Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 06:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg får næsten altid CEVS og OEVS når jeg ryger THC.. Det skyldes nok mit indtag af forskellige psykadeliske stoffer da mine visuals er ret så kraftige, ugen efter et trip ;)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Har en enkelt gang haft tunnelsyn i et par sekunder, efter at ha' røget tjubang og så direkte ud og køre hurtigt bagefter (chaufføren havde ikke røget), hvorefter jeg bad ham om at stoppe bilen, så jeg hang og voldknækkede mig ud af sidedøren med havari-blinket tændt :lol: .

Men det er det nærmeste jeg kommer.

@absurdisten

Jeg tror at dig og din kammerat har en fin fantasi. Hvilket jo også er helt fint.

Junior medlem

Arthur Spooner skrev:
No way! Den køber jeg sku ikke den der. Jeg tror bare din ven har en overdrevet fantasi. Personligt har jeg aldrig haft den mindste smule visuels på THC. Hverken ved rygning eller oral indtagelse. Jeg siger ikke det er umuligt, men jeg synes det lyder meget underligt og usandsynligt. I har nok ret jer der siger at man reagere anderledes på det :)

Nu har han også en meget levende fantasi. Han har ofte gået i stå ( i ædru tilstand ! ), fordi tingene "blev levende", i den forstand at han har en meget kraftig, levende fantasi, hvilket også har skabt konflikter med det sociale samspil, når det har galdt mennesker og skole. Jeg var der ikke, da han "trippet" og så nisser og alligatorer og alt muligt, men jeg fik det bare fortalt af hans storebror og nogen af mine andre venner, da det var dem, der tog hans "tjald-mødom".
Nu du siger at du ikke har prøvet visuals på THC, vil det så også sige at du aldrig har prøvet at få CEV's, imens du har røget?

Junior medlem

Halose skrev:
Jeg tror at dig og din kammerat har en fin fantasi. Hvilket jo også er helt fint.

For mit vedkommende har det bare været kraftfulde CEV's ( mest i starten, da jeg eksperimenteret med tjald, og inden jeg røg ud i et mere dagligt forbrug ), men jeg ved ikke med ham?

Medlem
Brugeravatar

Selv får jeg ingen visuals af nogen art, kun dårlig motorik, sløvhed og følelse af at være lettere bedøvet.
Har dog prøvet at ligge og svæve lidt mellem sovende og vågen tilstand med de tilhørende tankestrømme, men ikke noget nyt.
Ingen i min familie eller omgangskreds har nogensinde oplevet hallucinationer på cannabis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej, jeg har heller aldrig oplevet CEVs imens jeg røg. Jeg tror ikke jeg kan få visuels på thc. Jeg har ellers prøvet alt, oral indtagelse, nol, ice osv osv.

Medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
Nej, jeg har heller aldrig oplevet CEVs imens jeg røg. Jeg tror ikke jeg kan få visuels på thc. Jeg har ellers prøvet alt, oral indtagelse, nol, ice osv osv.

Jeg har stadig pot og skunk tilgode. Har hørt at pot kan gøre en høj mens hash kun kan gøre en skæv... har det noget på sig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Nogen der kan give en definition på forskellen af "høj" og "skæv"?

Medlem
Brugeravatar

Det er nok meget subjektivt, men sådan som jeg definerer det:
Høj = euforisk
Skæv = sløv/beruset

Junior medlem

Jeg siger at der er muligt at få halluer ved at ryge skunk/hash.. :-D
Jeg har sgu selv prøvet det. Og det var VILDT!
Tog hjem til en af mine venner en lørdag ved omkring middags tid. Jeg var næste lige stået op, og havde ikke spist noget siden aftensmaden, dagen forinden. Vi satte os til at babbe lidt på hans bedsteven (en stor og dejlig bong). Det var noget godt tjald, og det slog bare hårdt! Først blev alting helt sort. Jeg kunne intet se. Der gik 20 sekunder, og så begyndte jeg at se en masse små og blå prikker imellem alt det sorte. De blå prikker begyndte at udvide sig, og pludselig faldt jeg ned igennem rummet. Jeg faldt forbi stjerner og planeter. Det skal lige siges at mine øjne IKKE var lukket, da min ven spurgte mig, efter noget tid, hvad jeg gloede på. Jeg svarede bare "ikke noget" og så spurgte han om vi skulle tage noget at æde, hvor jeg så svarede ja. Da jeg rejste mig, faldt jeg ikke længere igennem rummet.. Jeg fløj. Mens jeg gik svævede jeg igennem rummet. Lige indtil jeg faldt over hans oplader. Nu svævede jeg ikke længere igennem rummet, men faldt med høj fart. Da jeg ramte gulvet, forsvandt stjernerne og planeterne, og der var kun alt det sorte tilbage. :-D
Det hjalp at æde nogle kanelsnegle og drikke noget juice :-)

Medlem
Brugeravatar

Haha, så er det jo spørgsmålet om det var tjald eller for lavt blodsukker :D
Ellers lyder det som nogle fine hallu'er når det endelig skal være :)

Medlem

Geografisk sted: København
Psykose eller placebo
intet andet...

Medlem
Brugeravatar

Hopper aldrig på den med at "toilettet var ved at spise mig" eller noget pis. Jeg har røget med SÅ mange forskellige mennesker, og ingen hallucinerer, og det er heller ikke normalt!
Jeg har selv oplevet de mest underlige CEV's efter jeg har røget, i form af utydelige blå mønstre(i mørke, både med lukkede og åbne øjne).
Men man kan også se billeder osv. oppe i hovedet selvom man er komplet ædru..

Insane psychedelia user!

@ingenium:
Det ved jeg nu ikke. THC virker forskelligt på mennesker.
Dengang jeg begyndte at ryge tjald var vi en flok, og vi trippede altså, næsten ligesom det var et svampetrip. Vi hang ud i et øvelokale med en mixer pult med nogle ret fede echo-effekter. Når man slukkede lyset og levede sig ind i lydene som tripstyren lavede i mikrofonen, så var det sgu stort set på samme neveau som svampe kan føre mig hen i dag.
Magien er dog forsvundet idag, og den gjorde det ret hurtigt da vi startede med at ryge hver dag..

Der er også flere mennesker som reporterer om ud af kroppen oplevelser og egodød udelukkende ved brug af Cannabis....

..Det kan godt være man selv skal arbejde for det. Hjernen er stærkere en som så. :wink:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg har selv haft mange halluer på tjald da jeg lige var begyndt at ryge.. Men det har aldrig kommet dertil at jeg troede på de ting jeg så/hørte osv..

Medlem
Brugeravatar

ingenium skrev:
Men man kan også se billeder osv. oppe i hovedet selvom man er komplet ædru..

Enig - men det kaldes at "visualisere" og ikke at "hallucinere" :D

Insane psychedelia user!

Morpheus skrev:
Jeg har selv haft mange halluer på tjald da jeg lige var begyndt at ryge.. Men det har aldrig kommet dertil at jeg troede på de ting jeg så/hørte osv..

Selvfølgelig Morpheus. Man er jo også udemærkedet klar over at det ikke er ægte når man er på svampe.
...Og så hedder det nok egentlig ikke hallucinationer, men blot visuals.

Min pointe var sommend også bare at Cannabis altså er et psychedelika. Og det virker kraftigt på nogen mennesker. Hvis man har fantasien i orden. :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Fjas skrev:
Morpheus skrev:

Selvfølgelig Morpheus. Man er jo også udemærkedet klar over at det ikke er ægte når man er på svampe.
...Og så hedder det nok egentlig ikke hallucinationer, men blot visuals.:)

Jeg har skam prøvet på andre stoffer end hash at have halluer hvor jeg fx. ikke var klar over om det var virkelighed eller ej..
Peace Morpheus

Medlem

Geografisk sted: København
Hvis man får dissideret halluer af cannabis, så er det nok klogt at stoppe i en fart

Medlem
Brugeravatar

MFS skrev:
Hvis man får dissideret halluer af cannabis, så er det nok klogt at stoppe i en fart

Hvorfor? Det kan jo være at man netop gerne VIL hallucinere? ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]