Jeg har skam også tænkt på medierne! Der er kommet nogle rigtigt gode meninger og pointer om emnet nu!! især "Sorte Samba" og "IMP" viser det ret godt fra begge slags sider af sagen, på en god måde for mig i hvert fald!..
Det har desværre faktisk gjort det endnu sværere for mig, med alle de forskellige synsvinkler fra de kloge hoveder herinde!...
Jeg er meget enig i at alt information skal være frit(IMP).. Så er det jo vel op til den enkelte om man vil bruge den eller ej..
Men alligevel havde det bare været så let tænker jeg i netop denne situation!
Fra mediernes side vil vi jo helt klart ikke komme til at høre noget som helst om de liv der er bliver reddet, men kun dem der er går tabt desværre.. Plus det jo stadigvæk er skide farligt, og uforsvarligt at junke lige meget hvilken måde man gør det på!!..
Hvis man bliver ved slår man jo stadigvæk sig selv ihjel langsomt alligevel..
Men jeg kan stadig se en helt masse godt i god rådgivning!!!
Ideen er vel god nok, men hvor godt det vil fungere i praktisk er vel spørgsmålet?
Den kommer nok desværre ikke..(ikke fra mig) Det tror jeg ikke min samvittighed er til.. Men jeg er dog stadig i tvil om det ville være en god ting..
Jeg kan i hvert fald ikke se det for mig rigtigt..
Der vil helt sikkert komme flere der vil forsøge sig end før, det er jeg næsten 100%. sikker på hvis ikke sikker!!
Der vil også kun være tale om en hjælp(ikke sådan SKAL du gøre guide).. Og det vil ikke blive noget særligt hi tech overhoved! Det jeg mest havde i tankerne var noget MEGET simpelt som.. Hvad folk har med at gøre fx.? En salt eller en base? Skal der varme til osv. hvis der ikke skal eller skal hvorfor fx. Hvordan skal dit produkt helst se ud som slut resultat? Filtrering osv.. alle de enormt vigtige småting. hvad man skal passe extra på. I den stil..
I de fleste byer hvor man har et misbrugs center vil man kunne få fat i en lille bog der omhandler netop at fixe, og hvordan og hvor ledes med at ramme osv.. Men ikke om du har Coca eller Hero og alle de andre tind såvidt jeg ved..

Jeg synes det er et svært emne!..
Peace Morpheus!