Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

hey psychedelia :gud:
som sagt søger jeg lidt nye ting at eksperimentere med :)

Først lidt baggrunds viden:
jeg er 15 år
jeg har røget hash/skunk sådan mere eller mindre hver dag i et år(nogle gange med en uges pause osv, pga penge mangel, you know)
jeg har selv dyrket min egen hamp plante, med et positivt resultat :mrgreen: (her i sommers)

Det jeg gerne vil finde:
det skal ikke være noget med syntestiske stoffer
gerne noget man selv kan dyrke, som evt kaktusser

ja det var sådan de kriterier der var, håber at få noget god og hjælpsom feedback, evt med links, begrundelser og steder man kan skaffe det fra (frø, planter osv)

på forhånd tak :peace:
og hvis der er noget så bare spørg :D

Dedikeret medlem

Det her virker som en utroligt dårlig idé. Kom gerne og stil spørgsmål til bestemte stoffer, men det kan altså ikke være meningen at brugerne skal give dig idéer til stoffer du kan indtage. Det er vel et harm reduction forum...

Site Webmaster
Brugeravatar

Hvis du kun er 15 så træk den et par år endnu. Psykedeliske stoffer er ikke noget at lege med i din alder. Det er stimulanser og downers heller ikke.

Gem din første oplevelse til dit sind er mere voksent. Hvis du alligevel vil begive dig ud i noget så start med at indtage passionsblomst og divere urte joints.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

til Culpepers
okay ja det kan jeg godt se :) idéen bag var egentligt også meskalin kaktusser, men valgte at skrive det sådan der pga af at jeg også var åben for andre alternativer.
men mest af alt var det pga af kaktusser da jeg syntes det lyder utroligt spændende, og jeg kan sq godt se hvad du mener ;)

Senest rettet af magnum111 16 dec 2010 00:55, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Vent til du er ældre, psykedeliske stoffer er ikke bare ligesom at ryge en fed, der følger en masse ansvar med. Surf lidt rundt på siden og læs triprapporter, wiki'en og HR, så kan du selv overveje, om det er noget for dig. Men jeg vil anbefale dig, at vente til du er minimum 18 år, ventede selv til jeg var 20. Det er ikke sundt at ryge i din alder, og slet ikke i de mængder, hvad får du ud af at ryge så meget?
Det er imod regelsættet at snakke om anskaffelse, så det får du ikke meget ud af.

Medlem
Brugeravatar

prøv at søg på: "Så er cannabis prøvet- hvad nu?" i søgemanskinen.. (hilfe, hvordan indsætter man links til en gammel tråd)
Det er en gut på 15 år ligesom dig der har nogenlunde samme spørgsmål.. svarene dertil er guldkorn :-)
read em.

håber ikke jeg har ramt helt ved siden af.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Så gro og elsk din kaktus, når du måske engang bliver klar, så er din kaktus det også...

Medlem

til Snoezel og Rbp
ja jeg tænkte nemlig også at det var lidt for meget.
men ville bare gerne prøve noget der var t skridt videre end hash, hvis i forstår

Medlem
Brugeravatar

Som nævnt i den tråd jeg forsøgte at linke til, har du så prøvet oral indtagelse af cannabis?
Det er noget HELT andet end at ryge det hvis du spørger mig, hvis du søger lidt mere herinde kan du også finde emner om oral indtagelse af hashish :)

Medlem

har prøvet det ;) og ja det er det, har prøvede både i varm kakao og i chokolade mousse
- jeg var lidt for langsom, skrev indlægget mens du postede

Medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
Så gro og elsk din kaktus, når du måske engang bliver klar, så er din kaktus det også...

Word! ^

Medlem

Saliva skrev:
HopIFjordeN skrev:

Word! ^

lyder sq som en god idé, tror jeg vil researche lidt på hvordan man gror dem, evt nogle idéer til hvilken art?

Medlem
Brugeravatar

lophophora williamsii er oplagt. (peyoter)
har selv huset fyldt af dem :)

Medlem

har lige læst lidt hurtigt om dem og de ser sq fine ud også med gro tid og sådan :D
btw kan sq ikke finde den der tråd du omtalte før, den lyder ellers temmelig interresant

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Ja det bedste er nok at begynde at dyrke dine egne kaktusser. Når du så er klar om 3-5 år, til at udforske den psykedeliske verden, så kan du spise dine kaktusser, som du har passet, plejet og elsket. Det vil formentlig give dig et bedre trip, når du har personlige relationer til de kaktusser du spiser :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Yes, HopIFjorden said it. Og som så mange andre har sagt, så er det virkelig ikke nogen god ide at ryge så meget cannabis som du gør, når du ikke er ældre. Din hjerne er ikke færdigudviklet endnu, og du risikerer at skade din fremtid (yeah, ved godt, at det ikke er fremtiden men nutiden man tænker mest på din alder, men tro på os, der er lidt ældre...)

Medlem

ja jeg ved det godt noname, men jeg er også startet på efterskole nu, så jeg ryger kun i weekender når jeg er hjemme, så der er lidt begrænsing i bruget på den måde :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
lyder godt. Håber du kan holde det sådan, og ikke behøver at være "sej" med de andre og ryge en fed på skolen. god vind fremover :)

Medlem

arh det tør jeg sq ikke, blev bustet en gang i at ryge det i starten, men var så heldig ikke at blive smidt hjem.
så nu gider jeg fanme ikke risikerer noget.
også når man endelige er hjemme og ryger efter ikke at havde røget i to uger er det også noget helt andet :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg har svært ved at anbefale folk at bruge noget som helst i 15 års alderen, men hvis du ikke synes der er nok spark i hash røget, så er det enten fordi du gør det for tit eller ryger for dårligt hash. Ellers prøv at spis det. Når det så er sagt så vil jeg sige at der er mange ting derude som ikke slår benene væk under dig, men som kan være sjovt at eftersøge. En klassiker her er min optik bittersød natskygge. Ja vist, der er folk der siger det ikke virker, og den diskution skal vi nok undlade her. Et er sikkert, du vil kunne bruge en del tid på at lede efter den, tørre den, og så endeligt ryge det. Og så vil du sandsynligvis bagefter give mig ret i at en hashrus kan sparke ret pænt røv. Ellers kunne lærkesporer være en mulighed, selvom jeg personligt bedre kan lide den lidt forheksede stemning som den milde natskygge giver, frem for den lettere lukkede følelese af lærkesporen. Men all in all, slap af og nyd din ungdom. De folk der skynder sig for meget, er tit dem der falder i svinget, desvære!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]