Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Heey!

Først og fremmest vil jeg sige hej.
Er helt ny her på siden, og ser frem til at bruge en MASSE tid herinde da jeg har opdaget jeres "trip rapporter" hehe :D

Nå.
Mig og en kammerat har være nogle kraftige bong rygere her de seneste par år, og har nu besluttet os for at tage på en tur sammen med svampene for at få en helt anden virkning :D

Skal lige siges dette er første gang for os begge. ( Vi har længe haft lyst til at prøve det )
Vi begyndte at snakke om SN (Nøgen spidshat).. Er det noget vi skal prøve på vores første gang?
Og hvor stor en dosering? Vi snakkede om 2 caps hver.

Noget der kan anbefales til første gang? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hej, og velkommen til boardet.

For at vi ikke skal drukne i topics der omhandler det samme, så er det en god idé at benytte søgefunktionen oppe i menuen i toppen, inden man opretter et emne.
Der er MASSER af tråde der besvarer dine spørgsmål, så bare kom igang :wink:.

Senest rettet af Halose 20 nov 2010 23:57, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg kan anbefale at du læser en masse om svampe inden du spørger om anbefalinger...

2 caps vil ikke give den store effekt, alt det du spørger om kan du finde ud af ved at søge;)
Den viden du søger dig frem til er ret rar at ha under et trip, så det synes jeg du skal tage at gøre.

Kig eventuelt i Fakta om Stoffer ude i menuen.

P.L.U.R

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
brugbare råd til den første psykoaktive oplevelse.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Tænk jer godt om før i prøver. Læs masser på nettet. I skal i hvert fald spise 20 - 30 svampe hver. Synes svampe er meget underlige. Både på den gode og dårlige måde, legetøj er det i hvert fald ikke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kristian12 skrev:
I skal i hvert fald spise 20 - 30 svampe hver. Synes svampe er meget underlige. Både på den gode og dårlige måde, legetøj er det i hvert fald ikke.

Nej det er nemlig ikke legetøj, og derfor skal de dosere i gram, og ikke i antal svampe. De kan variere i størrelse, og derfor skal man ikke dosere på den måde. Ihvertfald ikke som nybegynder!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

damn... 30 store fede cubensis svampe første gang :|

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Insane psychedelia user!

fudge skrev:
damn... 30 store fede cubensis svampe første gang :|

Hvis du nu læser topic igen vil du se at topicstarter snakker om psilocybe semilanceata og ikke cubensis. Cubensis er væsentlig størrer en semilanceta.

Derfor er det dog stadig en dårlig idé at dosere på antal frem for gram. Specielt når det er en førstegangs oplevelse..

Medlem

Jeg snakker om Psilocybe Semilanceata, som bliver omtalt af tråd starter. Ikke cubensis, det ville nok være en lidt voldsom dosis. Ja ja ja, vej dem altid :!: Vi plejer dog altid bare at spise 30 - 50 stykker. Alt efter hvor potente de nu er. Måske er vi også så erfaret efterhånden at vi kan tillade os det? Vi har ikke rigtig haft problemer med det. Egentlig når jeg tænker tilbage så vi aldrig vejet vores svampe men bare spist efter antal hvilket har sendt os afsted som ønsket :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kristian12 skrev:
Egentlig når jeg tænker tilbage så vi aldrig vejet vores svampe men bare spist efter antal hvilket har sendt os afsted som ønsket :)

Men det ændrer ikke på at det ikke er en anbefalelsesværdig måde at gøre det på, for en nybegynder.

Medlem

Halose skrev:
Kristian12 skrev:
Egentlig når jeg tænker tilbage så vi aldrig vejet vores svampe men bare spist efter antal hvilket har sendt os afsted som ønsket :)

Men det ændrer ikke på at det ikke er en anbefalelsesværdig måde at gøre det på, for en nybegynder.

Helt korrekt :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]