Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Poppers
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
jeg er ny her og nyder at bruge poppers ind i mellem under sex! men det er som om de ikke er så kraftige mere? man kan ikke købe dem i DK mere, men nemt over nettet jo!
Nogen der har lign erfaringen?

Titel: Re: Poppers
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Erfaring med hvad - Køb af det over nettet eller at de ikke er så stærke?

Medlem
Brugeravatar

Blodsplat skrev:
Erfaring med hvad - Køb af det over nettet eller at de ikke er så stærke?

De har 100% sikkert aftaget i styrke efter man ikke kan købe i DK mere. At finde dem og få tilsendt fra det store udland er no prob, men savner de gode stærke Danske hvor man bare lige skulle sniffe et par gange i stedet for nu, som prøvede man at sniffe en golfkugle gennem en haveslange :?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Er du sikker på du ikke bare har opbygget en tolerance ?
Ved ikke fandens meget om inhalanter og tolerance, men det kunne måske godt lyde sådan.

Medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:
Er du sikker på du ikke bare har opbygget en tolerance ?
Ved ikke fandens meget om inhalanter og tolerance, men det kunne måske godt lyde sådan.

Tænkte nok nogen ville sige sådan, men det OK ;) Jeg gør det ikke særligt ofte og har hørt det samme fra flere :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
uhhh poppers. det gjorde man sku desværre en del i ens unge teens.
ved godt det bruges til sex, men har faktisk aldrig fattet hvordan?
altsåp det er muskelafslappende ikke sandt?
mindes at man skulle stille det til at fordampe i et rum, hvis man vel og mærke skulle bruge det til sex , og ikke bare inhalere det direkte fra flasken som man jo gjorde for at få den ,efter hvad jeg husker, meget intense tryggen for hovedet og disorientering. hvilket jeg på ingen måde ville kunne forbinde med sex.
så når du siger sniffe, kan det være jeg helt har misforstået det?

inlighten me :) har fuldstændig glemt poppers. og det kunne jo være sjovt nok at prøve rigtigt....

Medlem
Brugeravatar

noianoia skrev:
uhhh poppers. det gjorde man sku desværre en del i ens unge teens.
ved godt det bruges til sex, men har faktisk aldrig fattet hvordan?
altsåp det er muskelafslappende ikke sandt?
mindes at man skulle stille det til at fordampe i et rum, hvis man vel og mærke skulle bruge det til sex , og ikke bare inhalere det direkte fra flasken som man jo gjorde for at få den ,efter hvad jeg husker, meget intense tryggen for hovedet og disorientering. hvilket jeg på ingen måde ville kunne forbinde med sex.
så når du siger sniffe, kan det være jeg helt har misforstået det?

inlighten me :) har fuldstændig glemt poppers. og det kunne jo være sjovt nok at prøve rigtigt....

Jeg sniffer et par sug lige inden jeg kommer(nu mange desv). Man bliver dejlig kinky af dette stof og oplever en stærkere orgasme. Nok ikke noget man skal gøre tit, da det uden tvivl æder hjerneceller som lim, men som sagt en gang i mellem med kæresten er det frækt.
Mange bøsser og bi bruger det også ifm. anal sex, da det skulle tage smerten i starten og forstærke nydelsen!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
MarLove skrev:
Mange bøsser og bi bruger det også ifm. anal sex, da det skulle tage smerten i starten og forstærke nydelsen!

Og får dem til at slappe af i kransen, så de bedre kan penetreres. :roll:

Hvor meget bedre bliver orgasmerne hvis du lige har lugtet til lidt poppers? Har aldrig prøvet det under sex. Og nu tænker jeg selvfølgelig ikke på bagbordsindianer-sex!

Medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
MarLove skrev:

Og får dem til at slappe af i kransen, så de bedre kan penetreres. :roll:

Hvor meget bedre bliver orgasmerne hvis du lige har lugtet til lidt poppers? Har aldrig prøvet det under sex. Og nu tænker jeg selvfølgelig ikke på bagbordsindianer-sex!

Griner højt. Vi har jo alle erogene zoner i og omk. numsehullet, men da man os skider med dette bryder jeg mig ikke om at blive penetreret der :mrgreen:
De bliver meget meget stærkere. Hmmm. Hvordan forklarer man det? Jeg kan godt finde på at dyrke noget kinky med min kæreste (ikke dyr, bæ og børn) og på poppers bliver man bare lidt mere kinky/vildere. Sniffer da os lidt ind i mellem sexen jo, når vi leger slemt(Uden jeg ønsker at uddybe dette mere :oops: )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Det vil jeg da prøve.

Næste gang man ligger og skubber matronen, med hendes eget læderbælte stramt om hendes hals og som håndtag :)

Medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
Det vil jeg da prøve.

Næste gang man ligger og skubber matronen, med hendes eget læderbælte stramt om hendes hals og som håndtag :)

Gi hende nogle snif og hun tigger om mere og hårdere :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Poppers er typisk indeholdende stoffet amylnitrit og isomere (lignende stoffer, med samme molekylemasse) Det er typisk et produkt af amylalkohol og et uorganisk nitrit-salt.

Fysiologisk virker det ved at udløse stof-komponenten nitrit, NO. Dette stof virker som et hormon i kroppen, hvor det kan påvirke blodtrykket i negativ retning. Derfor vil man typisk i en poppers-rus opleve at være "light-headed", ligesom af kroppen er afslappet grundet det sænkede blodtryk. Dette er fordi glatmuskulaturen, der bl.a. sørger for blodårenes sammentrækkethedgrad, påvirkes af nitrit, NO. Denne type muskulatur findes også i Anus og Vagina.

Overdreven brug af nitrit / Poppers kan medføre symptomer der minder om kvælning, da ilttilførelsen til hjenen kan svækkes. Det kan også medføre en sygdom / symptom der kaldes methemoglibemia, som i korte træk er det medicinske ord for en tilstand hvor de røde blodlegemer ikke kan transportere den livskrævende ilt rundt i kroppen. ( Det er farligt, tilgengæld bruger man nitrit-stoffer til behandling af cyanidforgiftning....)

I korte træk vil jeg tilråde at man, under brugen, ikke vandrer rundt et sted hvor man kan slå sig hvis/ når man mister bevidstheden... Desuden skal man være klar over at overdreven brug godt og vel kan kvæle en. På så at sige, en lignende måde som en del af udstødningen fra en forbrændingsmotor.

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
Jeg vil tilråde at man ikke bruger betegnelsen nitrit om nitrogenoxid, NO.. Ku' sku ikke lade vær :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]