Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 03:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Hej allesammen.

Jeg er så uheldig at jeg for 2½ uge siden fik amputeret mit venstre ben, og har i den forbindelse valgt at tage en lang pause fra stofferne. Men kunne alligevel ikke lade vær med at ryge en ordentlig skunk joint en par dage efter jeg var blevet udskrivet.

Kort tid efter jointen var røget fik jeg VOLDSOMME fantomsmerter (smerter i den fod der ikke er der mere) har fantomsmerter mere eller mindre hele tiden, men røg fik det virkelig til at blusse op.
Tror i det har noget at gøre med at det var utrolig sativa præget røg eller er røg bare generelt crap mod fantomsmerter?
Og er der andre der har erfaring med cannabis og fantomsmerter?

Mvh Lenny.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
hey lenny, det er jeg godt nok ked af at høre ;(

skal ik kunne sige om røgen har forsaget det men jeg tror værtfald ik det har noget at gøre med om det er sativa eller indica, måske thc som helhed, men hva ved jeg

når det kun er 2½ uge siden er det stadig rimeligt nyt for dig må man sige, og måske i den sammenhæng har røgen gjordt det være, det var jo trods alt første gang du røg efter og måske har du haft svære ved at håndtere det med en godt basket psyke

efter du havde røget blev du så mere fokuseret på det ? hvis du har tænkt meget over det inden du har røget er der vel en god chance for at du har tænkt endnu mere på det bagefter

håber du får det bedre.

Dedikeret medlem

Det lyder godt nok ikke rart :/ Tør man spørge hvorfor du fik amputeret benet?

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Culpepers skrev:
Det lyder godt nok ikke rart :/ Tør man spørge hvorfor du fik amputeret benet?

Ja, mine blodåre i venstre ben har åbenbart altid været MEGET tynde. En dag var jeg så ekstremt påvirket af alkohol, oxycontin og clonazepam at jeg har ligget og sovet en ca 20 timer med venstre ben under voldsom ''pres'' ved ikke præcis hvordan, men det resulterede så i at jeg vågnede op med 4 blodpropper i venstre ben.
De prøvede så på at opløse blodpropperne på sygehuset men da det ikke kunne lade sig gøre fik jeg den uhyggelige nyhed at de var nød til at amputere benet. Ikke den fedeste nyhed selv for en stadig meget påvirket 19 årig dreng. :|

XxHeXeHxX skrev:
hey lenny, det er jeg godt nok ked af at høre ;(

skal ik kunne sige om røgen har forsaget det men jeg tror værtfald ik det har noget at gøre med om det er sativa eller indica, måske thc som helhed, men hva ved jeg

når det kun er 2½ uge siden er det stadig rimeligt nyt for dig må man sige, og måske i den sammenhæng har røgen gjordt det være, det var jo trods alt første gang du røg efter og måske har du haft svære ved at håndtere det med en godt basket psyke

efter du havde røget blev du så mere fokuseret på det ? hvis du har tænkt meget over det inden du har røget er der vel en god chance for at du har tænkt endnu mere på det bagefter

håber du får det bedre.

Tror egentlig du har fat i noget af det rigtige, blev hurtigt efter jeg opdagede at det gjorde smerterne værre MEGET fokuseret på det, og det har helt sikkert gjort det værre. Min psyke var af gode grunde heller ikke på toppen, så tankemyldret var et helvede. Tager sgu egentlig bare en god pause fra røgen også, det kan vel kun være sundt. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold kæft en sørgelig historie. :(
Held og lykke fremover, håber sgu det kommer til at gå dig godt!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
hold kæft noget lort, aldrig fedt at opdage svagheder ved ens krop man ikke var klar over, og da slet ikke på den hårde måde... Damn... Håber du holder modet oppe. Husk at du kan få et ganske almindeligt liv stadigvæk, nutidens proteser skulle være yderst veludviklede. Held og lykke med det, håber du kommer til at fyre dig en pind uden for mange smerter en dag, amputeret ben OG afholdenhed resten af livet blir da for surt ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]