Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Annika89: Pas på med at tage mdma så ofte og så høje doser.

For det første forsvinder det magiske ved mdma'en meget hurtigt, hvis man benytter sig af det hver weekend. Derudover er der stor risiko for at udvikle depression ved et hyppigt forbrug over længere tid. Og det er ikke sjovt at skulle tage antidepressiv resten af ens dage.

Typiske tager jeg mdma hver 3. måned, nogen gange går der et helt år imellem. Og det har fungeret de sidste 10 år uden nogen nævne værdige problemmer

Senest rettet af snufkin 29 aug 2010 21:51, rettet i alt 2 gange.

Admin
Brugeravatar

^^Det lyder rimelig retarderet, annika89. Du er godt på vej til at smadre sind og krop, hvis du fortsætter i den stil. Hold en lang pause med det samme. Det er jo din krop, men det er slet og ret et misbrug, du er ude i. Just sayin...

I øvrigt, du kan overhovedet intet sige om renheden, bare fordi du skal knuse krystallerne med en kapsel (??)

ⓔⓔⓓⓔⓞⓛⓛⓐ skrev:
Køb et EZ kit, hvis du vil være sikker på hvad det er har købt.

EZ test er ingen garanti for et godt produkt. Du får kun at vide, om der er mdma i produktet. Men kun information om nogle få udvalgte stoffer, som den også slår ud ved. Der kan ligeså godt være 10% mdma og 90% urenheder.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Kajkage skrev:
Det er fantastisk, men man lærer hurtigtat glæden forsvinder ved for hyppigt brug, så et begrænser lidt chancen for et langstrukket misbrug, synes jeg.

Jeg tænkte mere under trippet, at man bare lader rusen fortsætte og fortsætte, suger mere og mere. Så er det ikke altid sjovt bagefter når afterglow er væk.
Forstanden kan forsvinde sammen med mdma'en ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
ingenium skrev:
Kajkage skrev:
Det er fantastisk, men man lærer hurtigtat glæden forsvinder ved for hyppigt brug, så et begrænser lidt chancen for et langstrukket misbrug, synes jeg.

Jeg tænkte mere under trippet, at man bare lader rusen fortsætte og fortsætte, suger mere og mere. Så er det ikke altid sjovt bagefter når afterglow er væk.
Forstanden kan forsvinde sammen med mdma'en ;)

Det er dumt at 'suge mere og mere', da der til sidst ikke vil være mere virkning at hente, og det er spild på flere måder.

Medlem
Brugeravatar

Arrrgh... :S Nu er jeg forvirret .. Hvorfor beskader MDMA'en, hvis man tager det hyppigt?
Men jeg vidste slet ikke alt det der, så vil da til at slappe lidt af så .. :S Wow ...
Gider sgu ikke ende med at blive deprimeret, så hellere passe på mig selv :)

Håber ikke jeg har stødt nogen ..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hver gang du tager mdma, bliver der udløst en stor mængde af signal stoffet serotonin i hjernen, og kroppen skal derefter bruge noget tid på at genoprette balancen. Hvis du tager mdma en gang om ugen, når hjernen aldrig at genoprette sig til det normale niveau. Og serotonin balancen blir lavere og lavere.

Og da serotonin styre alt muligt, fra søvn, over humør til sult. Får du problemer med disse, hvis hjernen ikke har nok serotonin. Correct me if Iam wrong..

Medlem
Brugeravatar

ⓔⓔⓓⓔⓞⓛⓛⓐ skrev:
Og da serotonin styre alt muligt, fra søvn, over humør til sult. Får du problemer med disse, hvis hjernen ikke har nok serotonin. Correct me if Iam wrong..

Hmm, det forklarer vel hvorfor jeg har svært ved at falde i søvn om aftenen, og hvordan jeg kan gå en hel dag med bare et måltid. ;/ Har dog ikke oplevet noget på humøret.

Men.... det er vidst på tide at tage en slapper med det Emma der så.

Admin
Brugeravatar

Hold gerne et par måneders pause mellem hver gang, for at være på den sikre side. Og helst under 3-400 mg pr session. Nu ved jeg ikke, hvor meget du vejer. Men synes det lyder lidt vildt, når du siger du tager over 500 mg pr gang. Det er i overkanten selv for overvægtige mennesker. Jo mere og jo hyppigere du tager mdma, jo mere vil det skade dig.

Be safe :)

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Annika89 skrev:
ⓔⓔⓓⓔⓞⓛⓛⓐ skrev:

Hmm, det forklarer vel hvorfor jeg har svært ved at falde i søvn om aftenen, og hvordan jeg kan gå en hel dag med bare et måltid. ;/ Har dog ikke oplevet noget på humøret.

Men.... det er vidst på tide at tage en slapper med det Emma der så.

Når jeg har taget stoffer der påvirker serotoninen (LSD, svampe, MDXX) har jeg altid problemer med søvnen i et stykke tid efter. Jeg sover uroligt, og har svært ved at falde i søvn. Men jeg har heller ikke haft problemer med humøret, heldigvis. Det er nok noget der først blir påvirket efter længere tid. Men nogen menesker oplever meget hurtigt at ryge ned i et hul, efter en tur på MDMA. SÅ det er nok forskelligt fra person til person

Dedikeret medlem

Nu påvirker de "klassiske" psykedelika (serotonin[sub]2A[/sub]-agonisterne) såsom LSD og psilocybin jo serotoninsystemet på en helt anden måde end f.eks MDMA. Der er i hvert fald ingen grund til at tro, at psykedelika skulle give de samme problemer som MDMA mistænkes for (med hensyn til serotonin-niveauet).
Men jeg giver dig helt ret i at de kan påvirke søvnen - men da ikke i dagene efter :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja jeg er godt klar over at de ikke sammen processer der foregår med serotoninen i hjernen, men jeg synes faktisk at min søvn bliver mere påvirket af LSD og svampe end af mdma.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]