Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 16:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hey Psy.

Her i sidste weekend, oplevede jeg noget meget ubehageligt. Jeg havde på ca. 2-3timer drukket 7 redbull (elsker dem!) og drukket en 0.7 liter smirnoff Vodka. Jeg indtog derefter hvad der svare til 0.2 g amfetamin, jeg fik som jeg plejer en behagelig fornemmelse i kroppen og jeg hyggede mig.

Ca. en time efter, begyndte jeg at få det lidt dårligt. Mit hoved blev lidt "Tungt", det hele begyndte at sløre sig for mine øjne og jeg svedte kraftigt!. Mit hjerte tog virkelig omdrejninger, jeg fik lidt besvær med at trække vejret, da det føltes som en tung genstand lå på mit bryst ..

Der gik et kvarters tid, før det så småt gik over igen. Og efter 20min var det helt væk, og jeg havde det perfekt igen.
Hvad kan dette skyldes? Dårlig amf? Blanding af redbull og amfetamin? Eller havde min krop blot en dårlig dag .. hmmm ..

Bl0d

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Havde du høj puls og "tunge/tydelige" hjerteslag ? Det har jeg nemlig ofte oplevet når jeg har være overstimuleret. Jeg kender ikke den præcise grund til det, men jeg kunne forestille meget at den høje koncentration af koffein og lidt ammo kunne gøre udslaget. Læs lidt om koffein overdosering, der har været noget der mindede om din tilstand tidligere herinde på boardet.

-Tramper :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Det er overstimulering :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
No offense Bl0pump, men hvis du havde læst lidt på det ville du hurtigt finde ud af at koffein og amfetamin er en rigtig skidt blanding som gør en rigtig dårlig tilpas. Det synergiserer (virker sammen) og kan gøre en rigtig dårlig!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Krydstolerance, eller hvad?
Det er vel stimulans + stimulans.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Manze skrev:
Krydstolerance, eller hvad?

Tænker du synergi? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Armaghettoen skrev:
No offense Bl0pump, men hvis du havde læst lidt på det ville du hurtigt finde ud af at koffein og amfetamin er en rigtig skidt blanding som gør en rigtig dårlig tilpas. Det synergiserer (virker sammen) og kan gøre en rigtig dårlig!

Ja, jeg ved godt at amfetamin og koffein er en dårlig blanding. Så burde nok ikke have gjort det - Correct =)
Men, jeg tænkte nu mere på de andre stoffer i redbull, kan det have gjort noget? Taurin f.eks.?

Ku' godt være man skulle vælge redbull fra, næste gang der skal drikkes alkohol.

Dedikeret medlem

Det er højst sandsynligt koffeinen. Taurin har ikke nogen dokumenteret stimulerende virkning.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
100% sikkert en gang overstimulering, det er ubehageligt ja, men bare rolig du dør ikke.

Det kan også nogen gange hjælpe at få styr på psyken og prøve at slappe af og tænke på noget andet, fordi man tit bliver panisk i sådan en situation og får højere blodtryk.

Ellers vil betablokkere eller benzodiazepiner også kunne hjælpe en del vil jeg tro!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Benzodiazepiner efter 0.7l vodka lyder umiddelbart som en dårlig idé.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Bl0dpump skrev:
Armaghettoen skrev:

Ja, jeg ved godt at amfetamin og koffein er en dårlig blanding. Så burde nok ikke have gjort det - Correct =)
Men, jeg tænkte nu mere på de andre stoffer i redbull, kan det have gjort noget? Taurin f.eks.?

Ku' godt være man skulle vælge redbull fra, næste gang der skal drikkes alkohol.

Du kan også skære amfetaminen fra, det er op til dig :)
Bare lad være med at indtage mere end omkring 1 kop kaffes koffeindhold (ca 100mg) sammen med amfetamin så burde du være på sikker jord.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, det bliver nok en blanding =)
Tak for det armaghetto. Jeg vil prøve at holde mig på de 100mg næste gang.

Junior medlem

Armaghettoen skrev:

Hmm, det kommer virkelig bag på mig, eftersom jeg rigtig mange gange har blandet amf og koffein.. I en periode cuttede en veninde og jeg altid vores speed op med koffein (knust pille), når vi skulle i byen, og det virkede fuldstændig fantastisk :mrgreen:

Normalt tog vi 1 g amf (god kvalitet) og blandede det med 2 koffeinpiller - i alt 1000 mg, hvilket indeholder 400 mg koffein.

Hverken nogen af mine venner eller jeg har haft dårlige oplevelser med denne blanding :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg kan heller ikke se problemet - hvis jeg derimod blander efedrin og amfetamin så brokker bankekassen sig kort tid efter... det kan den sgu ikk lide..

Jeg plejer at drikke Vodka og Cult Cola (eller anden energi drik når jeg ikke har cult cola) og synes da ikke jeg mærker til det og suger altså en del amfetamin når jeg først kommer igang....

Men fuck jeg vil blive irriteret hvis jeg fik amfetamin cuttet med koffein... det vil jeg godt selv vælge at indtage når det er.

P.L.U.R

Junior medlem

Jeg har aldrig solgt noget eller haft intentioner om det, så det har udelukkende været til eget forbrug, fordi jeg selv synes det er en mega nice blanding (;

Junior medlem

Tripper skrev:
Jeg har aldrig solgt noget eller haft intentioner om det, så det har udelukkende været til eget forbrug, fordi jeg selv synes det er en mega nice blanding (;

Hvis du siger dit amf er af god kvalitet, og ja selvom det var af ringe kvalitet, er det da totalt dumt og cutte det op til eget forbrug.
Kan virkelig ikke se meningen i det?! :P

Junior medlem

hvis han godt kan li blandingen er det vel ikke mere underligt, end folk der selv blander julemix?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]