Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: filter poser
Junior medlem

hey psyc brugere

er der nogen der ved om man kan købe de "filter" poser man får når man køber et grow kit, her i danmark ? har set dem på udenlandske sider men ik noget her fra danmark af.
ville bruge dem til at føde mine kager i da jeg har et meget ghetto setup :? min tanke var at lave kager og så komme dem i engangs bakker med udblødt verm. i bunden og så hele skidtet ned i en filter pose

Og så har jeg lige et spørgsmål til mit grow kit, det har taget 2 uger at få til at pinne efter første flush og så er det kun 2 svampe der kigger op, men her til morgen har jeg spottet små mug (hvidt) pletter på siden af kittet, de rør ik noget verm kun plastik, er det contam? eller bare mycilie ?

ha en fantastisk weekend

kallo

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Ved sgu ikke lige om man kan købe dem nogen steder, men tror det egentligt ikke. Du burde dog selv kunne lave noget tilsvarende. Ellers kan jeg anbefale en boks eventuelt sådan en bedroller.

Junior medlem

Lige nu har jeg en termokasse hvor jeg har sat plexiglas i toppen, og et par varme pads nede i for at holde på varmen, grunden til jeg ik bruger en bedroller er at jeg er noget næring med varmen :wink: og jeg er næsten sikker på at det ville blive for koldt med sådan en sag, lige nu ligger termo kassen fint på 24, selv om der kun er 15 i min stue.
køber nok bare de filter poser når jeg skal købe spore næste gang, min termokasse er helt sikkert ik steril så jeg er lidt bange for ting der skal stå nede i den i længere tid :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du kan gøre det selv...

Tag en pose efter eget valg, og klip et hul i den. Smid så noget micropore tape over hullet...

Voila!

Junior medlem

perfekt ide behindmind :) havde slet ik tænkt på det tape, må i gang med at skamfere nogle plastik poser !
og forresten så de små hvide prikker der lignede mug er blevet til svampe :) de gror direkte på plasten uden noget næring, de vil vist virkeligt gerne op !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Billed?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]