Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 21:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej gutter, jeg har lige lavet en bruger herinde da jeg søger lidt råd og vejledning og håber på jeres hjælp (:

jeg overvejer meget at prøve Psilocybin svampe for første gang her snart, meget snart faktisk. jeg har læst ret meget rundt på dette forum omkring de svampe. Det jeg søger, er bare lidt info omkring om jeg har forstået det rigtigt:

altså, Rolige forhold, er en god idé? altså, hjemme hos en selv bare slappe af til noget musik og sådan? ret mig hvis jeg tager fejl.

omkring mad? er det så bedst ikke at spise noget eller at spise noget? den del fik jeg ikke helt fat i. evt andre gode råd?
har brugt de sidste par uger på at læse om svampe, og trip rapporter herinde fra (:

alle gode råd er velkommen

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Det er ofte smartest ikke at spise noget. Hvis du endelig skal spise noget, så vent i hvert fald til sidste halvdel af trippet. Dog kan mad faktisk ødelægge et trip, forstået på den måde at det kan være en moodkiller :? Hav en kammerat som du tripper med - det bedste er sådan set at han ikke er påvirket af noget, men det kan jo godt være lidt kedeligt, så det kan måske være svært at få en til det ;) Man kan selvfølgelig sagtens gøre det selv, men to hoveder er ganske enkelt bare sjovere end ét.

Ellers, ja, rolige, trygge og velkendte forhold er en skidegod idé :)

Af ren nyserrighed, har du prøvet noget som helst andet end svampe?

Junior medlem

Hej og velkommen til :D
Du har helt rigtigt fat i det, gode set og settings udgør en stor del af et godt trip :) Find en masse god musik, du kan lide frem i forvejen så du ikke skal til når du er på rumrejse, også gerne en masse lækkert, frugt m.m., helst undgå for meget sukker, så vidt jeg har forstået, eftersom det bliver optaget hurtigere en psilocin.. Og undgå alt telekommunikation som muligt, er min oplevelse :D Sluk telefonen, lås døren, der er ikke noget værre end når mormor ringer for at høre hvordan det går midt i et trip.

Mht. det med at spise, kan jeg forstå på mange de faster hvertfald et par timer, inden trip, jeg plejer selv at fast 6 timer, så går der ikke langt fra indtagelse til du bliver skudt afsted, efter egen mening :D

Men held og lykke med det
Mvh AnotherGanjaFarmer :peace:

Junior medlem

tak for svarene, altså, jeg har "kun" røget fed, og gør det måske et par gange om ugen, ellers har jeg ikke prøvet stoffer som sådan, hmm.. hvor mange gram/svampe skal jeg spise for at få et godt trip? ved godt det kan være forskelligt, men sådan cirka, min ven som skal være med har prøvet det et par gange før så jeg er helt rolig, men ville gerne lave lidt research og ikke bare gå ud fra hva han siger ;)

Junior medlem

Okay.. Sagen er, at ham min ven og nogen venner skal til pendulum koncert her tirsdag , og han spurgte om jeg var frisk på at prøve svampe. Er det en god idé når det første gang også til en koncert?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Det vil jeg ikke mene. Det kan hurtigt blive en al for intens oplevelse.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
nej. Du har ikke læst nok. Tilbage på bænken.
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=9540

Junior medlem

Tusind tak for linket :) lige hva jeg manglede og havde brug for ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]