen er sgu for latterlig.

Junior medlem

Kokain må sku ikke bedøve alt, med mindre man tager det på fingeren og putter den i munden så må det godt bedøve, men det stopper 1 til 10 min efter.. gør det ikke det er det cuttet.. hvis du sniffer det må det kun bedøve en tand eller to.. og self ganen når man får klumpen. men ikke hele overmund og næse.. Rigtig Kokain vil man dårlig ku sniffe et til to gram af selv.. Det reneste man kan få herhjemme er Flæk og kvalitets messigt lægger det på 0.5 g og op til 0.83 g i renhed.. Det skal ha den klassiske Sprit/petrolium smag.. ka godt smage anderledes, men så er det vasket ind i en trøje og smuglet den vej.. eller shampoo.. Kvalitets kokain er altid halvfugtigt og smelter lidt og bliver utrolig fedtet hvis det bliver varmt. man kan putte lidt på fingrene og gnide dem så skal det forsvinde helt uden at man er hvid efterfølgende.. fingrene bliver sådan lidt olie aftigt efter gnidning :)

http://www.google.dk/imgres?imgurl=http ... 80&bih=925 sådan der det helt rene presset Kokain rigtigt ud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
snutski skrev:
Det reneste man kan få herhjemme er Flæk og kvalitets messigt lægger det på 0.5 g og op til 0.83 g i renhed.

Altså det er min erfaring, at du her i Danmark generelt kan stikke de der betegnelser op hvor solen ikke skinner. Nu har jeg hørt så meget; Flake, flæk, columbian flake, columbian finger, finger osv., og det er især de typer der ikke aner hvad de snakker om, som bruger de betegnelser i flæng.

Junior medlem

yodawgyo skrev:
Jeg mener kokain har (tror ikke at det stadigvæk gør?) været brugt som bedøvelse, har i hvert fald set nogle eksempler på det. Jeg vil sige, at det har en form for lokalbedøvende effekt, altså, du bliver ikke følelsesløs i hele kroppen. De gange jeg har taget kokain (2-3 gange) er jeg blevet semi-følelsesløs i bl.a tungen. Jeg har læst at kokain visse steder bliver cuttet med benzokain, hvilket er et lokalbedøvende/smertelindrende stof, og med benzokain-sugetabletter, fx. Hexokain, bliver man lam i hele kæften efter at have sutter på dem, så effekten af ren kokain er formentligt at man bliver (lokal)bedøvet.

kokain blev brugt som lokalbedøvelse mod tandpine i USA omkring 1860-1915 :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Du vil stadig kunne finde magistrelt fremstillet kokain på nogle hospitaler i DK. Det bruges i nogle tilfælde til specielle (øjen-) operationer.

Junior medlem

Halose Columbian Finger ?? finger kan alle sku selv lave. det er bare et kinderæg agtig form, hvor i pusher bilder folk ind at det er smuglet via tarm eller mave regionen! Der findes sku ikke finger.. det er bare formen.. og det de kalder finger er typisk ikke renere end ALM coke og allerhøjst 0,5 rent. Tag til Miami Spanien Amsterdam alle steder og spørg en Pusher hvad Flake er.. Tror vidst godt jeg kan tillade mig at sige jeg ved hvad Flake er og hva bøf er.. http://www.tagohio.com/cocaine.htm selv de ved Hvad Flake er.. men flake kan være mange ting.. Det er ligesom Hash der er tusindvis af forskellige slags flake.. men det er svært at støve op på gaden.. tar man to tre små streger flæke føler man at man har sniffet et gram alm coke hvis ikke mere.

Undskyld hvis ikke du er enig Halose.. Men vil gerne tillade mig at vide hvad jeg taler om.. og behøver ikke at uddybe hvorfor :)
Men en ting er sikkert.. alt det alm coke der er herhjemme er CUT..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]