Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
jeg har gået og leget en del med tanken om at kombinere MAOI og svampe. men nu har jeg efterhånden prøvet svampe en del gange, så jeg ville gerne vide hvordan harmalaen virker alene. det fik jeg så prøvet i weekenden. jeg bestilte nogle ayahuasca urter fra maya for et stykke tid siden, og bestilte en ekstra stor portion harmala. jeg puttede halvdelen på kapsler, og lod resten være til at lave te af.

jeg har læst en del omkring emnet, og besluttede en dosis på 7-8 gram på kapsler som jeg skyllede ned med varm te i en tro om at det ville opløse kapslerne hurtigere.

efter 15 minutter meldte de første sympotomer sig med et mindre bodyload og 10 minutter senere begyndte en snurren op og ned i benene. efter 3 kvarter oplevede jeg noget nær de vildeste tracers jeg har oplevet. men ingen direkte hallu'er, og meget lidt med lukkede øjne. herefter var bodyload for meget til at jeg kunne skrive noget ned.

Jeg brugte de næste 6 timer liggende stille på sofaen, uden at bevæge mig for meget. der var ikke de vilde ting at fortælle om. for det meste skete der ik så meget, ud over en fucked tankegang lidt ala svampe. men ind imellem kom der de vildeste farvemønstre og MEGET virkelige billeder. men de var af meget kort varighed. men nok til at give et ordentlig sug i maven, når de endelig viste sig...

men det der overraskede mig meget var at jeg helt undgik de sideeffekter jeg havde forventet. jeg havde for eksempel ikke på noget tidspunkt kvalme, og jeg endte derfor ikke med at kaste op. men jeg er overbevist om at det ville ha kommet meget nemt hvis jeg havde bevæget mig for meget rundt.
jeg faldt ligeledes i søvn på et tidspunkt i løbet af trippet, og havde heller ik problemer med at sove da det nærmede sig slutningen. -hvilke var to ting som virkede meget udbredt fra triprapporter.

Jeg overvejer at prøve en 10 grams dose næste gang, men er lidt nervøs for at bodyloadet bliver for meget til at jeg ville kunne nyde det. men til 50 øre grammet er det jo ikke økonomien der skal være en undskyldning til en forandring [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

men jeg blev i hvert fald overbevist om at det ville kunne blive en ret fantastisk kombination med svampe, som jeg ser meget frem til at prøve.

og så er det jo nu at det kunne være sjovt at høre, hvis der er andre der har erfaringer med harmala (eller B.C). nogle der har eksperimenteret med det alene?!?

ja men det skulle være lidt fraligt og lege med....

Medlem

Jeg har ledt rigtig meget rundt omkring på nettet, og har ik rigtig kunne finde nogle beviser på at det er farligt så længe man overholder de grundlæggende regler man nu engang skal med en MAOi.
Læste om 2 mennesker der OD'et på harmala, men det var på henholdsvis 50 og 150 gram. og så høje doser har jeg alligevel ikke tænkt mig at nærme [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men hvis der er nogen der kender til direkte negative konsekvenser for kroppen, vil jeg meget gerne høre om det...

og selvom jeg ved det ikke er det du mener, så "leger" jeg ik med det!

[ 03 Februar 2003: Besked ændret af: Bardo ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hej, det er sgu rigtig spændende det du skriver der. Du må meget gerne melde tilbage hvordan det går næste gang.

Forresten så mener jeg at både D.M. Turner og Schulgin har leget lidt med Peganum Harmala, deres oplevelser ligger vist på erowid.

Medlem

Så fik jeg prøvet harmala + svampe. 5 gram harmala + 4 gram panama. jeg har endnu kun prøvet en svag level 4, og jeg håbede på at prøve at opleve egodød. men det blev desværre ikke hvad jeg havde regnet med / håbet på. der var endnu mindre hallu'er end hvad jeg normalt opnår med 4g svampe alene, men det virkede som om at tankevirksomheden var skruet endnu mere op end hvad den normalt er på svampe. de første 4-5 timer forløb ok. det var meget hyggeligt. lå bare i min seng og filosoferede.
pludselig gik det op for mig at jeg havde ligget og tænkt på en masse omkring selvmord, og om jeg mon ville fortryde det med et ædru hoved. fra det ene sekund til det andet slog det over i et bigtime badtrip, og jeg lå og græd i næsten en time. jeg vidste jeg aldrig kunne finde på at gøre noget ligende, men jeg havde den værste følelse i hele kroppen og sindsyg dårlig samvittighed over at ha tænkt de tanker... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

det er kun mit andet badtrip på de tre år jeg har prøvet svampe, og det første var ikke rigtig slemt... så det sq vel komme på et tidspunkt. men jeg har ik rigtig fortrudt noget. tror de selvmordstanker var et billede af nogle andre følelser der ligger og gemmer sig et sted, så nu ved jeg da hvad jeg har at arbejde med. men det er nok ik en dose man skal prøve før man har en del erfaring med psykedeliske stoffer. det er sq lidt hårdt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: København
Hej Bardo
Du skrev noget med at du ønskede at dit ego skulle dø, og du tog dig selv i at have haft selvmordstanker.....
Måske de tanker handlede om noget i dig som skulle dø...?????
At tage 4 gram svampe lyder af meget i mine ører, hvorfor så meget???
Har du lyst eller brug for at skrive mere privat, så skriv til min profil ok? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Knus

Dedikeret medlem

@Bardo>
Min erfaring er at p. hermala kombineret med svampe ændrer svampe trippets "natur" fuldkomment, både de tanker, følelser og halluer du får, men også selve længden af trippet. Og personligt synes jeg ikke det er nogen god retning p. hermala ændrer svampe i..p. hermala er en strid heks kun de færreste kommer godt ud af at lege med på længere sigt.
Mit råd..skal du have et kraftigt svampe trip, så spis flere svampe.. p. hermala er ikke vejen..det måtte jeg selv lære på den hårde måde :-(
Men okay..du vil sikkert være uenig med mig, hvis du er og har planer om at kombinere de to ting igen, så hav i det mindste en i nærheden som er clean..for når bad trippet sætter ind så bliver det fandme en hård tur.

Best wishes.. Bøh

In our memories
Brugeravatar

altså mine effaringer med Harmela, kan kun siges at værre positive.
Jeg har kun brugt det en gang til at booste et svampetrip med, men det virkede da også efter hensigten.
endnu bedre er det jo i kombinationen med DMT! den eneste umillbare nedtur jeg kan se ved stoffet er at jeg selv får "fulde symptomer" i starten af "trippet".
Smagen er heller ikke lige det mest fantastiske men det kan jo bare afhjælpes med lidt kapsel roderi

Dedikeret medlem

så har du ikke fået nok hehe.
Nej det jeg mest advarede imod i tidlligere post ( fik nok ikke skrevet det ) er ikke alle symptomerne og alle de ting man ikke må kombinere eller spise under p. hermala.
Det er at når du har taget p. hermala så kan forskellen mellem 2 g svampe og 2,3 g svampe være så stor at du nægter at tro på det.

Medlem

næste gang jeg sigter efter et highlevel svampetrip, bliver det nok med flere svampe frem for harmala. men jeg tror betstemt jeg kommer til at prøve denne kombination igen, i mindre doser, da jeg tror harmalaen kan tilføre nogen rigtige spændende aspekter til trippet... men det vil tiden jo vise

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]