Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 05:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

:cry: :life: HEJ JEG ER MEGET SYG , :( MEGET TRÆT OG HAR UFATBARE SMERTER :cry: :evil: :( .
SÅ PLEACE :gud: HJÆLP MED JERES VIDEN OM: HVORDAN OPLØSER JEG BLA KOKAIN OG OGSÅ AMF SÅ JEG KAN SPRØJTE DET IND. TAK

PS.. INGEN FORMANINGER HAR OFTE FÅET DET GJORT, ER OVER 30 OG HAR ALIGEVEL INTET LIV NU VED BLOT AT LIGGE I SENGEN OG HYLE :cry:
XXX TOSSEN :life:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du skal i en eller anden form for behandling, du skal ikke ligge i din seng og skyde stoffer. Eller det er slet ikke der dine tanker skal være.

Hvad er det for nogen smerter du har? Og hvad er du ked af?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Ja kokain og amfetamin(stoffer) vil helt sikker IKKE hjælpe på dine lidelser ven.
Heller ikke på det du går og er ked af det over, faktisk tværtimod vil du kunne
få det meget meget værre.

Som halose siger, det lader til du skal i en eller anden form for behandling og have noget hjælp.
Som at komme ud af dit misbrug (hvis du har et) selv om du er nede nu, og har det af helveds til
må du ikke bare opgive det hele, man skal kæmpe lidt for at få det godt (det siger jeg ikke du ikke gør )
og godt prøver du jo på at få det siden du forsøger at sprøjte dig med et kraftigt stimulans,
det er vel et forsøg på at " få det godt " på en måde.. eller hvad ved jeg.
well... kammerat, det er ikke vejen, hvis du vil have det godt.
Det faktisk langt fra vejen.

Vågn op.
Om du så er over 30 - det er da lige meget, du kan
stadig nå at få et langt og godt liv ( håber jeg da- men nu ved jeg ikke hvad der plager dig )

fortæl.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød
Halose skrev:
Du skal i en eller anden form for behandling, du skal ikke ligge i din seng og skyde stoffer. Eller det er slet ikke der dine tanker skal være.

Jeg er helt enig med Halose :)

Men trist at høre du har det sådan...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Hvis du har så kraftige smerter, og du mener du nærmest intet liv har, så få en tid hos lægen plus en psykiater, og få udskrevet noget mod smerterne og psyken!!! Det har da hjulpet for mig! Jeg kan fortælle dig hvad der ikke har hjulpet en skid får mig men blot gjort tingende værre! at skyde kokain!! Det er noget jeg har gjort rigtigt mange gange og for hver gang jeg har gjort det har jeg fået det dårligere og dårligere!!! Tro mig at skyde kokain eller amfetamin kommer du ikke langt med. En anden ting jeg ikke forstår en skid af er hvis du har prøvet det hvor andre har gjort det på dig så mange gange så burde du da også for længst vide hvordan man gør det selv.. Jeg kender dig ikke personligt men jeg synes din post lyder lidt lumst.. Jeg viste allerede før jeg fik mit første skud heroin eller for den sags skyld kokain eller morfin tabs hvordan man skulle gøre da jeg omgik folk der gjorde det...
Men ja hvis du nu er en person der har besluttet sig for at fixe/smadre dit liv mere end det måske er så lad vær hvis du er i det mindste tvil om hvordan man gør!!!! OG DET VAR IKKE NOGEN OPFORDRING TIL AT GØRE DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Håber du søger professionel hjælp!!

Peace Morpheus!!!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød
Jeg mener selv personligt at det er latterligt at flygte fra sine problemer, ved at tage et stoffer, efter min mening er det kun nok som skal tages for at få den nydelse som man nu får. Eller hvis man virkelig har brug for dem, og i dit tilfælle tror jeg ikke det er det som kan hjælpe dig!!

OG som Morpheus siger: Håber jeg virkelig også du søger professionel hjælp, da jeg tror det er det eneste der kan hjælpe dig!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Topic bør måske flyttes til "Medaljens bagside".

Dedikeret medlem

Jeg har puslet lidt med en tanke i lidt tid nu med om det ville være sundt til psy, at lægge en rigtig seriøs "fixe håndbogs guide" agtig ting op herinde til flere af de forskellige substanser, og hvordan stemningen generelt er for det herinde??
Personligt synes selv det er en meget dum og dårlig ide!!, men samtidig alligevel kan jeg også godt se det gode i det for nogles tilfælde, da der altid vil være nogen, der vil forsøge sig med det selv med nål og tråd, og komme helt galt afsted og fx. miste en arm eller i værste fald dø af uvidenhed!!

Men det er kun en tanke.. Det er nok en rigtig skidt ide, men vil gerne høre hvad psys generele mening er om dette?.. Jeg tror det ville være en dum ide da flere sikkert vil starte..Den er svær synes jeg.. Hvad synes i??

Peace Morpheus! pas på jer selv derude!

Dedikeret medlem

Undskyld for offtopic!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Jeg tror bare der ville være endnu flere der kom galt til skade, hvis der altså var en sådan guide.

Hvis ikke folk kender folk med erfaring på området eller medicinsk baggrund til hjælp, så må de lade være med at skyde sig.

Medlem

Jeg har en formodning om at de brugere der vil skyde deres knark laver en tråd som denne.

Jeg har svært ved at forestille mig det vil give den store HR, at servere risikofyldte indtagelsesmetoder på et sølvfad.
Det bliver for nemt for nysgerrige at prøve potentielt fatale administrationsveje af (i jagten på den perfekte rus), når de slipper for at tænke selv.

Et fint eksempel kan være kodymagnyl-tråden, der foreløbig har sendt flere på hospitalet med ASA forgiftinger.
Man kan spørge sig selv om det var sket hvis ikke det lokkede at kunne printe opskriften, smutte på apoteket og være opiat-lam inden for 30min.

Lad den viden være tilgængelig for de brugere der er fast determinerede på at bruge injektioner, i stedet for at lave en sticky der kan lokke svage sjæle. I det tilfælde vil jeg mene boardet er skyld i mere skade, end reduktion.

Dedikeret medlem

Jeg er MEGET enig i hvad du skiver Reefie!!
Men det er jo bare svært at se hvilke slags personer, og hvilket slags liv de personer har der sidder, og skriver trådene! Så det ville være meget svært at lave guids udelukkende til folk der virkeligt har brug for dem...
Men ja som jeg selv er inde på så ville det sikkert være en skide dum ide!.. Især hvis det blev en sticky tråd fx.!! Også hvis nogen skulle gå hen og kradse af det ville jeg eller og hele psy fx. få skylden af pårørende...

Peace Morpheus

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Morpheus skrev:
Jeg er MEGET enig i hvad du skiver Reefie!!
Men det er jo bare svært at se hvilke slags personer, og hvilket slags liv de personer har der sidder, og skriver trådene! Så det ville være meget svært at lave guids udelukkende til folk der virkeligt har brug for dem...
Men ja som jeg selv er inde på så ville det sikkert være en skide dum ide!.. Især hvis det blev en sticky tråd fx.!! Også hvis nogen skulle gå hen og kradse af det ville jeg eller og hele psy fx. få skylden af pårørende...

Peace Morpheus

Helt enig. Specielt når det, som i dette tilfælde, drejer sig om en person, der allerede har oprettet tre tråde om samme emne med tre forskellige formål.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Morpheus skrev:
..

Peace Morpheus

Hvad med f.eks. GBL -> GHB hydrolyse tråden? Den er også sticky og det skulle ikke undre mig at et par stykker er smuttet i svinget på den konto.

Spørgsmålet er jo om folk der vil bruge IV administration ikke gør det lige meget hvad? En guide til disse bruger vil uden tvivl minimere deres risici= Harm Reduction.

Admin
Brugeravatar

^^Enig. At fortie noget har aldrig løst nogen problemer. Hvis folk er opsatte på at gøre det, skal de nok komme til det på den ene eller den anden måde. (God) information er vejen frem.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
Hvad med f.eks. GBL -> GHB hydrolyse tråden? Den er også sticky og det skulle ikke undre mig at et par stykker er smuttet i svinget på den konto.

Spørgsmålet er jo om folk der vil bruge IV administration ikke gør det lige meget hvad? En guide til disse bruger vil uden tvivl minimere deres risici= Harm Reduction.

Well said, og jeg kunne heller ikke være mere enig!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Som en klog signatur engang sagde "Be informed, then choose".
Der er mange ting, vi rådgiver folk om herinde, der kan være farlige, både for krop og sind. Men langt de fleste er bedre tjent med en oprigtig guide, fremfor at eksperimentere sig frem og muligvis komme rigtigt galt afsted.

Dedikeret medlem

Jeg er bare kommet i tvil om jeg vil være mig selv bekendt at lave sådan en tråd herinde.. Den kommer under et andet brugernavn hvis det er.
Jeg tror bare jeg vil få det MEGET dårligt med mig selv af at lave sådan en guide hvis alle bare kan have adgang.. Husk på det jo stadig bare er en tanke jeg har haft, og bare lige ville høre folks mening omkring det.. Jeg vil ikke kunne leve med at jeg (måske) vil sætte en helt række junkier igang og mange af dem måske vil dø pga. mig!! Det ville være forfærdeligt..
Men tanken er jo for at hjælpe..
Men det er lidt som om dem jeg plejer at være enig med herinde stemmer lidt ja for den.. Men tænk lige over hvor mange fæhoveder der også er herinde, hvor det nettop vil ende galt!!

Peace Morpheus

Medlem
Brugeravatar

Morpheus skrev:
Jeg har puslet lidt med en tanke i lidt tid nu med om det ville være sundt til psy, at lægge en rigtig seriøs "fixe håndbogs guide" agtig ting op herinde til flere af de forskellige substanser, og hvordan stemningen generelt er for det herinde??

Ikke fordi men at det er min personlige mening, men det første der slår mig er en overskrift i Ekstra Bladet:
'INTERNETSIDE OPFORDRE TIL AT SPRØJTE HEROIN OG KOKAIN'

Selvom guiden overhovedet ikke ville være en opfordring, så tror jeg stadig det ville være en dum idé, det kunne evt. stille mange 'sarte'/dumdrestige sjæle's nysgerrighed.
Desuden ville der sikkert komme latterlig medieomtale.

En måske bedre løsning ville nok være en 'fixe-klinik' som man har i få lande, med sygeplejesker som fatter noget. (Den der dokumentar hvor der er en der er hjemløs og får røget crack og fixet heroin?)

Mvh. Den Sorte Samba.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Sorte Samba skrev:
En måske bedre løsning ville nok være en 'fixe-klinik' som man har i få lande, med sygeplejesker som fatter noget. (Den der dokumentar hvor der er en der er hjemløs og får røget crack og fixet heroin?)

Det er der flere rusmiddelcentre i Danmark der allerede har.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]