Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Site Admin

Jeg har også trippet på meskalin. Det var vidst 30 g tørret bark lavet som en klam the. Som Zionboy siger, er det et MEGET introspektiveret trip. På peaket(ca tre timer), lå jeg på en sofa og: "Så på en mand der trækker lottotal op af min fars hat". Jeg skrev den sætning ned under trippet da den virkede så essentiel. Jeg svævede rundt om en kæmpe hat, hvor der røg store lottotal op af [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Ret interessant.

Fem timer efter indtagelse blev der sniffet 20 mg 2CB-HBr og det satte fut i det visuelle [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Vi endte med at spille lamme-trivial pursuit med poppers, så jeg tror at de hellige meskalinguder hader os RET grusomt!!

MVH
Ken Ishii

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*LOL* hvor er det bare typisk dig!
Sniffer fandme 2CB sammen med alt, i tide og utide. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Hvis man godt kan få den der lidt "eksistentialistiske krise" på svampe (har dog ikke haft det så slemt de sidste par gange) er meskalin så helt bandlyst? Jeg mener da det er så indadvendt?

Junior medlem

Geografisk sted: K.b.h.N.V
jeg har da fundet ud af at psychedeliske stoffer virker som du selv har det inde i dit eget hoved. Så hvis du går og spekulerer meget, bliver dit hoved bare enu mere tynget af det så .
en god middag, hygge med en god kammerat og gå og glæd dig hele dagen til trippet, så er den hjemme [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
What er Soma lukket? Noooooooooooooooooooo [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol* det er da godt nok ved at være lang tid siden

Dedikeret medlem

Hmm, jeg har da ik lagt mærke til at den er lukket.. Er den det ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet både at spise rigtige kaktus,men det bedste jeg har prøvet var nogle flade lyserøde piller der var i omløb sidst i 70.
Det er simpelthen det BEDSTE hallucinogen jeg har prøvet.De var ikke så stærke,så jeg spiste som regel 2.
De virkede helt anderledes end LSD.Meget blødere og behageligt.Det er ligesom om man bedre kan "styre" et Mesk trip. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hmmm mener min nabo's mor også har fortalt om nogle lyserøde meskalin piller [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] uha hvorfor har vi ikke mere syntetisk meskalin på markedet?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var nemlig også hvad jeg troede.Det er næsten helt sikkertr at det var syntetisk.
Der var en fredfyldt euphori,der var HELT utrolig.
Samtidig var der slet ingen spor efter det man kender fra LSD,at man begynder at få spændinger i kæbe og halsmuskulatur,specielt sidst på trippet.Om det har været fordi der har været speed i de trips jeg har taget skal jeg ikke kunne sige,men jeg tror det ikke.
Bl.a har jeg prøvet nogle LSD 25 der helt sikkert var ren LSD,og der var det det samme.
Meskalin skulle kunne købes på apoteket med brugsanvisning til nybegyndere(..) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 30 November 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
de par gange jeg har prøvet flydende syre, har jeg heller ikke oplevet spænding i kæberne og hovedpine som jeg ofte før har fået i slutningen af et trip

Junior medlem

Geografisk sted: Thy
Første gang man høre om et sted der sælger Meskalin kaktuser og så har de lukket [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Er der nogen der kender en butik der sælger Peyote kaktuser ?

jeg prøve en gang kun ca 150g og jeg kunne marke at det var på vej til et svampe trip.hade nu ikke lydt til det helt vilde ...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
trold kan du huske når nej da vi prøvede at drikke t. bridgisii the du havde vist os spist lidt svampe du lå ihvert fald på jorden og kunne ikke stå eller sider i nogle timer men jeg kom ikke rigtig på trip du var godt nok blæst hahaha

det var oozeman

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
nåre ja for dæulen

men jeg kan da sige han har ikke glæmt det i nu .
mærkelig nok er jeg nok en af dem der har haft flste cacti på hele psychedelia og jeg har ikke prøve det rigtig i nu.men den dag komme nok.men ind til da har jeg raspeket nok for det.og holde mig fra det .ind til jeg føle mig klar....

Junior medlem

Geografisk sted: K.b.h.N.V
jeg var inde i kaktus huset i fredags og købte en kaktus det kan i læse om i trip rapporterne.jeg fik at vide de lukker her i løbet af foråret tænkte jeg ville lige sige det videre. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]