Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej derude..

Har søgt lidt på dette område, omkring indtagelse af førnævnte substanser, og om dette ville være forsvarligt..
Kunne desværre kun finde dette på Erowid: http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=224

så for at gøre det hele kort:
Ville det være forsvarligt at drikke sig beruset, tage et par streger amfetamin, og suge 1-3 streger keta over hele aftenen? :-) Ved selvfølgelig godt at Alkohol er et depressant, og man ikke skal bunde en flaske vodka oven på en keta-rus. Men har selv prøvet denne combo til nytår, dog kun med en streg keta på ~40-50mg.

Nogen der kan komme med noget konstruktivt, og ikke bare nogle løftet pegefingre? :)

God onsdag.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Om det er en løftet pegefinger eller konstruktivt ved jeg ikke, men du søger vel kommentarer.

Pas på med alkohollen når du er begyndt at tage amfetamin. Alkohollen kan komme meget bag på en ligepludselig. Amfetaminen tillader at du kan drikke mere end normalt. Dette kombineret med at alkohol + keta kan virke ret forstærkende gør nok at det kan blive pænt intenst hvis ikke du holder styr på alkohollen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for kommentaren. Det med amfetaminen har jeg styr på. Får efterhånden næsten ingen rus mere af amfetamin, ellers skal jeg tage enorm store mængder, og det gider jeg ikke udsætte min krop for..

Dvs, at keta'en forstærker alkoholen på en måde? Hvis man kan sige det sådan vel og mærket :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
ved ikke om man ligefrem a´kan sige det forstærker. Synes selv det kan være meget lækkert at kombinere alkohol og ketamin i forsvarlige mængder. Men hvis du har drukket for meget kan man nemt få kvalme af at tage ketamin, hvilket kan lede til opkast og generelt bare en ubehagelig oplevelse. Ved ikke lige hvordan amfetaminen spiller ind her.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, tak for hjælpen :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes amfetamin modspiller keta'en. Har det altid sådan, hvis jeg får et ubehageligt trip på keta, suger jeg en streg hurtig, og så forsvinder virkningen af keta'en :) Den virker hver gang..

Junior medlem

Keta + amf = KAMPF :D Så er du klar til kamp.....

Har nu altid haft en tommelfingerregel: Narkotika og alkohol går altså IKKE sammen..........
Ved ik' om det bar er mig ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For mig er alkohol et must til fester. Det gik dog lidt over gevind igår med keta'en, desværre. havde drukket 1-3 genstand inden indtagelse. og tog 2 små streger. det endte i en kæmpe sejltur, "hakkende billeder", kvalme, og faktisk slet ikke behageligt. jeg skal ikke kunne sige hvor meget jeg har taget. men dosen har nok lagt over de 100mg+

Ville det være helt hul i hovedet og tage en lille streg igen i aften, bare på omkring 20-30mg, for ligesom at anskue virkningen igen? Når jeg tænker tilbage på det, virker det meget fjernt, og kan slet ikke sætte mig ind i hvordan jeg havde det på daværende tidspunkt.

cheers.

Medlem
Brugeravatar

Incase skrev:
Ville det være helt hul i hovedet og tage en lille streg igen i aften, bare på omkring 20-30mg, for ligesom at anskue virkningen igen?

Ja, det haster vel heller ikke. Du kan vel anskue virkningen om en uge eller 2?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Selvfølgelig.. :) Føler bare lidt at det fandme ikke skal tage røven på mig :lol:

Medlem
Brugeravatar

Hævn er en fantastisk ting, hehe. Men opbygning af ketamin tolerance er ikke at kimse af, især ikke hvis man godt kan lide stoffet :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som udgangspunkt dør du ikke af at drikke en aften på amfetamin, og tage tre doser ketamin. Harm Reduction ved ketamin gælder, hold dig til meget små streger hvis du ikke vil være uforståelig, stærkt forvirret eller havne i et katatonisk blackout - og ja, alkohol kan forstærke virkningen.

Jeg ville personligt enten gemme ketaminen til efterfesten hvor man ikke er blandt mange mennesker + folk man ikke kender, eller nøjes med en eller to meget små striber.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]