Lige for at svare kort på jeres feedback.
Jeg ved skam godt at man aldrig kan vide præcist hvor vildt trippet bliver, da koncentration af psilocybin/psilosin svinger, ikke bare fra familie til familie, men også individerne imellem. Men når det er sagt, forventede jeg bare ikke det jeg vil beskrive som et "level 5 trip", når man indtager en dosis der svare til "level 3" - jeg mener, der er temmelig stor forskel i doseringen.. Det er jo klart når man ikke har afklaret sig med at man skal skydes fuldstændig ud i universet, og miste al kontrol - men bare tror man skal hygge trippe med en kammerat, at det skræmmer en. Det kom også noget bag på mig, da jeg har brugt shroomery's doseringesvejledning mange gange før med cubensis - med stor succes.
Den her gang var det bare cyanescens panaeolus - måske er shroomery's vejledning bare ikke præcis nok til dem - jeg går i hvertfald mere roligt til værks næste gang jeg skal trippe på dem

Men jeg vil sige, at jeg er glad for oplevelsen, fordi trippet var bestemt ikke dårligt hele vejen igennem. Vi hyggede os gevaldigt, dog var der hele tiden stemningen af at "okay det her bliver vildt". Mine døds oplevelser, varede ca, 30-40 min, og bølgede så stille og roligt af - så jeg tror lidt at det var toppen af peaket. Det fede ved at komme igennem en ubehagelig oplevelse, og "overleve den" er at jeg tror at jeg nu bedre kan flyde med strømmen, når jeg kommer ud i samme situation - og gå dybere ind i mig selv uden at blive lige så skræmt. Intet er så dårligt at det ikke er godt for noget, er det ikke sådan man siger?

Mvh.
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.