Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Thy Lejren
Arthur Spooner skrev:
En af mine kammerater fortalte mig igår, at det er for tidligt at samle svampe nu, fordi at de svampe som allerede er kommet frem, er dem som skal rådne og sprede sporer så der kan gro flere. Er der nogen der kan af/bekræfte dette?

det skal nok passe, jeg har kigget flere kreaturmarker igennem og der er kun et par stykker rundt omkring. tror jeg vil vente til når der falder frost.

Medlem

Paralicius: Jeg har meget svært ved at se hvordan du kan æde 10g den ene dag uden at mærke noget, og så konsumerer blot 2g næste dag og blive psycho basket?

Synes hele den her tråd er direkte uansvarlig. De doseringer du remser op er jo helt ude i skoven! For mit vedkommende er 0.5-1G tørret SN (plukket efter nattefrosten) et vildt trip.

Junior medlem

Lange skrev:
Paralicius: Jeg har meget svært ved at se hvordan du kan æde 10g den ene dag uden at mærke noget, og så konsumerer blot 2g næste dag og blive psycho basket?

Synes hele den her tråd er direkte uansvarlig. De doseringer du remser op er jo helt ude i skoven! For mit vedkommende er 0.5-1G tørret SN (plukket efter nattefrosten) et vildt trip.

de var ét år gamle, kunne det være derfor?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out and about
Nej da. Med mindre de er rådnet væk i mellemtiden.

Jeg forstår ikke din forvirring omkring doserne, din erfaring taget i betragtning. Der er altså kvantespring mellem 2g, 8g og 15g, uanset hvilke syller vi snakker om.
Og nej, semilanceata får ikke deres nipple efter plukningen.

Det her kan godt virke hårdt, og jeg mener intet med det - men har du rent faktisk samlet og taget dem før? Så snart du har samlet den første op, er du ikke i tvivl om de efterfølgende. Og dosen burde sidde nogenlunde, specielt efter hvad der må have været et grufuldt trip på 15g.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rabalderstræde
Arthur Spooner skrev:
En af mine kammerater fortalte mig igår, at det er for tidligt at samle svampe nu, fordi at de svampe som allerede er kommet frem, er dem som skal rådne og sprede sporer så der kan gro flere. Er der nogen der kan af/bekræfte dette?

Måske, det kan være at svampene også "flush'er" nogle gange sådan at det næste flush måske giver flere, og/eller mere potente svampe :?: :D

Edit:
Men vi fandt da 50 stk idag på 2 timer :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er også oppe på en 60-70 stks nu. Det er begyndt at se ret godt ud på mit spot :)

Junior medlem

Geografisk sted: Somewhere between space and time
Arthur Spooner skrev:
Jeg er også oppe på en 60-70 stks nu. Det er begyndt at se ret godt ud på mit spot :)

UH niiice dude! :D de skal snart spises!

Medlem
Brugeravatar

drop at tørre dem, kog noget te af de friske vare (det nice)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
det er også nice, at koge the på tørrede... tørring er rart

Junior medlem

Gustengul skrev:

Jeg forstår ikke din forvirring omkring doserne, din erfaring taget i betragtning. Der er altså kvantespring mellem 2g, 8g og 15g, uanset hvilke syller vi snakker om.

Det her kan godt virke hårdt, og jeg mener intet med det - men har du rent faktisk samlet og taget dem før? Så snart du har samlet den første op, er du ikke i tvivl om de efterfølgende. Og dosen burde sidde nogenlunde, specielt efter hvad der må have været et grufuldt trip på 15g.

de var bestemt ik rådnet.
jeg ved udmærket godt at de ikke får deres nipple efter plukningen.
det er min første gang jeg selv prøver at plukke, jeg plejer at købe dem.
15g lyder måske af meget, men det var også min femte dag på syller.
første dag tog jeg 2g, anden dag tog jeg 5g, tredje dag tog jeg 8g, fjerde dag tog jeg 10g, sjette dag tog jeg 15g og havde "nogenlunde" samme styrke.
men det underlige er at jeg tog 2g den syvende dag og var helt fuldstændig blæst til månen. husker kun nogle få øjeblikke hvor jeg havde åbnet mine øjne men tingene fløj bare rundt og den farve man kun kan se på syre, svampe osv gik helt amok over det hele. det var ikke et bad trip, i mine øjne, bare mærkeligt.
en ting er sikkert, det var spids nøgenhat som havde ligget i en lufttæt kasse i ét år. de var ik rådne, smagte og knaste som de plejer.

forresten, har stadigvæk problemer med at finde dem på kreaturmarker. alle dem der ligner har åbnet sig og mangler deres nipple.
troede egentligt også først at sæsonen starte i næste måned?

Medlem

Bolck skrev:
drop at tørre dem, kog noget te af de friske vare (det nice)

En ting er sikkert, jeg skal ALDRIG spise nogle friske eksemplarer... ikke efter jeg har set alle de larver og små sorte dyr der vælter ud af dem imens de tørrer...

Medlem
Brugeravatar

har squ aldrig oplevet der "væltede" dyr ud af noget frisk...? en lille bille eller noget andet kan der godt være men har squ aldrig set det som et problem?

Medlem

Bolck skrev:
har squ aldrig oplevet der "væltede" dyr ud af noget frisk...? en lille bille eller noget andet kan der godt være men har squ aldrig set det som et problem?

Først troede jeg alle de små sorte prikker der lå tilbage efter tørring bare var noget fra svampene, indtil jeg tjekkede på nogle svampe et par timer efter de var lagt til tørre... der var de små tingester ret så levende

Kan godt være jeg er en smule sart med den slags, men jeg foretrækker at holde mit indtag af larver og biller på et minimum :wink:

Medlem

Lost in Space Tænk på det som exstra fyld :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I mine bukser
Det smager vel alt sammen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
paralicious skrev:
Gustengul skrev:

de var bestemt ik rådnet.
jeg ved udmærket godt at de ikke får deres nipple efter plukningen.
det er min første gang jeg selv prøver at plukke, jeg plejer at købe dem.
15g lyder måske af meget, men det var også min femte dag på syller.
første dag tog jeg 2g, anden dag tog jeg 5g, tredje dag tog jeg 8g, fjerde dag tog jeg 10g, sjette dag tog jeg 15g og havde "nogenlunde" samme styrke.
men det underlige er at jeg tog 2g den syvende dag og var helt fuldstændig blæst til månen. husker kun nogle få øjeblikke hvor jeg havde åbnet mine øjne men tingene fløj bare rundt og den farve man kun kan se på syre, svampe osv gik helt amok over det hele. det var ikke et bad trip, i mine øjne, bare mærkeligt.
en ting er sikkert, det var spids nøgenhat som havde ligget i en lufttæt kasse i ét år. de var ik rådne, smagte og knaste som de plejer.

forresten, har stadigvæk problemer med at finde dem på kreaturmarker. alle dem der ligner har åbnet sig og mangler deres nipple.
troede egentligt også først at sæsonen starte i næste måned?

Nu er det nok ikke fordi du ikke ved det, men pas på med at misbruge psychedeliske stoffer sådan. Det kan godt ende med at give bagslag - selvom psychedeliske stoffer normalt er rimelig bivirkningsfrie.

Hvordan plejer du at indtage dine svampe? Spiser du alle sammen på én gang? Eller spiser du hen over trippet og hvor længe har dine trips så været?

Dine doser virker trods toleranse ekstremt høje, men det ville ikke komme bag på mig, at du havde holdt din rus kørende i lang tid. hvilket ville ku forklare det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]