Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Greve
Vild nat på Docken i lørdags, musikken var virkelig lækker :D

Men er der nogen som ved, hvilke tidspunkter de forskellige DJ's spillede?
Jeg vil nemlig gerne vide hvem der spillede på den store scene i de 2 sidste timer, inden de lukkede..
For det var super fedt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Allotria skrev:
Vild nat på Docken i lørdags, musikken var virkelig lækker :D

Men er der nogen som ved, hvilke tidspunkter de forskellige DJ's spillede?
Jeg vil nemlig gerne vide hvem der spillede på den store scene i de 2 sidste timer, inden de lukkede..
For det var super fedt :)

jaah mega epic fest, sindsygt lineup

det var u-recken fra 06 til 07 og ace ventura fra 07 til 08

du kan os se timetable her, http://www.facebook.com/event.php?eid=114910341883091#!/photo.php?fbid=455082729169&set=a.398361639169.173961.160464394169

dog pisse tarveligt de spiller perplex + day.din samtidig på de 2 scener, derefter astrix og symphonix og så gms og neelix, kunne de godt have lavet bedre men ellers en mega fed nat

har ik sovet inu sidder stadig her i min kæmpe emma blæser O_O

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Ace Ventura er den vildeste psytrance DJ jeg har hørt spille. Hørte ham i Amager Bio tidligere på året, og det var fuldstændigt hjernedødt det han diskede op for. Overrasker mig ikke at han har gjort det igen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
Ace Ventura er den vildeste psytrance DJ jeg har hørt spille. Hørte ham i Amager Bio tidligere på året, og det var fuldstændigt hjernedødt det han diskede op for. Overrasker mig ikke at han har gjort det igen :)

jeg smuttede derfra lige før han gik på :(

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak for svar :-) så tror jeg lige at jeg skal finde noget med dem :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Allotria skrev:
Mange tak for svar :-) så tror jeg lige at jeg skal finde noget med dem :-D

det var så lidt ;)

lader ik til der er mange herinde fra der var derinde, de ved ik hvad de er gået glip af :P

tror os der ligger nogle af dejays mix som de spillede derinde på youtube

ses helt sikkert til påske tam tam ;)

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Var derinde. Super nice fest. Anden gang på mdma. Nice trip, dansede og lallede rundt i et par timer hehe :) Gik dog fuldstændig død ved 5 tiden og så skulle jeg bare hjem.
Kan dog ikke glemme ham der lå på gulvet på main med hvidt åbne øjne, hylede og sprællede med arme og ben, for derefter at rejse sig op, gå et par skridt og falde om.

Junior medlem

SandVP: Må ikke ha været sjovt at se. Var der ikke nogle der hjalp ham?
Men synes sku det var en fed fest! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ye, der er desværre altid nogle fjolser der overdoserer, ikke drikker nok vand, og ik går ud nogen gange og bliver kølet ned, så 2-3 stykker blive slæbt ud i deres knockout :S

var sku heller ik for go mig selv, blev utålmodig efter at have været 1.5 time og kom til at sniffe 2 streger mdma, så bombe en god sjat og derefter hapze en ½ dab inden for 30 min (ca 350-400 mg). fy for satan et comeup, det var lige lidt for vildt de første 10 min men ellers fuldstændig dejlig blæst resten af aftenen, husker dog altid at drikke ½ liter i timen og trække luft ofte

fantastisk aften ;)

Medlem

Geografisk sted: Kbh
LIB: Jo der var folk og vagter ved ham med det samme, så besluttede at jeg ikke gad stå og glo på det.

Junior medlem

XxHeXeHxX skrev:
ye, der er desværre altid nogle fjolser der overdoserer, ikke drikker nok vand, og ik går ud nogen gange og bliver kølet ned, så 2-3 stykker blive slæbt ud i deres knockout :S

var sku heller ik for go mig selv, blev utålmodig efter at have været 1.5 time og kom til at sniffe 2 streger mdma, så bombe en god sjat og derefter hapze en ½ dab inden for 30 min (ca 350-400 mg). fy for satan et comeup, det var lige lidt for vildt de første 10 min men ellers fuldstændig dejlig blæst resten af aftenen, husker dog altid at drikke ½ liter i timen og trække luft ofte

fantastisk aften ;)

Er det muligt du kan beskrive evt.tøjet på en af dem?
Mine venner så mig sidst kl 03, vågnede kl 06 uden foran med min jakke på, ingen ide om hvad der var sket imellem den tid, eller hvordan jeg er havnet der. Troede bare jeg havde drukket for meget whiskey indtil jeg idag læste en facebook status af min ven hvilke jeg delte drink med, sige at han havde fået nogle stoffer i hans drink hvilke ødelagde hans aften. Nogen som har nogle ideer om hvad det kan havde været? Havde vildt mange "tømmermænd" dagen efter, husker intet, og følte mig bare virkelig stiv da jeg vågnede... Og kunne godt tænke mig at nogen havde set mig blive slæbt ud så jeg ved hvad der skete.

Medlem

Geografisk sted: København
Psy-Bird, Måske noget GBH?
eller bare en dårlig kombination, Alkohol tapper kroppen fuldstændigt for væske i forvejen + for lidt vand, så kan det sgu mærkes dagen efter (:.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
GHB*

Medlem

Geografisk sted: København
GBH haha :D
Ja GHB

Junior medlem

Den er helt sikker? :D
Det var nok en af de værste ture jeg havde haft.
Tager ikke stoffer normalt, men det kunne da sku da være fedt hvis der i det mindste havde været noget godt i! :D
Og så turen hjem (langt væk) tidligt om morgenen ude fra nordhavn uden penge, med lidt "GHB" i blodet, i vild kulde var sku ikke sjov.
Det tog to timer!
Typisk at de panser ude foran ikke gad og hjælpe.
Jeg gik op til dem flere gange og sagde hvor dårligt jeg havde det, osv. Og de svarede bare at jeg måtte klare mig selv... -.-
Gode skatte penge!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psy-Bird skrev:
Tager ikke stoffer normalt, men det kunne da sku da være fedt hvis der i det mindste havde været noget godt i! :D
Og så turen hjem (langt væk) tidligt om morgenen ude fra nordhavn uden penge, med lidt "GHB" i blodet, i vild kulde var sku ikke sjov.
Det tog to timer!
Jeg gik op til dem flere gange og sagde hvor dårligt jeg havde det, osv. Og de svarede bare at jeg måtte klare mig selv... -.-
Gode skatte penge!

det var da nederen,

panserne er jo dybt imod sådanne nogle fester fordi de ved at 90 % af folk fylder sig med ulovlige stoffer og 50 % er rockere eller kriminelle

de vil stort set skide på folk som os, de ville være mere glade for at finde stoffer i din lomme end de ville hjælpe dig

kl 3 var festen død for stoffer så chancen for at der er nogle der render og drugger tilfældige er nok ik så stor, men alt kan jo ske, måske din ven som du delte drink med har fået byttet den ud med en anden eller noget

/edit, kan ik huske billeder fra aftenen så klart, men mener den første der blev båret ud havde en grå/hvid stribet bluse på, det var omkring kl 1-2, og så os en senere men kan ik huske tidspunkt eller tøj

Junior medlem

XxHeXeHxX skrev:
Psy-Bird skrev:
Det tog to timer!
Gode skatte penge!

det var da nederen,

panserne er jo dybt imod sådanne nogle fester fordi de ved at 90 % af folk fylder sig med ulovlige stoffer og 50 % er rockere eller kriminelle

de vil stort set skide på folk som os, de ville være mere glade for at finde stoffer i din lomme end de ville hjælpe dig

kl 3 var festen død for stoffer så chancen for at der er nogle der render og drugger tilfældige er nok ik så stor, men alt kan jo ske, måske din ven som du delte drink med har fået byttet den ud med en anden eller noget

/edit, kan ik huske billeder fra aftenen så klart, men mener den første der blev båret ud havde en grå/hvid stribet bluse på, det var omkring kl 1-2, og så os en senere men kan ik huske tidspunkt eller tøj

De hader os, og jeg (til fleste tider) hader dem!
De er imod festerne med burde kunne skilnde lidt imellem folk, når der står en dreng på 18år og spørger dem om hjælp.
Spurgte dem først om jeg ikke måtte låne en tlf, da jeg havde det dårligt (osv) og ikke kunne finde mine venner. Det kunne jeg ikke.
Så spurgte jeg dem om jeg måtte køre med hen til stationen, fordi jeg ikke var klar over hvad jeg var på, og havde det meget dårligt.
Det måtte jeg heller ikke.
5min efter pakkede de sammen og kørte, hen mod stationen.

Det var så ikke mig du havde set, da jeg havde en sort trøje på.

Men hvis man ser bort fra alt dette triste, så var det da noget vildt fedt musik kunstnerne fik fyrret af!

Junior medlem
Brugeravatar

XxHeXeHxX skrev:

det var så lidt ;)

lader ik til der er mange herinde fra der var derinde, de ved ik hvad de er gået glip af :P

Hahah jaa vi ses til Påske Tam Tam.. hvem du så end er :D

Var lige inde på youtube og fandt der her nr. U-Recken - Holly Waters .. Sprødt nr. ;)
Men synes ik jeg kan finde noget fra du mix du snakker om??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Allotria skrev:
XxHeXeHxX skrev:

det var så lidt ;)

Hahah jaa vi ses til Påske Tam Tam.. hvem du så end er :D

Var lige inde på youtube og fandt der her nr. U-Recken - Holly Waters .. Sprødt nr. ;)
Men synes ik jeg kan finde noget fra du mix du snakker om??

der var åbenbart kun 1, troede der måske var flere, men det skulle vist være noget der blev spillet derinde på main stage

Dedikeret medlem
Brugeravatar

btw guys, påske tam tam bliver holdt den 20 april 2011 på docken igen, i burde satme komme det er alt for fedt

her er en video til dem som ik var med

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z7Ch8kkp6WQ&[/youtube]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]