XxHeXeHxX skrev:
Psy-Bird skrev:
Den er helt sikker?

Det var nok en af de værste ture jeg havde haft.
Tager ikke stoffer normalt, men det kunne da sku da være fedt hvis der i det mindste havde været noget godt i!

Og så turen hjem (langt væk) tidligt om morgenen ude fra nordhavn uden penge, med lidt "GHB" i blodet, i vild kulde var sku ikke sjov.
Det tog to timer!
Typisk at de panser ude foran ikke gad og hjælpe.
Jeg gik op til dem flere gange og sagde hvor dårligt jeg havde det, osv. Og de svarede bare at jeg måtte klare mig selv... -.-
Gode skatte penge!
det var da nederen,
panserne er jo dybt imod sådanne nogle fester fordi de ved at 90 % af folk fylder sig med ulovlige stoffer og 50 % er rockere eller kriminelle
de vil stort set skide på folk som os, de ville være mere glade for at finde stoffer i din lomme end de ville hjælpe dig
kl 3 var festen død for stoffer så chancen for at der er nogle der render og drugger tilfældige er nok ik så stor, men alt kan jo ske, måske din ven som du delte drink med har fået byttet den ud med en anden eller noget
/edit, kan ik huske billeder fra aftenen så klart, men mener den første der blev båret ud havde en grå/hvid stribet bluse på, det var omkring kl 1-2, og så os en senere men kan ik huske tidspunkt eller tøj
De hader os, og jeg (til fleste tider) hader dem!
De er imod festerne med burde kunne skilnde lidt imellem folk, når der står en dreng på 18år og spørger dem om hjælp.
Spurgte dem først om jeg ikke måtte låne en tlf, da jeg havde det dårligt (osv) og ikke kunne finde mine venner. Det kunne jeg ikke.
Så spurgte jeg dem om jeg måtte køre med hen til stationen, fordi jeg ikke var klar over hvad jeg var på, og havde det meget dårligt.
Det måtte jeg heller ikke.
5min efter pakkede de sammen og kørte, hen mod stationen.
Det var så ikke mig du havde set, da jeg havde en sort trøje på.
Men hvis man ser bort fra alt dette triste, så var det da noget vildt fedt musik kunstnerne fik fyrret af!