noname skrev:
Tue_Track skrev:
Vi er udelukkende interesseret i at stille vores egen nysgerringhed og opleve nogle af de steder som andre folk i byen finder interessante!
Hehe, så ikke noget med at lave grafitti på alle de her megaseje hemmelige steder i Århus??

The time of getting fame for your name on it's own is over. Artwork that is only about wanting to be famous will never make you famous. Fame is a by-product of doing something else. You don't go to a restaurant and order a meal because you want to have a shit!
Vi er IKKE grafitimalere og vi ønsker IKKE at ødelægge eller "fjerne" den identitet som disse steder besidder. Blot opsøge de eventyr som venter rundt om den næste gyde...
Flak: mange tak for linket, jeg tror sku det var det link jeg tænkte på!!
Hvis der er andre der har dyrket denne urbane hobby, og vil give et par prej, især til nogle af de tunnelsystemer der ligger forskellige steder under byen, så skriv, skriV, SKRIV!!!
jeg ved godt vi skal ud og lave vores eget fodarbejde, man skal jo ik bar sidde hjemme foran skærmen og få det hele serveret, men et par små hints, fifs kan jo ikke skade!