Ja drenge og piger, det er forrykt det hele. Og jeg hørte også sundhedsministeren sige "SPISE" - men hvad ved han; han er jo bare en administrator. Nå, men hvad værre er, synes jeg, er, at de i et sådan TV-indslag siger at det virker ligesom LSD. Gu gør det da ej! Er de bare ude på at vildlede befolkningen, eller laver de bare ikke deres research ordentligt? Det er noget HELT for sig selv. Det minder slet ikke i sin kemiske struktur om alkaloider, eller noget andet. Og virkningen; den er fandeme ikke noget jeg har prøvet på hverken svampe, kaktus eller LSD.
Men hvad; de forbød også svampe, og er der nogen af jer, der ikke kan få stof til jeres visioner af den grund? Lad dem forbyde, og så kan vi være ligeglade (Vi kan da altid håbe på en mere oplyst fremtid), for vi skal vel nok få det vi gerne vil ha´ alligevel. Så er det bare en smule ulovligt, men det er det jo også, når man ryger en joint (hvis man er til det). Ellers dyrker vi det jo bare selv, som det allerede er blevet foreslået. Jeg gad bare godt, at de (alle dem, der bare får ondt i røven, og tænker: "Narko, så bliver de syge, dør, og belaster vores sundheds system. Forbyd det!")fik øjnene op for, at det netop er VISIONEÆRE planter (det som dette forum, og siden i øvrigt, handler om) og ikke narkotika. Vi trænger sgu til - globalt - at få revurderet vores vokabularum om stoffer, og vores indstilling til, og viden om, hvilke stoffer, der kan bruges til hvad. Og hvorfor folk bruger dem.
Sump
|