Hey, Psychedelia..
Jeg tog i weekenden sammen med min ven for første (nok også sidste) gang amfetamin. Jeg skulle til privatfest, hvor der kom omkring 45 mennesker.
Jeg lagde ud med at sniffe, hvad jeg (per øjemål) vil gætte på var 150mg lige før vi kørte afsted til festen. Hvad jeg har fået at vide af min ven E (der havde skaffet det), skulle være god kvalitet. E kender sin pusher mere som en ven end som pusher, så han er til at stole på.
Da jeg ca. 30 min efter vi var ankommet til festen ikke kunne mærke det mindste gik jeg ud og slikkede posen ren og skyllede ned med lidt vand og nogle øl. Hidtil var det eneste jeg kunne mærke, at jeg ikke blev fuld, men til gengæld hældte jeg øl i mig, som hvis det var vand.
Der gik ikke længe før jeg valgte at gå ud og tage endnu en bane (nok omkring 200mg) i håb om en lidt mere bemærkelsesværdig effekt end hidtil. Det gjorde jeg og slikkede posen ren bagefter, men igen kunne jeg ikke mærke andet, end at jeg ikke blev fuld. Jeg opgav at tage mere, og drak en masse øl. Da jeg kom hjem slog øllene pludseligt til, og jeg blev fandens fuld og gik i seng.
Om morgenen havde jeg ingen tømmermænd af nogen art! End ikke den mindste smule fra de shots, øl og vodka jeg fik drukket i løbet af aftenen..
Jeg er meget uerfaren på det her punkt, og jeg kender ikke nogen, der tager amfetamin udover en dude, der påstår, at han tager 7 gram sådan en aften....
Så ville lige høre...Er jeg mere resistent overfor amf end andre, eller er det bare fordi det var første gang ligesom, at jeg f.eks. ikke kunne mærke noget af at ryge hash de første par gange?
Help me out please!